Zola
Nekem írdtad hogy: ,,OK!! MÁR ÍRTAM!!"" ?
Nem kaptam E-mailt lehet hogy elírtuk a címet vagy nem tudom
Mégegyszer az E-mail címem: davidwrc@citromail.hu
Vader
195 cm magas vagyok, nem tudod nem lenne túl kicsi nekem a vfr?
Akkor most rövidebben. Nekem 15 éve Simsonom volt (5-7LE), szóval ennyi az összehasonlítási alapom -- szubijektív értékítélet.
10 éve még bolondultam volna egy ilyen karakterisztikájú gépért, de mára kiöregedettnek érzem magam belőle. A közepes tartományban van egy nyomatékesés, ahol talán még egy 1.3-as Swift is odaver.
Ha nem akarod huzatni a gépet – városban –, akkor sokat kell váltogatni, ha ez nem zavar, akkor 2-es 3-assal minden szitut meg lehet oldani, ésszerű keretek közt. Bár a gyorsulástól nem szédültem el, némi gyakorlattal a forgalom egyéb résztvevőinek bizonyítási vágyából adódó veszélyt minimalizálni lehet – nem a Lambokra, meg a gsx-kre gondoltam, inkább a tüdőgti-kre.
A gép kissé nehezen indul meg, kb. 50-től jön meg az ereje 1-esben, akkor viszont kezdőknek meglepetést okozhat. Egykerekezni nem is próbáltam tehát. Az elsővel inkább, de nekem megcsúszott az elsőkerék.
Elég óvatosan mászkálok vele, mert most nem fér bele a büdzsémbe egy taknyolás.
Úgy látszik öregszem, a tanfolyamon beleszerettem a túragépekbe, így lehet, h. eladom. Azért ezt kétszer is meggondolom, mert tartok tőle, h. jó boltot csináltam a vassal. Egy lányé volt, ő volt a második tulaj, hosszú évekig volt nála, de a gumikból ítélve sosem látott pályát, szerintem a motorjához évekig nem kell nyúlnom.
A motor minden tartományban egyenletesen húz, a hangja vásárlásnál pedig engem meggyőzött arról, h. nem kell más típus után kacsingatnom – nem tudom mennyit dob rajta a carbon dob.
Egyetlen dolog, ami régebben zavart, h. nem müxik a fordszámmérő. Mostanra már egyre úgy látom, h. ennek köszönhetem, h. kezdetben nem nyaltam fel az aszfaltot – ui. van egy olyan betegségem, h. új autónál, motornál állandóan a műszereket bámulom az út helyett, ez gondolom az infantilizmusom megnyilvánulás lehet.
A kényelemmel elégedett vagyok, nem kell jobb. Ami miatt kényelmetlen az a kategóriájából adódik, nem a kivitelezés színvonalából.
A fordulékonyságot szintén csak szubjektíven tudom megítélni. Először nehezen kezelhetőnek tartottam a gépet, de néhány 100 km után nyilvánvalóvá vált, h. nagyon kezes, csakhát ez nem egy 80kg-os Simo, hanem egy 190 kg-os nagygép. Akikkel talákoztam, és ismerték a típust, lelkendeztek a kanyarvitézsége miatt.
A fékek a teljesítményéhez vannak méretezve, ami azt jelenti, h. ha nem tolod neki – amikor meg úgyis jobban figyelsz –, kihúz a szarból, ha elbambulsz.
Fogyasztása nevetséges: 3,5l-5,2l – átlag 4l.
Összegezve, ha nem zavar a nyomatékszegénység, akkor ideális kezdő nagymotor.
Szerintetek a VFR után nem lesz túl kicsi?
http://www.hasznaltmotor.hu/hasznaltmotor_vpage.jsp?id=30 787