Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok! Nemsokára megyek A1-es jogsira. Szeretnék venni 125-ös supermotot. (DT 125X/ XT 125X/ Suzuki DR 125 SM) tudnátok mondani tapasztalatot róluk? elöre is köszi (a DR tetszik a legjobban egyenlöre )
Szia nyáron megy az még feljebb is lámpánál(tapasztalat),nem túl magas az alapjáratod?
Sziasztok! Ma mentem egy pár kört a városban és elég melege volt a mocimnak! 100-103fokos volt a vize! A lápmpánál állva azt vettem észre hogy bemegy 1500 alá a fordulatszám és elkezd hullámozni! szerintetek ez a höfok miatt volt vagy valami más hiba lehet? légysz irjatok mert idegesit! köszi előre is
Nincs mit! Sok sikert hozzá!
nagyon szépen köszönöm a válaszod elég bíztató amiket mondtál róla elég jónak tünik ahogy így írtad még egyszer kösz és szentem megveszem azt az nsr-t
üdv
NSR 125 F: Olaszok csinálták őket, ugyanaz mint az R-es csak idomok nélkül, 140-150 a vége, elég rendesen gyorsul, az R-es NSR 125-ön 3.-ban 80-nál nyit a szelep (asszem). Megbizható, nyomatékos gép. Tudtommal a fogyasztása is elég alacsony a 25-ösökéhez képest, bár a burkolt verzióhoz viszonyítva a szélvédelem hiánya biztos valamennyire növeli.
Javasolnám a Superbike Magazint nagyrészt csak speed van benne..
Szabee: öcsémen ilyen motra van, nem 100% ugyanez, de majdnem, már 1 éve hajtja, melegítést nem ismeri, pöc-röff általában, soha nem volt vele semmi gond egy defektet kivéve. Az meg ugye a HD-knál se ismeretlen fogalom.. Megy alatta 70 körül is, pedig öcsém 60 kiló, meg legyorsulta vele az 50-es Malaguti endurót Fékek jók, láncot alattam nyújtotta (72-3 kilómmal egykerekezgetni próbáltam vele, inkább kevesebb sikerrel,simán hanyattvert ) de amúgy az se rossz rajta, hangja betonkemény, és a 2 decis fogyasztásról ne is beszéljünk
heló én érdeklődnék hogy a 125 ös kategóriában ki mit tud a Honda nsr 125 f ről aki tud bármi jó vagy rosz tulajdonságát kérem írjon pl gyorsulás végesb stabilitás ilyeneket is előre is kösz
Sziasztok!

Elnézést, ha nem jó helyre írok a kérdésemmel, de alkalmasabb helyet nem találtam a témák között. Engem a gyorsasági motorok érdekelnek szinte kizárólag, a kérdésem az lenne, hogy melyik motoros újság foglalkozik kiemelten ilyen gépekkel? Nézegettem motoros magazinokat, de sajnos egyik sem volt kimondottam ilyen beállítottságú.

A válaszokat előre is köszönöm.
ezt ránézésre sem tom ki veszi meg..
Aaaaazta büdös.... Uhh.
Kiakadtam.

Köszönjük a leírást. Döbbenet....
ööö..lehet h nem illik ide de ha mar tapasztalatokrol van szo...3 napja vettem egy aixam pocket bike-t.a cross-t. ma volt a 3. nap h hasznalom.eddigi hibák:
1:kb fél ora alatt kilazult a szivato kis karja,és állandóan lekell kötni,mert ha nem,akkor "felcsuszik",ilyenkor több benzint kap a gep,es lehörög.mivel levan kötve ezért minden hideg inditas elött a kötest lekell venni, majd ha mar nem kell a szivatot hasznalni,visszakötni.
2:a legszüröm leesett,talán holnap megtalálom
3:csapagyak vagy lanckerekek miatt lassitaskor a hatso kerek befog,csak 3-4 perc utan enged
4:gyarilag a hatso kerek ferden van benne, ezert a lanc leesek,megakasztja a hatso kereket,aztan hatalmas bukta(szerencsere ez nekem csak 20 km/h-al törtent,egyebkent jelzem,60 korul van a vegsebessege)
5:a lanc baromi feszes,lazitani kell,mert egyböl szakadhat.
6:a muanyag lancvedö siman hozzaer a lanhoz,ami szepen megreszeli
7:a legdurvab!SAROS VOLT A MOTOR,KB 20CENTIRE FELEMELTEM A FÖLDTÖL,MAJD "PATTOGTATTAM" KB 2X!A HÁTSÓ FELNIN AZ ÖSSZES KÜLLÖ UGY AHOGY VAN KITÖRT!


