Leszedtem a nyerget a két légtelenítő nyílást becsavartam majd ahol a bekötése van belefújtam kompresszorral szépen faszán elindultak a dugattyúk kifelé! ahogy kiértek faszán letakarítottam őket és tádám már kézzel is vissza tudom őket nyomni!Kicseréltem a réztömítéseket is ! most fog rendesen mindkét pofa!
Ismeri valaki a Hoffer Car-t Székesfehérváron? Én pécsi vagyok, de jártam náluk egyszer, megnézni egy motort. Jófejnek meg rendsesnek tűntek, csak nem tudom, mennyire rugalmasak (alku terén... ). Bár tény, hogy a motor nagyon régóta áll náluk és nem értem, miért nem kelt el... Akkor még nem volt jogsim, nem tudtam kipróbálni.
Azzal, hogy visszanyomtad, a dugattyún levő szennyeződéseknek köszönhetően, meg az öreg, dagadt gumi miatt valószínű betűrted a porvédőt visszafelé és ezért csinálja azt amit. világíts be lámpával, nézd meg hogyan áll a porvédő, esetleg engedd le az olajat és ha szembedugattyús a fék, vedd ketté a nyerget és vékony hézagmérővel próbáld meg finoman kitűrni a porvédőt. Csak ne menj mélyre, mert megsérted a karmanytút azt folyatni fog.
Ezek a tömítések nem azért szarok mert eresztenek, ez nem MZ.
Oké valóban teljesen igazatok lehet de ez a hátsó fék tökéletesen működött, nem eresztett és fogott mint a meszes semmi kehéje nem volt!Most csak annyit akartam hogy az új tartályt berakom meg az új olajat!És csak annyit csináltam hogy párhuzamszorítóval visszanyomtam a dugattyúkat mert ahogy levegőtleníteni akartam már majdnem csentó kint voltak tehát még a légtelenítéskor is jöttek kifele folyamat csak ahogy visszanyomtam őket és kész lettem már nem jöttek ki!
F2Tom-nak maradéktalanul igaza van!Mindössze annyival egészíteném ki,hogy az 1-éves leamortizálás nála inkább a pályaüzemmód miatt volt,ahol határhőmérsékleten(vagy afölött) dolgozik a fék!
Ettől függetlenül én is csináltam már úgy,hogy szétkaptam,vízpapírral,vagy konyhai dörzsivel megcsiszoltam,aztán az új gumiszettel összeraktam!Csiszoláskor arra figyelj,hogy anyagot ne csiszolj ki,csak a szennyeződést!
Semmi köze a fékolajnak a sztorihoz. Szokták mondani hogy a tárcsafék igénytelen, karbantartása nulla. Na ez nem igaz. Időnként pucolgatni kéne a dugattyút a lerakódott fékportól, majd kicsit megjáratni. Ha már koros a gép, akkor valószínű a tömítéseid is szarok. Úgy néz ki, hogy belül van egy karmantyú, ami az olajat szigeteli, kívül pedig egy porvédő. Ha van service manual-od, abban le van írva hogy néhány évente és xezer km után ezeket cserélni kéne. A gyári ára elég húzós. Ha gyári tömítések vannak még benne, akkor már valószínű szépen meg vannak duzzadva, illetve a porvédő ilyenkor ki szokott fordulni, befodrozódik. Ilyenkor van az hogy a beduzzadt gumitömítés fogja a dugattyút, kijön amikor rápumpálsz, aztán szépen a gumi visszahúzza. Kivenni a dugattyút nem javaslom, kivéve ha már kezedben vannak az új tömítések, ugyanis bedagadnak a gumik, többet vissza nem rakod a dugót. Nekem cserés volt az összes munkahengeremben, és egy év pályázás után ugyanolyan lett. A gyári ára nekem előre 40 ezer lett volna oldalanként, persze azért mert 6 dugattyú. Végül hidraulikások gyártották le töredékéért. DOT4-et nem javaslom, mert agresszív, jobban tönkreteszi a gumit. Inkább vegyél bele 5.1 szintetikusat, azt is kapsz fél litert 2500-ért, az elég sokáig elég.
Én is így jártam, de a probléma nem az olajjal lesz. Mivel a te géped se egy mai gyerek, akárcsak az enyém, valószínű hogy a dugón van valami lerakódás.
Én azt csináltam, hogy kiszedtem a dugókat, és finoman felpolíroztam. Összerakáskor persze ügyelni kell hogy nehogy becsipesd a tömítőgyűrűt.
nekem azóta "úgy megy mintha szaron csúszna"
simán benyomom fullra kézzel, meg simán ki is jön ha pumpálom
SZIASZTOK SEGÍTSÉGET SZERETNÉK KÉRNI PLS AKI TUD SEGÍTSEN!
