shell kimondottan a ktm és ducatira csinálta azt a olajat és az is a gyárija! pontos nevét meg nem mondom most neked
múltkor úgy volt veszek egy 2000-res lc4-et csak beszéltem a ktm-es emberkével kikértem a véleményét mondta annál egyszer minimum kellett már motor felújítás ha az nem volt meg meg se vegyem! Írtam a gyereknek újra mi van a motorral volt-e javítva bla bla utána már vissza sem írt!
Sokkal nagyobb odafigyelés kell egy 1hengeres motornál mint a 4-nél!
Nem gagyi! Képzelheted majdnem elájultam amikor megláttam!
Az a baj ezzel, hogy ha ezt az egyszerű mindenkinek evidens eljárást elmulasztják megcsinálni akkor mit várhatok...... pl. szét esik a blokk?
Na most már mindegy! Szép tiszta és kész!
Én úgy vagyok vele, hogy ezek a dolgok (autó,motor, de minden másra is igaz) meghálálják a gondoskodást!
Bevallom én még shell-olajról nem hallottam ebben a kategóriában!
Amit én használok az az ipone 10w50 katana! Ez egy kurva jó olaj! Ebből van másfél olajcserére való adagom!
Utána meg motorex 10w60 fogok venni mert azt nagyon dicsérik a ktm-esek! Meg hát a gyári olaja és azzal is fejlesztették és fejlesztik a ktm-eket!
http://www.revitatv.hu/hirek/h...
0:34-nél úgy teszek mintha figyelnék
A sok piros pólós ember egy fogadás következménye: a tankszékvezetővel fogadtunk, ha 50 piros pólós (motorfejlesztő csapatunk hivatalos pólója) ember ott lesz, kapunk egy hűtőt tele sörrel.57-en lettünk
Hétfőn megkaptuk a hűtőt 3 rekesz Pilsner Urquelle-vel
pedig szevizes motor volt mindkettő de basznak ráá a tulajok meg sokan hülyék hozzá. A régi mocimikor eladta majdnem fel kelett mosdatni a gyereket melette mikor meglátta a 9 éves motor annyi hagyta el a száját meg a "szakértőnek" is aki jött vele,Hogy " baszki ez tényleg olyan mint az új" ennyi. az igényesség meg a hozzáértés mondom sokan azt sem tudják mikor mit kell csinálni vele csak van nekik
Szép Szép ilyet látni sokat én is mindig ilyesmivel kezdek. Az enyémbe is a 3 éves kosz benn volt meg a Suzukiban amit vett a haver abban is. Az még ráadásul írta a befecskendezési hiba kódot mikor elhoztuk. Kitakarítottuk azt azóta csend van.Az enyémnek is akkor szépen beállt az alapjárat meg m,ég a fogyasztás is lejjebb ment.
Egy tipp ha benn hagyod a fóliában úgy rakod be nem is lessz soha piszkos
már jönnek haza! vasárnap megvolt az első futam a superbike és supersportba! Már nem tesztelnek!
Ha nem írnak vissza jövő hétig akkor meg lehet kérdezni!
Nem v olt otthon ez a fasz tesztelnem Ausztráliában. Többek között az uj BMW-t is az pedig vad jószág lehet. Hívom majd hogy mi van a dologgal aztán akkor meg kérdezek mindent tőle. a levél az ok de ha nem megy másként meg kérdeztetem a kapcsolattal hogy mi van a dolgokkal tudunk e menni meg hogy mikor meg hogyan
Jelentkezni szeretnénk az amatőr oktatás "pályakezdő" motorosoknak induló tanfolyamra!
Időpont: 2010. május 11.
Sümegi Milán és Végh Dániel
Előre is köszönjük!
Várom, hogy válaszolnak vagy sem! Ha nem akkor is ott leszünk e levél kinyomtatott példányával ha netán ott nem fogadják el a regisztrálást! Mi írtunk és megtettük a lépéseket
Otto otthon volt?
meg kéne kérdezni tőle, hogy mennyiért mér le padon motort! Nem nagy összeg akkor leméretem az enyémet! Kiváncsi vagyok mennyi az annyi
eggyenlőre semmi extra ahol tudtam volna menni ott keresztbe fujt a szél olyan voltam mint egy vitorlás de nem rossz azért a gumi az faxxa csak szokni kell hogy ezt lehet dönteni nem conti. Az Otto-nál néztem a közepe meg a széle felé jó meleg volt, a szerpentin tetején meglepődtem a kevés döntögetés hideg aszfalt vízátfolyások ellenére még a széle is frankó meleg volt. Jöhetne már a 20fok feletti idő hogy tesztelhessem rendesen. de gyorsabbnak kell lenne a kanyarokban úgy érzem. Be kell regisztrálni ha nem megy akkor már elkezdtem kiépíteni a ringre egy kapcsolatot aki tud majd szervezni dolgokat kis mocizást ez az amaz majd elmondom mi van
Na ja meg a fogyasztás is csökken!