Ja és nem olyan vészes.Törött volt a bácsika akié volt becsúszhatott plató alá és így kiflibe hajlott.8e ért simán visszaegyengették nem kell félni tőle.
Ha lehet akkor inkább a hűtő mint a térdem.Bár igyekszem elpasszolni a balaesetket másnak.Érdekes még nem dőltem fel.Túl sok elesésem sem volt.Max egy.Talán me vén csont vok és túl óvatos.
Hát ja nem kéne... akkor asszem leteszek róla
Még nem volt alattam olyan motor ami ne dőlt volna el állóhelyzetben. (kivéve talán 1 de az haveré, arra vigyázni kell)
Ezért álmodozásaimat olyan motorokra szűkítem amikről a hűtő nem törik az 1. eldőlésnél.
Keresem a "leg kényelmesebb" motort, amivel akár 200km-t le lehet húzni 2személlyel is egyhuzamban, farpofa fájdalom nélkül. min:600 max:1000 ccm legyen.
Hello!
Megtudná nekem valaki mondani,hogy hány liter benya van még egy 929-es RR tartályában amikor kivillan a jelzofény,illetve nem ártok-e azzal ha kifogyasztom belole az osszeset,hogy megtudjam mennyit bír?
Minnél fiatalabbat szeretnék majd venni, de ez szerintem még messze van.... Nyáron elmegyek melózni és ősszel megcsinálom a jogsit és utána szeretném majd megvenni.
Bár inkább sornégyes kellene...
Sok bajom van
Még nem volt alattam olyan motor ami ne dőlt volna el állóhelyzetben. (kivéve talán 1 de az haveré, arra vigyázni kell)
Ezért álmodozásaimat olyan motorokra szűkítem amikről a hűtő nem törik az 1. eldőlésnél.
Viszont a hűtő nem lóg ki nagyon a vázból? Nem fenyeget letöréssel 1 eldőlésnél?
Megtudná nekem valaki mondani,hogy hány liter benya van még egy 929-es RR tartályában amikor kivillan a jelzofény,illetve nem ártok-e azzal ha kifogyasztom belole az osszeset,hogy megtudjam mennyit bír?