még1x megjegyzem 3 napos motorrol van szo!rem segitettem azoknak akik ilyen motort vasarlasat tervezik
Hali: hát ezaz hogy osszehasonlítási alap nincs... de 125-öm volt konkrétan egy honda Xl majd 2 évig...
nagyon megbízható volt bár nem túl erős.. De mihez képest dt80 meg 150-es etz hez képest az...
Nem sajna, csak erre a kettőre.
Hello
Van össze hasonlitási teszted más 400-asokra is?
Ennek a dolognak két oldala is van. Aszfalton, offroad nem tudom.
1. Az egyik a motor technikai kezelésére vonatkozik.
Vagyis milyen jól kezeled a motort. Fék használat... tudod a motort csúzsáshatárig fékezni és ott tartani? Gáz... ki tudod használni már a motor max gyorsulóképességét kanyarból kifelé anélkül hogy túlzásba viszed és elcsúsznál? Amikor csak akarod a kanyarban leteszed a lábtartót? És a többi és a többi....

2. A másik pedig a közlekedésre.
A motorkerépkpáros a legsebezhetőbb a közúti forgalomban. Elsajátítottad a defenzív vezetés technikáját?
Tudod már melyek a veszélyes helyzetek? És reagálni is tudsz rájuk a motorod képességeit maximálisan kihasználva? Tudod azzal a motorral hogyan lehet közlekedni és hogyan biztonságos az adott forgalmi szituációban?

Egyik faszi profi az 1-esben, núdli a 2-ben. Vesz egy 1000-gsxr amivel könnyen lehet hogy összetöri magát sűrű városi forgalomban.
Másik fordítva. Ő lassan biztosan elcsorog mindehol, de néha elesik, ha gyorsan megy elcsúszik stb..
Mindkettőnek kisebb motor javasolt.

Pályán meg csak az 1 számít. Azaz hogy ki a jobb, te vagy a motor. Ha te, az azt jelenti, hogy a motorod maximális képességeit ki tudod használni minden kanyarban.

Sztem....
Hülye kérdéd de mikor mondhatja valaki azt hogy kinötte a vasat?...
Min múlik hogy valaki mennyire tud motorozni?
Pl: én endúrózom.. de bevallom egy 400-as speed el kb 10 percen belül halott lennék.
Míg egy 400-as endurón fel se venném...
Mégis min mérik az időn vagy a tudáson... -Honnan tudom hogy mennyire tudok?..
a GS 500-at nehezen tudod eladni, amúgy nagyon megbízható motorok. A kettő közül akkor már inkább az SV. De abban az árban nézz meg egy GSR-t is.
Helló!
Ha kezdő vagy és félsz akkor minden féle képpen egy olyan motort válassz amiben nem tombolnak a vadlovak és nem okoznak túl nagy meglepit. Bár szerintem úgy tanul meg valaki motorozni, ha nem fél.
Nekem egy sor4-es motorom van, de mióta ráültem e v2-re azóta nem kell más. Az valami hihetetlen élmény. Még annyit, ha motort veszel olyat vegyél amit el is tudsz adni, mert hamar ki fogod nőni.
Szerintem menj el tesztnapokra és próbálj ki néhányat, és azt válaszd amilyet te szeretnél!
Nem kell hallgatni másokra, van aki szerint x motor egy szar, van aki szerint meg király. Mindenkinek más jön be!
HELLO. tudnátok nekem az új Yamaha DT 125-ről mondani valamit?(megbízhatóság,erő,kényelem,stb) előre is köszi
Szeva !

Yamaha super teneré 750, mit tudni róla?Jó nem jó?Kezes joszág?
92"évjárat 70e/km Ez sok vagy nem?
Ha Hondában gondolkozol, a tűzbe teszem a kezem a ceglédi TS Integrálért...nagyon jó arcok. Kezdésnek meg a CBF500 ideális lehet, lényeg, hogy ésszel nyomd.