Vettem hátulra egy új fékfolyadék tartályt ugyan olyan motorból lett bontva mint az enyém '1WG'-ből teljesen zsír állapotú na most ma fogtam és kicseréltem a tartályt vettem bele új olajat is (képek mellékelve hogy milyet -DOT 4) , faszán fogtam kinyitottam a két légtelenítő csavart a nyergen majd pumpáltam kifele és közben töltöttem rá az új olajat minden príma tartály a helyén teljesen le levegőtlenítve a rendszer EDDIG OKÉ! Majd fogtam és úgy ahogy máskor is kiszedtem a fékbetéteket párhuzam szorítóval kicsit visszanyomtam a dugattyúkat majd vissza a fékbetét és próba!ÉS ITT KEZDŐDIK a baki a dugattyúk mozognak de csak annyit hogy épp egy 3mm kijön meg vissza megy tehát a légzés megvan!DE 3mm jobban nem akar kijönni és nem fognak be a pofák! EZ MITŐL VAN? Én gondoltam arra hogy DOT 3 folyadékot ír hogy az kell bele de én DOT 4 raktam bele ez lehet hiba? Meg a másik hogy ezt a DOT 4-es olajat itt vettük a helyi autószerelőnél 800 Ft-ért amit pedig a motoros boltba láttam az pedig márkás már nem tudom milyen márka de arra az volt írva hogy DOT 3-DOT 4 hez is jó viszont az 2600FT volt?
Leszedtem a nyerget a két légtelenítő nyílást becsavartam majd ahol a bekötése van belefújtam kompresszorral szépen faszán elindultak a dugattyúk kifelé! ahogy kiértek faszán letakarítottam őket és tádám már kézzel is vissza tudom őket nyomni!Kicseréltem a réztömítéseket is ! most fog rendesen mindkét pofa!
Ismeri valaki a Hoffer Car-t Székesfehérváron? Én pécsi vagyok, de jártam náluk egyszer, megnézni egy motort. Jófejnek meg rendsesnek tűntek, csak nem tudom, mennyire rugalmasak (alku terén... ). Bár tény, hogy a motor nagyon régóta áll náluk és nem értem, miért nem kelt el... Akkor még nem volt jogsim, nem tudtam kipróbálni.
Ezek a tömítések nem azért szarok mert eresztenek, ez nem MZ.
Ettől függetlenül én is csináltam már úgy,hogy szétkaptam,vízpapírral,vagy konyhai dörzsivel megcsiszoltam,aztán az új gumiszettel összeraktam!Csiszoláskor arra figyelj,hogy anyagot ne csiszolj ki,csak a szennyeződést!
Én azt csináltam, hogy kiszedtem a dugókat, és finoman felpolíroztam. Összerakáskor persze ügyelni kell hogy nehogy becsipesd a tömítőgyűrűt.
nekem azóta "úgy megy mintha szaron csúszna"
simán benyomom fullra kézzel, meg simán ki is jön ha pumpálom
Vettem hátulra egy új fékfolyadék tartályt ugyan olyan motorból lett bontva mint az enyém '1WG'-ből teljesen zsír állapotú na most ma fogtam és kicseréltem a tartályt vettem bele új olajat is (képek mellékelve hogy milyet -DOT 4) , faszán fogtam kinyitottam a két légtelenítő csavart a nyergen majd pumpáltam kifele és közben töltöttem rá az új olajat minden príma tartály a helyén teljesen le levegőtlenítve a rendszer EDDIG OKÉ! Majd fogtam és úgy ahogy máskor is kiszedtem a fékbetéteket párhuzam szorítóval kicsit visszanyomtam a dugattyúkat majd vissza a fékbetét és próba!ÉS ITT KEZDŐDIK a baki a dugattyúk mozognak de csak annyit hogy épp egy 3mm kijön meg vissza megy tehát a légzés megvan!DE 3mm jobban nem akar kijönni és nem fognak be a pofák! EZ MITŐL VAN? Én gondoltam arra hogy DOT 3 folyadékot ír hogy az kell bele de én DOT 4 raktam bele ez lehet hiba? Meg a másik hogy ezt a DOT 4-es olajat itt vettük a helyi autószerelőnél 800 Ft-ért amit pedig a motoros boltba láttam az pedig márkás már nem tudom milyen márka de arra az volt írva hogy DOT 3-DOT 4 hez is jó viszont az 2600FT volt?
SEGÍTSETEK MI LEHET A BAJ!
remélem valami Wilbers ajándékkosarat!
Ha gyári kawasaki alkatrész érdekel valakit illetve kiegészitö (belpiacos mocikhoz is) legjobb áron tudunk segiteni!
Keressetek az adatlapomon!
Sivatagi patkánykenguru:
1935 óta nem látták a faj egyetlen egyedét sem. Valószínűleg kipusztult.