Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

"Egy tipp ha benn hagyod a fóliában úgy rakod be nem is lesz soha piszkos "

Na ja meg a fogyasztás is csökken!
shell kimondottan a ktm és ducatira csinálta azt a olajat és az is a gyárija! pontos nevét meg nem mondom most neked

múltkor úgy volt veszek egy 2000-res lc4-et csak beszéltem a ktm-es emberkével kikértem a véleményét mondta annál egyszer minimum kellett már motor felújítás ha az nem volt meg meg se vegyem! Írtam a gyereknek újra mi van a motorral volt-e javítva bla bla utána már vissza sem írt!
Sokkal nagyobb odafigyelés kell egy 1hengeres motornál mint a 4-nél!
Nem gagyi! Képzelheted majdnem elájultam amikor megláttam!
Az a baj ezzel, hogy ha ezt az egyszerű mindenkinek evidens eljárást elmulasztják megcsinálni akkor mit várhatok...... pl. szét esik a blokk?
Na most már mindegy! Szép tiszta és kész!

Én úgy vagyok vele, hogy ezek a dolgok (autó,motor, de minden másra is igaz) meghálálják a gondoskodást!

Bevallom én még shell-olajról nem hallottam ebben a kategóriában!
Amit én használok az az ipone 10w50 katana! Ez egy kurva jó olaj! Ebből van másfél olajcserére való adagom!
Utána meg motorex 10w60 fogok venni mert azt nagyon dicsérik a ktm-esek! Meg hát a gyári olaja és azzal is fejlesztették és fejlesztik a ktm-eket!
http://www.revitatv.hu/hirek/h...
0:34-nél úgy teszek mintha figyelnék
A sok piros pólós ember egy fogadás következménye: a tankszékvezetővel fogadtunk, ha 50 piros pólós (motorfejlesztő csapatunk hivatalos pólója) ember ott lesz, kapunk egy hűtőt tele sörrel.57-en lettünk
Hétfőn megkaptuk a hűtőt 3 rekesz Pilsner Urquelle-vel
Há mé? nem csak tankolni kell ezeket a japó gépeket?
reggelt
pedig szevizes motor volt mindkettő de basznak ráá a tulajok meg sokan hülyék hozzá. A régi mocimikor eladta majdnem fel kelett mosdatni a gyereket melette mikor meglátta a 9 éves motor annyi hagyta el a száját meg a "szakértőnek" is aki jött vele,Hogy " baszki ez tényleg olyan mint az új" ennyi. az igényesség meg a hozzáértés mondom sokan azt sem tudják mikor mit kell csinálni vele csak van nekik
szeva!
'Reggelt urak
Szép Szép ilyet látni sokat én is mindig ilyesmivel kezdek. Az enyémbe is a 3 éves kosz benn volt meg a Suzukiban amit vett a haver abban is. Az még ráadásul írta a befecskendezési hiba kódot mikor elhoztuk. Kitakarítottuk azt azóta csend van.Az enyémnek is akkor szépen beállt az alapjárat meg m,ég a fogyasztás is lejjebb ment.

Egy tipp ha benn hagyod a fóliában úgy rakod be nem is lessz soha piszkos
Te Jó ég!
Szép volt az a szűrő!

Nagyon szakszerűen csináltad meg! Jó volt olvasni, hogy tudják néhányan hogyan kell!
Ktm-be ugye csak a shell-nek az olaját rakod?!
Szar időt mondanak a hétre!
Ma is voltam a városba, de kurvára csúszott a hideg aszfalt!
Délelőtt meg ezen ügyködtem!

képek
akkor még a héten lesz belőle valami majd meglátjuk
már jönnek haza! vasárnap megvolt az első futam a superbike és supersportba! Már nem tesztelnek!
Ha nem írnak vissza jövő hétig akkor meg lehet kérdezni!
Nem v olt otthon ez a fasz tesztelnem Ausztráliában. Többek között az uj BMW-t is az pedig vad jószág lehet. Hívom majd hogy mi van a dologgal aztán akkor meg kérdezek mindent tőle. a levél az ok de ha nem megy másként meg kérdeztetem a kapcsolattal hogy mi van a dolgokkal tudunk e menni meg hogy mikor meg hogyan
Jó Napot!

Jelentkezni szeretnénk az amatőr oktatás "pályakezdő" motorosoknak induló tanfolyamra!

Időpont: 2010. május 11.

Sümegi Milán és Végh Dániel

Előre is köszönjük!



Várom, hogy válaszolnak vagy sem! Ha nem akkor is ott leszünk e levél kinyomtatott példányával ha netán ott nem fogadják el a regisztrálást! Mi írtunk és megtettük a lépéseket
Otto otthon volt?
meg kéne kérdezni tőle, hogy mennyiért mér le padon motort! Nem nagy összeg akkor leméretem az enyémet! Kiváncsi vagyok mennyi az annyi
ringes motorozás fasza
írok nekik mindjárt egy levelet megint!
eggyenlőre semmi extra ahol tudtam volna menni ott keresztbe fujt a szél olyan voltam mint egy vitorlás de nem rossz azért a gumi az faxxa csak szokni kell hogy ezt lehet dönteni nem conti. Az Otto-nál néztem a közepe meg a széle felé jó meleg volt, a szerpentin tetején meglepődtem a kevés döntögetés hideg aszfalt vízátfolyások ellenére még a széle is frankó meleg volt. Jöhetne már a 20fok feletti idő hogy tesztelhessem rendesen. de gyorsabbnak kell lenne a kanyarokban úgy érzem. Be kell regisztrálni ha nem megy akkor már elkezdtem kiépíteni a ringre egy kapcsolatot aki tud majd szervezni dolgokat kis mocizást ez az amaz majd elmondom mi van
muszáj korán nem szabad átaludni az életem
Jó a plekó?
Nézd a Cingi korán kelt. Gurultunk tegnap egyet jó volt
Ejjj látom megvolt tegnap a motorozás!
Helloak! :)) Az nem én vótam..biztos a haverod:)) Én hó végéig ki vagyok vonva a forgalomból:)) Meg darabokban..egyre inkább:))
Szevasz Bácsi nem láthattalak ma Kőszeg fele gurulni valami olyasmi Honda ereszkedett a város fele mint a tiéd