Hát ez a 2es gumifüstölésről tiltásról kilövés dolog pár méter után nem jött be, azt megreptetett a gép. Lábam alakul, nem megyek kórházba, inkább jegelem! A visszahajlításnál meg ott voltál!
Van egy enyhén hajlott LSL superbike kormányom. Ha még tudod valamire használni (mondjuk vésztartaléknak) szívesen odaadom, ha nem akkor megkapja a legközelebbi fémgyűjtő brigád.
Csak ráültem, mentem egy kanyart (a csúcsban ) és már jöttem is. Volt bennem akkor már 250 km. Nem erőltettem azt az őrületet a Soroksárin. A mocival is tele volt a tököm! Aznap bírtam a meleget amíg rá nem ültem erre, ez 10 perc alatt felfőzte a tojásaimat. Élvezetről szó sem volt. Az a +17 le meg nem egy bombasztikus meglepetés. Ráadásul a váltó balfaszabb mint az én 20 éves konstrukciómon. Nincs határozott Neutral! A fékről nem is beszélve.. A honda CBF600 jobb volt... Csináltak egy motort, ami tök olyan mint a többi, csak gyengébb. Folyamatos műanyag pohár fílingem volt. A futómű jó, gumik jók, de ezért nem kéne motort venni. Majd megnyerem, azt veszek egy rendes gépet 2.097.000,- FT-ért!
Burogassák itten a bácsik a motorokat, én is elburogattam ma csak kicsit másképpen. Nálam az LSL kormány innentől kezdve ORIGAMI névre módosult! Ennyit a nagy minőségről! Mondjuk legalább vissza tudtuk hajlítani...
http://en.wikipedia.org/wiki/R...
http://ww
w.ram-mount-uk.com/
http://www.ram-mount.com/
http
://www.expressmounts.com/
vegyék vigyék