RF 400: tényleg szép külső,ahogy mondod,uaz a blokk,mint a Banditban a változó szelepvezérléses (VC) az 59 ló, viszonylag puhább futómű,a világból is kimész vele.
VFR 400: fél perce ment el a szobám előtt,ez a hang.... Én ezt venném vagy,ha nagyon húzza a brifkó a zsebem akkor RVF-et.
Olyat semmi képp nem szeretnék, nem megbántásból, meg lefikázásból, neked legalább van mocid ha a tied van a képed, de nem tetszik, olyan kockás az idom mindenhol!
Sziasztok
Kikérném a vleményeteket néhány motorral kapcsolatban..
Elmondom én nekem melyik miért tetszik és Ti remélem segítetek a döntésemben!
Szóval a motorok:
Suzuki RF-400
Suzuki Bandit 400
Kawasaki ZZR-400
Kawasaki ZXR-400
Mindenképpen 400-as gépet akarok venni és ezek közül szeretnék választani.
Szeretem a normális műszerfalat és a fejidomot!
Nálam a nyerő eddig az RF-400 és a ZZR-400, mert ezeken ez tetszik.
Viszont a másik kettő kawa is frankó de a banditon nem tetszik amkörlámpa a zxr-en pedig a műszerfal.
Na most szeretném ha minden jó és rossz tulajdonságot elmondanátok mindegyikről.
Ha nektek van ilyen mocitok krlek ne legyetek elfogultak vele szenben, mond meg hogy ez szar benne ez viszont kurva jó!
Előre is köszi a válaszotokat!
Sziasztok! Van valakinek tapasztalata Husquarna TE 610-essel? vagy Husaberg FE 600-al? Ha utcán használnám, akkor a blokk élettartama mennyi lehet? Ezek üzemórások egyáltalán? Vagy elmegy egy ilyen évekig komolyabb felújítás nélkül? Ha valaki tud légyszi segítsen.
Szia! Haveromnak suzuki gsxf 750 -e volt és ugyanez volt a gondja nem hajlott eléggé ki a sztender és többször elborult neki is. Szerintem kicsit reszelj ki az ütközőnél hogy jobban előrehajoljon a kitámasztó. Ha hülyeséget mondtam akkor sorry!
Vettem egy gsxr 600 k6-ost és egy fos a sztendere, kétszer feldölt magától.
Ja kis gyerek korom óta motorozok, és még soha nem dőlt fel egy se.
Járt még valaki így?!
kicsit MZ-párti vagyok de azért az akkorsem számít nagyobb darab vasnak,főleg a teljesítményt nézve.amiket felsoroltál,inkább azok közül válassz.jah és rendben lévő 250es etz-t már 100 felett valammennyivel lehet venni.azt a pár plusz lóerőt nem bánod meg
Mz mellé akkor már említsük meg a Jawát is... Hát szocimotorral mindig van valami, lásd www.szocimotoros.hu Én Jawáztam sokáig (350-essel), nem kellett sokszor komoylabban hozzányúlni, de az biztos, hogy érezni kellett, hogy épp mi lehet, ami miatt nem akarja a dolgot. Arra ne számíts, hogy "beindítom-lekapcsolom-kezdem elölről" felhasználású motorok... Mindig kell hogy legyen rongy kéznél, ha valami olajos dolgot kell fogdosni - ami ált. 2-3 naponta megesik, ha rendesen használod a motort... Nameg egy-két készlet gyertya, csavarok, szigszalag, stb :)
De amúgy hálás jószágok, nem kérnek sokat enni, mennek is elég jól, csakhát annyi törődést igényelnek, mint egy hisztisebb nő (bocs a nem hisztis nőktől errefelé, de kihagyhatatlan volt... Makrancos Hölgynek hívtam magamban az enyémet, csak anno a középiskola előtt nem volt hajlandó beindulni, mindenki nagy örömére gyertyacsere+betolás kombóval egészítve ki a napi rutinomat...)
Aztán vettem egy régebbi Kawát ("83 KZ 400J) 200e Ft-ért - amivel meg is szívtam, elszakadt a lánc, és ezt-azt átalakított a motorban.... Nem a legegyszerűbb, utánajárást is igénylő feladat pótalkatrészt szerezni hozzájuk - ez pont csodabogár is, alig van belőle...
Hali Fiúk ! Felnit hol görgőznek? Valaki írja meg mert kész vagyok hogy az egész országban nincs egy kib*szott felnijavító aki ezzel is foglalkozik! Címet vagy telószámot írjatok már lécccciiiiii! Köfi
Egy Honda XR 250 R vásárlásán töröm a fejem, de vajon egy ilyen gép elviseli a komolyabb kiképzést terepen? Ha valakinek van tapasztalata ilyen masinával megköszönném ha írna valamit hogy jobban képben legyek a motorral kapcsolatban.
Ez a moci közhiedelemmel ellentétben nem csak Japán belpiacra készült, vannak európába készült változatai. A Japán belpiacra készült mocikban van benne ez, azért van az óra 180-ig (+ még egy vonás azaz 190), míg az eu-ba készült változatokban 240-ig (kivétel Anglia, ahol ugye Mph van oda olyan).
rá kellett jönnöm, hogy én gsx-r b*zi vagyok egyszerűen imádom...úgy ahogy van bár lehet hogy a gixer 600-al még várnom kell egy kicsit, de lehet, hogy egy 400-ba belevágok...jááááájjjj...és most is gyönyörű idő van, én meg max bringázhatok motor helyett
Nekem Kawa ZXR400-am van (93-as), és naon jól megy!
Ha kicsi a 250-es de nincs sok pénzed ajánlom ezt a motort, én is ebben a cipőben jártam mint te!
500-600-700E ft-ért kapsz állapottól függően.
100-ra 5 másodperc, a GS500-akat megeszi, ha kiveszed a gyári végsebesség tiltást 220 a vége (amúgy 190-nél letilt, amit még 5-ösben elér)
Csak akkor nem ajánlom ha nem szereted a sportmocik üléshelyzetét.
ja igen...azt elfelejtettem, hogy 400ccm vagy feletti volna jó , mert a 250 az már pici
újra sajnos nincs zséééé , szóval jobbfajta használt volna igazán jó
VFR 400: fél perce ment el a szobám előtt,ez a hang.... Én ezt venném vagy,ha nagyon húzza a brifkó a zsebem akkor RVF-et.