Forrásom nincs, mindig attól vettem aki a legolcsóbban kínálta (és a visszajelzései is bizalomgerjesztőek voltak) vagy licites volt.
Milyen évjáratú a motorod? Körülnéznék én is.
Sziasztok!
Egy CBR-es kollégám hívta fel a figyelmet a következő műsorra, gondoltam esetleg érdekel még valakit.
VIASAT EXPLORER-en Hétfőn (holnap) 07.00 és 13.00-kor is:
"ADRENALIN ÉS BUKÁS
SZUPERMOCIK. A leggyorsabb és legnagyobb járműveknek ebben a világában a vakmerő vezetők és pilóták kockára teszik életüket és keményen tesztelik a magas színvonalú műszaki alkotásokat. Szemtanúi lehetünk borulásoknak, elmerüléseknek, forgásoknak és csonttörő ütközéseknek akár 500 mérföldes sebesség mellett, és láthatjuk a küzdelmet a győzelemért, amely egy szempillantás alatt katasztrófába fordulhat. A tervezők és a biztonsági mérnökök számára a túlélés rendkívüli kihívást jelent, ami magasabb szintekre emelheti a motorsportok technológiáját. Ismerje meg a figyelemre méltó vezetőket és pilótákat és hallgassa történeteiket. Fedezze fel a technikai sportok világában gyakori hatalmas baleseteket. Szedje darabokra a katasztrófát és ismerje meg a tudományos áttöréseket, amelyek a mindörökre megváltoztatták a motorsport biztonságát és a formatervezést."
Hello Donmino!
Nekem költözés miatt eladó egy dirt bike-om.
4 ütemü,állóhengeres, 200cm3,e-h tárcsafék,elöl16-os,hátul14-es kerék.
Alapvetően kínai,a motorja honda,elég strapabíró,mi nem gyilkoltuk,a kisfiammal kirándulgattunk vele.
Ha érdekel-megnéznéd,csörögj meg!
Szép estét!
Tutu!
Ha megvan még a forrásod, ahol a karokat vetted a Z-hez az Ebay-en, küldd át légyszi mailben. Találtam egy jónak tűnő ajánlatot, de nem akarok beleugrani...
Köszönöm előre is!
Üdv!
Jó kis birigli, kellemeset csalódtam benne. Nagyon könnyű és fordulékony, nyúzva is csak 3L-t zabál (normálisan közlekedve beéri 2,5-tel is), városban garázdálkodni, melóba járni több mint tökéletes. Negatívumként az apró tankot (4,5L) tudnám felhozni meg a gyöszös első féket. Utóbbira van megoldás, a radiális főfékhenger már megvan, még fém fékcső kell, új betét és a féknyereg felújítása. Ezektől várom a javulást.
Régóta szerettem volna egy kisebb motort a Z mellé, így amikor megláttam a hirdetést nem gondolkodtam. Közel is volt, olcsó is volt, gyári kulcsokkal, számlával (itt vették Fehérváron 2005-ben), első tulajtól, tehát mondhatni alkalmi vétel. Külföldi fórumokon tuningolják ezerrel, én pl. ezzel kezdeném ha nyernék a lottón. Jelenleg ilyen szív dobog benne.
A MadAss nekem is bejön nagyon. Nem mintha a Z1000 nem tetszene, csak olyasmim van., Viszont egy 125-ös az állat király lenne. Pont arra való amit az 1000-el nem mernék megtenni.
Milyen évjáratú a motorod? Körülnéznék én is.
Egy CBR-es kollégám hívta fel a figyelmet a következő műsorra, gondoltam esetleg érdekel még valakit.
VIASAT EXPLORER-en Hétfőn (holnap) 07.00 és 13.00-kor is:
"ADRENALIN ÉS BUKÁS
SZUPERMOCIK. A leggyorsabb és legnagyobb járműveknek ebben a világában a vakmerő vezetők és pilóták kockára teszik életüket és keményen tesztelik a magas színvonalú műszaki alkotásokat. Szemtanúi lehetünk borulásoknak, elmerüléseknek, forgásoknak és csonttörő ütközéseknek akár 500 mérföldes sebesség mellett, és láthatjuk a küzdelmet a győzelemért, amely egy szempillantás alatt katasztrófába fordulhat. A tervezők és a biztonsági mérnökök számára a túlélés rendkívüli kihívást jelent, ami magasabb szintekre emelheti a motorsportok technológiáját. Ismerje meg a figyelemre méltó vezetőket és pilótákat és hallgassa történeteiket. Fedezze fel a technikai sportok világában gyakori hatalmas baleseteket. Szedje darabokra a katasztrófát és ismerje meg a tudományos áttöréseket, amelyek a mindörökre megváltoztatták a motorsport biztonságát és a formatervezést."
Nekem költözés miatt eladó egy dirt bike-om.
4 ütemü,állóhengeres, 200cm3,e-h tárcsafék,elöl16-os,hátul14-es kerék.
Alapvetően kínai,a motorja honda,elég strapabíró,mi nem gyilkoltuk,a kisfiammal kirándulgattunk vele.
Ha érdekel-megnéznéd,csörögj meg!
Tutu!
Ha megvan még a forrásod, ahol a karokat vetted a Z-hez az Ebay-en, küldd át légyszi mailben. Találtam egy jónak tűnő ajánlatot, de nem akarok beleugrani...
Köszönöm előre is!
Üdv!
Talán megfelel!
Régóta szerettem volna egy kisebb motort a Z mellé, így amikor megláttam a hirdetést nem gondolkodtam. Közel is volt, olcsó is volt, gyári kulcsokkal, számlával (itt vették Fehérváron 2005-ben), első tulajtól, tehát mondhatni alkalmi vétel. Külföldi fórumokon tuningolják ezerrel, én pl. ezzel kezdeném ha nyernék a lottón. Jelenleg ilyen szív dobog benne.
Lépek havat lapátolni…
További szép napot mindenkinek.
http://youtu.be/cdEciw1QZ8I