Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

szerintetek hol hirdessem a motorom hogy gyorsan, jó áron el tudjam adni. Sűrgősen kéne a pénz, mert kinéztem egy nagyobbat, és idegbajt kapok ha elviszik, mert oyan szép. Mindenhol nézegetik a hirdetéseim, de nem hívnak fel nem érdeklődnek. Drágán adom? vagy nem jó?
Milyen évjáratúra gondoltál?
Értem. Akkor ezt még át kell gondolnom meg pénzt is kell gyűjtenem. Igazából egy Yamaha xt 125-re gondoltam.... Esetleg valami vélemyén róla ? Köszi a segítséget.
Ezért kell a moct már eleve olyan forgalmival megvenni, mint amikor én vettem hogy 24 helyett csak 11 kW van beleírva.
Így kevesebbet kell fizetnem.
pardon:
motor csökkent teljesítményűvé bejegyzése: egy egyedi műszaki vizsga és a gyártó vagy hivatalos forgalmazó által kibocsátott járműkísérőlap vagy COC okmány szükséges, ahol a valós teljesítményt jelzik és a járműnek így kerül a forgalmi engedélyébe
Nem nem megoldható aminek egyszer már x kw van a forgalmijában az kevesebbre már nem irják át
Az hogy 2T vagy 4T azt meg neked kell eldöntened.
Mind a kettőnek meg van az előnye, hátránya.
A 2 üteműek jobban mennek, nagyobb a fordulatszám tartomány, erősebb, viszont nagyobb a szervízigény, többet eszik, az olaj sem olcsó bele.
A 4T '25-ösök viszont alig esznek, megbízhatóbbak mint a 2 üteműek, jobb a hangjuk (szerintem), viszont nem megy úgy.
Vedd meg az én motoromat
Suzuki RG 125 Gamma 2T Power-szelep.
33 Le! 24 kW, de a forgalmiban 11 kW (kb. 15 Le) van írva.
Rendszámos, műszaki június végéig.
Ideális kezdőmotor 50-es után, Jobban megy mint a 125-ös 4T-k.
4t kevesebb karbantartást igényel, viszont nem megy olyan hevesen, mint a 2t.
Nem tudom, hogy megoldható-e, a 20-30LE-s motor 15 lóerőre vizsgáztatása.
Személy szerint egyébként nem javasolnám.
A rendőrség technikai háttere is fejlődik, nagy szigorítások és ellenőrzések lesznek, mert a halálos baleseteket csökkenteni akarják uniós szinten, és egy esetleges teljesítmény mérésnél lebukni neked sem lenne kellemes.
Rebesgetik, hogy lessz ilyen, de még semmi konkrétum.
Sziasztok! Mit ajánlanátok 50-es motor után következőnek, amit A1-es jogsival vezethetnék? 2t-vagy 4t ? Esetleg megoldahtó lenne e egy 20-30LE-s motor 15 lóerőre vizsgáztatása? előre is köszi üdv
Elmegyek a mocikiállításra és rápucsítok az összesre, más lehetőségem nem maradt.
Ezt nem is néztem, váá...
Igazából külsőre nem tetszenek,
inkább egy supermoto.
De a speed és sport túra az én világom.
Amugy volt már szerncsém egy TDM 900-hoz.
VFR 800 az 109LE!
http://motor.honda.hu/modellek...
Azt írtad, hogy 80-ig!
Próbálj ki egyet, lehet, hogy megtérsz!
Nagyon kezes és fordulékony jószág.
Hmm!
Jól hangzik, kicsit utána is néztem tényleg jó, sokoldalú motor!
Egyre biztos rá ülök, és ha megtetszik ki tudja.
Hát ezek a nagy túraendúrók nem az én világom sajna.
A V-storm az túra enduró szerintem, de az tény hogy a 190 cm felett az jó választás. Én 2 méter vagyok és VFR 800-asom van. Ez 1 igazi sport-túra gép és egészen jól elvagyok vele.
Suzuki DL 650 V-Strom
Mien mocit tudnádok ajánlani ami kényelmes magas motor számára is? (190cm)
Speed, Sport-Túra, Supermoto ami érdekelne
Sziasztok
Suzuki GSX-R 750 -em van egy K3as segitséget kérnék abban hogy az információs kijelzőt hogy lehet átállitani mph ről km/h ra .
előre is köszönöm
Sziasztok!
Szerintetek 250 000 ezer Ft reális ár egy 1993-as évjáratú fekete Suzuki RG 125 Gamma típusú motorért?
Rendszám, törzskönyv, forgalmi június végéig van.
Sűrgősen el szertném adni, kinéztem egy nagyobb mocost.
Képek, videó az adatlapomon...
Köszke
Hali!
Buell XB 9 vagy 12 S/R tipusú motorokrol szeretnék megtudni bármit. Műszaki adatok stb megvannak. Olyanra lennék kiváncsi szervíz igény fellépő lehetséges problémák. Nem egy népmotor igy személyesen még senki semmit nem tudott rola mondani.
előre köszi ha vki bármit is tud
Aprilia rx 125
Hali Szerintetek milyen motor a Sachs ZX 125-os?
Megéri venni egy ilyet vagy helyette inkább egy yamaha dt 125ost?