A barátomé a motor, megbízhatóságra nem hallottam panaszt tőle, 2x történt meg h nem indult neki, de mint utólag kiderült a gyertya adta meg magát. Műszakilag nem volt rá panasz. Szerintem elég kényelmes, az én NSR-emhez képest pláne, jó magasan ül rajta az ember, egyenes háttal, menetszéltől mondjuk sok minden nem véd, de ugye robogóról beszélünk, szal ez sem meglepő.
130 körüli végsebességről tudok, bár én ezt nem próbáltam. 120 szal már jött mögöttem a srác, szal kb ez is így lehet. Ebből 80-100 körüli utazótempó tűnik reálisnak, bár erről konkrétan nem tudok nyilatkozni, mert városi motornak van használva. 100-on mindenesetre gyorsan fent van.
Üdv!
Sziasztok.
Lenne egy problémám: van egy honda xl 600-asom, és szeretnám a hátsó féket bekötni a kormányra kézféknek, ez még hátul dobfékes.
Ha valaki tud segíteni, vagy csak ötletet adni akkor kérem írjon
Elöre is köszi.
Csidi! Mire vagy kíváncsi? Jópárszor vezettem már 150-es Leonardo-t. Jó kis motornak tartom, alul elég nyomatékos, jól meg lehet vele indulni. Keveset fogyaszt, városba ideális. Ami nekem nem tetszett rajta, hogy nagyon magasan van a súlypontja, de mondjuk ez az összes robogóra igaz. Az elektronikája állítólag hajlamos meghibásodni, ilyenkor beköpi a gyertyát és nem indul a motor... de amelyiket én ismerem, azzal nem volt ilyen gond.
Naggyon szívesen vennék nagyobbat csak a jogsim korlátozott még két évig: Ez van.. Viszont ez a 400-as srx 290 ért van kirakva és nekem nagyon megtetszett. Bár ezzel az alkatrészproblémával egy kicsit elvetted a kedvem tőlle. Az az igazság hogy 55000 km van benne, és azt soknak találom, pláne úgy hogy azt mondja a tulaj hogymég nem volt a blokkhoz nyúlva. Nem tom... Köszi azért
Az srx-ek gyönyörű kis gépek, viszont a 400 -as japán belpiacos(alkatrész drága, nehezen beszerezhető, a márkaszervizek direkt nem foglalkoznak vele, mondván miért nem vettél náluk európai modellt), ha belefér inkább válaszd a 600-ast, gyakorlatilag megegyezik az xt 600-al, olcsóbban és egyszerűbben fenntartható gép.
Meg hát jobban is megy!
Szia.
nekem volt egy mtx 80 asom és 15000 km-t menten vele úgy hogy cseréltem rajta fékbetétet elől, váltóolajat, meg gumit. De ezen kívül soha semmihez nem kellett nyúlni.
nagyon pöpec az a sámson de látom neked is ott van a kötelező csavarnyúzó a kormánynyaknál
mondanám hogy inkább érdeklödj az mtx topicba de már megtetted
Helló segítsetek nekem lécci!!!!
Én most szeretnék venni 1 honda MTX 80 anat!
ha már volt vagy van valakinek kérlek írja már le róla minden tapasztalatát, meg ieneket
na meg hogy a pénztárcába kell e nyúlni nagyon ha van v mi baja?
Szóval mindent amit tudszvagyis tudtok.
előrre is köszi mindenkitől!!!!!!
Üdv mindenkinek!
Mostanság cseréltem a motoromat.
Van valakinek tapasztalata vagy ismeri valaki a Honda Pán Europeánt? A neten nem nagyon találtam róla semmit. minden érdekelne róla.
Válaszokat előre is köszi.
A lányomnak vettem egyet mikor megjelentek, kb 3 éve!
Én is próbáltam, hát kegyetlen! Először is qrva könnyen hanyatt vágod magad, így sisak nélkül ne próbálgasd! Amúgy ezen is meg kell tanulni motorozni! Instabil mint az állat, ha kibillen az egyensúlyából biztos a zakó! De nagy buli lehet pályázni vele! Azt nem tudtam kipróbálni!
Van valakinek tapasztalata vagy ismeri valaki a Honda Pulsar tipust?150-es robogó. A neten nem nagyon találtam róla semmit. minden érdekelne róla.
Válaszokat előre is köszi.
Megmondom őszintén én nem sokat mentem vele,de a haver meg a gyereke igen...
A srác alatt (kb 75-80 kg) ment 52-t (mentem mellette és mértem),a fia alatt meg 65-öt ment.
Nem tudom hogy te miet szeretnél ez vmi fűrészmotoros volt asszem Stihl...
Az ára nem volt vészes ha jól emléxem 3x ezer ft.
Szval sokat nem tudok róla írni,poénnak jó...
üdv
130 körüli végsebességről tudok, bár én ezt nem próbáltam. 120 szal már jött mögöttem a srác, szal kb ez is így lehet. Ebből 80-100 körüli utazótempó tűnik reálisnak, bár erről konkrétan nem tudok nyilatkozni, mert városi motornak van használva. 100-on mindenesetre gyorsan fent van.
Üdv!
Lenne egy problémám: van egy honda xl 600-asom, és szeretnám a hátsó féket bekötni a kormányra kézféknek, ez még hátul dobfékes.
Ha valaki tud segíteni, vagy csak ötletet adni akkor kérem írjon
Elöre is köszi.
Meg hát jobban is megy!
nekem volt egy mtx 80 asom és 15000 km-t menten vele úgy hogy cseréltem rajta fékbetétet elől, váltóolajat, meg gumit. De ezen kívül soha semmihez nem kellett nyúlni.
mondanám hogy inkább érdeklödj az mtx topicba de már megtetted
Én most szeretnék venni 1 honda MTX 80 anat!
ha már volt vagy van valakinek kérlek írja már le róla minden tapasztalatát, meg ieneket
na meg hogy a pénztárcába kell e nyúlni nagyon ha van v mi baja?
Szóval mindent amit tudszvagyis tudtok.
előrre is köszi mindenkitől!!!!!!
Ott is vannak érdekes dolgok.
link1
link2
link3
etc.
Mostanság cseréltem a motoromat.
Van valakinek tapasztalata vagy ismeri valaki a Honda Pán Europeánt? A neten nem nagyon találtam róla semmit. minden érdekelne róla.
Válaszokat előre is köszi.
A lányomnak vettem egyet mikor megjelentek, kb 3 éve!
Én is próbáltam, hát kegyetlen! Először is qrva könnyen hanyatt vágod magad, így sisak nélkül ne próbálgasd! Amúgy ezen is meg kell tanulni motorozni! Instabil mint az állat, ha kibillen az egyensúlyából biztos a zakó! De nagy buli lehet pályázni vele! Azt nem tudtam kipróbálni!
Van valakinek tapasztalata vagy ismeri valaki a Honda Pulsar tipust?150-es robogó. A neten nem nagyon találtam róla semmit. minden érdekelne róla.
Válaszokat előre is köszi.
A srác alatt (kb 75-80 kg) ment 52-t (mentem mellette és mértem),a fia alatt meg 65-öt ment.
Nem tudom hogy te miet szeretnél ez vmi fűrészmotoros volt asszem Stihl...
Az ára nem volt vészes ha jól emléxem 3x ezer ft.
Szval sokat nem tudok róla írni,poénnak jó...
üdv
vagy ne. Kössssssz
Tegnap mentem 1el,mondjuk nekem nagyon pici volt... (186 cm vagyok)...