VTZ 250 '99-es verzió, 26 kW~40le, 156 kg, 37 ekm (igaznak tűnik), 290 eFt. (Nagyon nem is volt több)
Kis olajfojás a váltókarnál, repedt faridom, karcok, kopások, Heidenau hátsó gumi , pöccre indul. Agilis, 130 km/h-ig próbáltam. Kiváló elsőfék, lánc, olaj miegyéb. Gyári lábtartó. Stabilan fut. (Pöcsköszörű, majd összeszakad a súlyom alatt, de a nőt jól bírja)
Bari már gurulgat vele, váltja, szlalomozik, megvolt az első megcsúszása, dőlése is (megtartotta). Egy év azt kereshetem neki a 500-800 körülit. Szerintem
Messze van Tisza... nem... Turkeve? Azt írja a fazon, hogy a lánya? használta, nem esett és van benne 22 ekm. Minden gyanús!
A deklinek fényesnek kéne lennie, a bal oldalon, ezért lehet, hogy csak a föld tükröződik rajta. Ugyanígy a hengerfej is lehet árnyékos ée nem oéajos. Túl tiszta másutt... ahhoz hogy ezt úgy hagyják...
Barinő meg nekiállt vacilázni... a tököm kivan
TomAce neked meg javulást, meg a gépednek! Hívtad már a város gondnokságot kártérítésért? Én egyszer bepróbálkoztam... amikor a 70 cm-es hegesztőpélcát szedte fel a gépem az utjavítók mellett. Na sokra nem mentem a barmokkal, de hátha.
Biztos valaki telerakta az autóját gázolajjal a TESCO-Shell kúton!
Aztán ahogy kikanyarodott szépen kicsurgott neki!
Benzinkutak környékén ez gyakori!
Még jó hogy ennyivel megúsztad!
Jobbulást!
Köszi szépen. Nem vettem észre. És nem szimpla olajfoltocska volt. Iszonyatosan csúszik ott az aszfalt. És mivel fehéres az egész, nem is igazán látni, ha kifolyik ott valami. A fekete aszfalton kifolyik valami, akkor az totál sötétté teszi. Ezen nem. Csúszik magától is, nemhogy még olajosan. Az imént mostam le a gumit. Olajos volt, meg a motor burkolatán is a sérüléseknél.
Gyújtásdekknin horzsolásnyom. Oldalidom két helyen lepattant a festés. Kuplungkar vége letört. (Golyó + másfél centi)
Térdem odazúztam, persze, hogy azt, amelyik kétszer már műtve volt. Most kissé összefosom magam úgy fáj, de ez van. Legalább a motornak nem lett komolyabb baja.
Az első gumiról most mostam le alkohollal az olajat basszus. Még most is olajos volt.
Kis olajfojás a váltókarnál, repedt faridom, karcok, kopások, Heidenau hátsó gumi , pöccre indul. Agilis, 130 km/h-ig próbáltam. Kiváló elsőfék, lánc, olaj miegyéb. Gyári lábtartó. Stabilan fut. (Pöcsköszörű, majd összeszakad a súlyom alatt, de a nőt jól bírja)
Bari már gurulgat vele, váltja, szlalomozik, megvolt az első megcsúszása, dőlése is (megtartotta). Egy év azt kereshetem neki a 500-800 körülit. Szerintem