Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jó estét az uraknak!
Elolvastam azt a sokat, amiről leveleztek, és újra meg kellett állapítanom, hogy Milánnak kijár egy fenekelés a Mókus őrsért!
Jelentem, szerintem az őrs bomlott, mert Zoli becsajozott , és lehet, hogy már nem engedik velem motorozni, tehát a Gyerekkel ketten maradtunk....Ha valaki lassú menetre vágyik, csatlakozhat. , így harminc felett már csak öreglányosan megy. Portnoy neked azért bocsátom meg, hogy nem is köszönsz, amikor találkozunk, mert épp lángvörös hajjal mászkálok, és motoroskabát sem volt rajtam, azért ez rontotta a felismerhetőségem.
Annak az árkos szitunak már jó pár éve történt min2-3
semmi nem megy elsőre az előző csak vicc volt a régihez is kellett idő mire megszoktam ehhez is kell. Ha jól be lesz állítva az elektronika meg a futó szerintem könnyebb dolgom lesz vele

A gumi már faxxa az is valami
Én úgy tudom hogy van neki SM ja is de én sem tudhatok mindent infó az van mindig. aÉn már a PC utáni verdára vagyok kivánci hogy milyen lesz. Reméllem az elvárásáimnak megfelelő ha nem akkor eladóm és veszek egy Chooper-t
Az enyém sem egy izmos darab, de túrázni épp elegek ezek. Pláne több motorral nyáron mikor tömve vannak az utak nyaralni utazó autósokkal lehetetlen úgy tempósabban menni, előzgetni, hogy ne szakadjon szét a csapat
SM nincs neki..tudomásom szerint:)))
Busa meg SM?! Jó világ!
Hú mennyi infó!
Biztos fasza lesz az FZ! A hangjára vagyok nagyon kíváncsi hogy milyen az a finom vissza durrogás amit a videódon nem hallani annyira jól!
Az árok az nem jó!
Köszi Címet!
A befogadást köszönöm, a csapatás az megint más téma.
Igen ő az...asszem megvan még a busa is:)
Nem Lockenhaus-ban voltam Otto leirer a ficló neve akli csinálta a gépen a yamaha valami dupla dobos verda volt asszem valami 600as annyira nem néztem meg csak a hangja volt amit jobban halottam mert éppen padon volt a gép én meg csak hátulról néztem. A Mico asszem Rendőr srác és van neki az a gépe amit mondasz azt tudom ő régen Hayabusázott egyszer szedtem ki őket Árokból a hugával a cáki úton
Jól beszélsz mindegy milyen a vas
Kőszegen voltál commander ügyben?!
Az nem a Mícó gépe? Azt hiszem így hívják, de nem vagyok benne biztos! A kék wr 450 Kőszegen a motort ismerem láttam már, a srácot nem ismerem!
Én is "túráztam" 180-al és kurvára nem volt jó! Azért jó az olyan motor mint pl a tiéd (ilyet vennék én is ha lenne elég mani vagy a Wingemet vissza) mert van olyan hogy pl. üres a 8.-as és akkor meg lehet ereszteni egyet aztán vissza a túra tempóra!
Hali! Az üléses srácot Somogyi Gábornak hívják, a száma pedig70-2410706. Nyugodtan hivatkozz rám. És különben meg nem mellékesen nem mindegy, hogy milyen motor?..a motor az motor és kész...ez itt nem a kirekesztő klub
mondjuk ott van az is mikor mondják a 200as túra tempó. Én azt mondom arra is hogy nevetséges én mentem le 142km-t 55 perc alatt a Balatonhoz Zánkára a parton semmi túra jellege nem volt. Amire nekem kell a vas arra több is mint elég . Apower commander is csak a kezelhetőség miatt kell bele. De ma voltam a fickónál aki beszereli majd nekem épp egy Yamaha super moto volt a padon Akra dobokkal olyan hangja volt hogy azt a Kurva
Egy cipőben járunk mert nekem is kiderült az elmúlt másfél év alatt, hogy nem bírom ki túrázás nélkül!
Meglátjuk hogy az lc hogyan viselkedik, meg hogy bírja az új kategóriát amit kitaláltam neki:
túra-supermoto!
Én már a Dr600-am is supermotová akartam alakítani csak nem volt rá pénz. Nekem bejön ez a stílus csak ott van mellé a túra nem azt mondom hogy nem lehet mert el lehet menni a suprmotoval is mindenhova de azért a Fazer kellemesebb hosszú úton főleg két személlyel. Hobbynak jó volna egy SM csak ugy meg más sokba kerül hogy hobbyzgasak vele. Biztosítás stb meg minden . Majd egyszer talán. addig meg kell ülni ezt rendesen a többi majd kiderül
Na igen! Az hogy jól tudd uralni a motorod az egy újabb lépcsőfok ezen a rögös úton. Úgy vagyok ezzel a dologgal hogy szépen apránként majd jön magától ahogy egyre több km kerül az ember fiába!
Amikor a 90'-es évek közepén kiadták a 1100XX SuperBlackBird-öt onnantól fogva tetszett és a motor vágyam megtestesüléseként tekintettem rá! Aztán majdnem vettem egyet 2004-ben de másra kellett akkor a lé így sajnos elmaradt! Mindig is e sport túra kategória tetszett aztán...
Soha nem gondoltam, hogy egyszer a supermoto kategória érdekelni fog aztán 3 éve tetszett meg! Kipróbáltam és nagyon bejött!
Jó Reggelt!
Mi a helyzet?
Én gondolkodtam a super moton még e mellé de előbb ezt kell uralni aztán a többi

Pedig de szerettem endurózni
Gaba ne csenyáld

tudod mi a pálya nem?

Én K&N szűrőt szeretnék

azzal nincs gond persze azt is takarítja az ember de arra az volt írva hogy 80000ként kell pucolni. ha már 2mm rajt a kosz az úgy jó
Köszönöm!
Jól enne ha tudnék tartani két motort egy berget meg egy túra gépet!



Fasza hogy kedvet kaptál a szűrő tisztításhoz!
Király vidi szép szörnyeteg!

Shell-t megkérdezem neked! 520-a van a srácnak és szerelő! Nagyon ott van a KTM-es témába ezért mentem hozzá!

kipucoltam a ninjan a szűrőt az előbb! Nem volt olyan szép, de közel nem járt a tiédhez Kisebb bogár családot kiszedtem belőle
A shell-es témát nem vágom!

Mivel én se ismerem a motor pontos előéletét így csak remélni tudok!
Viszem én is átnézetni egy specialistával ott kap új szűrőket meg olajt és szelephézag meg ami kellenek és ha nem megy szét a szezonba(nagyon remélem) akkor télen szétszedetem és teljesen meg lesz csinálva olyannyira hogy 0 km-esnek akarom!
Az egyhenger nagyobb oda figyelést igényel ez való igaz!

Ez a kép az előbb lemaradt!

Nézd meg a bergem, hogy volt megcsinálva!

HusaberG Jam