Ha megnézed a regadó emelkedését akkor tuti nem fog olcsóbb lenni. Én most/ma fizettem be az előleget a mocira és jövő héten át is vehetem első komolyabb motoromat. Igaz csak egy CBF250 lesz de komoly 30km nagymotor tapasztalattal a hátam mögött elég lesz ez is egy ideig.
EU modell? Az enyém vajon milyen? Mit csekkoljak le a gépen, h. közelebbit tudjak.
7000 volt ott is. Mindegy, legfeljebb elviszem. - Ilyet kérek, csak tisztát.
Más: matricát (tank, idomok) hol lehet olcsón "vágatni"?
Tud valaki nekem VFR 400-hoz gépkönyvet kölcsönözni? Nem lennék hálátlan...
Érdeklődtem egy helyen alkatrészügyileg. A nyilvántartásuk szerint "90-"91-es modellekhez vannak cuccaik. Nekem "94-es van. Az NC30 nem mondott semmit nekik.
Mikor volt a váltás? Valahol olvastam, h. csak "92 ("93?)-ig gyártották ezt a típust. Lehet?
Esetleg tud valaki légszűrőt olcsón?
Azt hittük,hogy valami mechanikai probléma adódot,ezért néztünk bele.De kiderült,hogy csak rossz olajat használtunk.ami magas hőmérsékleten elhigult és a váltó ezt nem szerette.Ezt te is tudod,nem értem miért piszkálodsz.
Ehhez csak gratulálni tudok! Sajnos nem tudtam ott lenni, pedig nagyon szerettem volna. Megsérteni sem akartalak, ha neked ez jött le belőle sajnálom. Mindössze azért tettem be a linket, hogy akit érdekel a Hyosung és ez a verseny az elolvashassa ezt a szerintem igen jól sikerült beszámolót, mivel a beírásodból csak a "blokkban matatás" derült ki.
Igen tanulságos a verseny beszámolo, csak én a saját szememmel láttam. Idén negyedszer vettem részt eme nemes viadalon, mind annyiszor az abszolut győztes csapatban. Elöször egy MZ-vel utána háromszor a P20-sal. Ugy érzem, hogy ezek tudatában azért kifejthetem a véleményem, és van fogalmam, hogy miröl szol ez a verseny.
Nyugi, a Hyo bizonyítottan megbízható (24 órás verseny és még egyetlen 250 (650 sem) sem hoztak vissza, hogy bármi baja lenne)!!!
Az idom problémád megoldható egy jó kis bukógombával és már nem is törik az idom borulásnál vagy csúszásnál.
Köszi a válaszokat, annyival előrébb nem jutottam:) Akkor valszeg marad az "Odemegy, ráül, megvezet, mosolymérés". Csak hát tényleg az van bennem,h a hyo esetleg nem annyira megbízható, mint a honda. Meg ha hyoval borulok, akkor az idomnak annyi, az meg pénz, és azaz, amim nem lesz ha veszek motort meg ruhát. Na majd tavaszig akkor ki lesz találva. Köszi mégegyszer a véleményeket :)
" Én láttam az idei 24oráson a blokkban matatni a szerelöket. A motorban volt már 5000km körül. " na itt olvashatsz egy beszámolót a versenyről: http://spirro.freeweb.hu/download/kunmadaras.htm ahol korrektül le van írva mi és miért okozta a hibát. Az írás egyébként is nagyon jó, érdemes elolvasni.
Elég rossznak tartom a két motort össze hasonlitani mikor nem igazán egy kategoriába tartoznak. A Hiyo sport motor, mig a Honda egy mindenes.
Én láttam az idei 24oráson a blokkban matatni a szerelöket. A motorban volt már 5000km körül.
hát a Honda az Honda. én a hondát választanám. egyértelmű. a Honda motorban olyan mint az IWC Schafhausen órban...remélem mond vlaakinek vlaamit ez a név.
Hozzateszem nem vagyok se hondas se hyo-s.
En azt vennem amelyiken jobb futomu es fek van. Es ez a Hyo :)
Ha nem tetszik a koreai markanev, le kell festeni :)
Nekem nagyon tetszik a 250r Hyo. Ennel a Hondanal sztem tuti jobb.
A 2 motor mar ranezesre sem tunik egy kategorianak.
A Hyo kupa lehetoseg meg atom kiraly :)
Szerintetek a vasak ára fog még lejebb menni 2006 február, március környékéig?
Mert kb arra tervezem a motor vásárlást. Mert most egész jó árban mozognak nyárhoz képest.
Tavasszal fog emelkedni??? Gondolom...
Az előző (egyébként tök korrekt) hozzászólást olvasva majdnem elgondolkodtam, hogy tényleg jobb vétel e a Hyo.
Aztán magamhoz tértem
Számomra nem kérdés, hogy Hondát vennék.
Én nem vagyok elfogult, tehát: Hyosung!
Érvek:alacsony ár, olcsó szervíz,garancia, olcsó alkatrészek, jól működő alkatrészellátás, a fő importőr(Spirro KFT. készséges és abszolút vevő és motoros barát.
V2-es motor, erősebb, mint a Honda (szerintem szebb is, mert teljesen burkolt), futóműve komolyabb, elöl dupla tárcsa, fordított első teló.
Technikai adatok: Hyosung GT250R
Lökettérfogat: 250 ccm, DOHC, V2, 75f. hsz.
Motor típus: 4-ütem, 4 szelep, levegõ-olaj h.
Sebességváltó: 5 seb. mech
Teljesítmény: 21 KW / 10000 rpm
Végsebesség: 157 km/h
Fék elöl: hidr. DUPLA TÁRCSA, 300 mm
Fék hátul: hidr. tárcsa, 230 mm
Felfüggesztés elöl: ford. teleszkópv., 120 mm rugóút
Felfüggesztés hátul: lengõkar, központi GT650R-NITRO rugóstag
Kerék elöl: 110/70-17
Kerék hátul: 150-70/17
Száraz tömeg: 155 kg
DIGITÁLIS MÛSZER GT650R
Ár: 1 035 000 Ft regadóval ÁFÁ-val.
A naked változat: 967 500 Ft regadóval ÁFÁ-val.
Honda CBF250
"A kivételes üzemanyag-fogyasztás, az alacsony fenntartási költségek és a híres Honda megbízhatóság!"Olcsóbb, mint a Hyosung!
Ár: 885 000 Ft
Technikai adatok:
Levegőhűtésű, egyhengeres négyütemű
Hengerűrtartalom: 249 cm³
Teljesítmény: 15 kW (21 LE) @ 8000 1/min
Sebességváltó: 6 sebességes
Első felfüggesztés: Ø 37 mm teleszkópvilla
Hátsó felfüggesztés: Monoshock
Első fék: Ø 276 mm tárcsafék, kétdugattyús féknyereg
Hátsó fék: Ø 130 mm dobfék
Első gumi: 100/80 17M/C
Hátsó gumi: 130/70 17M/C
Saját tömeg: 138,5 kg
A választás a tied, ha a naked motorokat jobban szereted, akkor Honda, ha a burkolt jön be, akkor Hyosung!
A Hyosungnál egyébként most egy különleges ajánlattal állnak elő minden GT250R és naked vásárlónak!
Bővebben itt!
Ha megnézed a regadó emelkedését akkor tuti nem fog olcsóbb lenni. Én most/ma fizettem be az előleget a mocira és jövő héten át is vehetem első komolyabb motoromat. Igaz csak egy CBF250 lesz de komoly 30km nagymotor tapasztalattal a hátam mögött elég lesz ez is egy ideig.