Hát, hogy könnyű-e így kanyarodni, nem tudom . Tavaly Kakucson egy sportmotoros barátunk pont ezért esett el, mert leért a kipufogója, szegény kanyarodott volna még, de hát...
Egyébként erről órákat lehetne beszélni ki hogyan kanyarodik és melyik könnyebb, meg nem nagy kunszt, de mindenki úgy motorozzon ahogy neki jól esik, és amennyit be mer vállalni.
Nem azért dobtam be azt a képet, hogy huuu, meg haaaa, hanem mert én csináltam és szerintem jól sikerült.
Így könnyű ekkorát dönteni, ha én ekkorát burítok, már elkopott a fél kipufogóm, meg a motor alatt fekszem. Na ez művészet, enduroval így dönteni, ahogy ez a drz-s. Megkérdeztem tőle miért így kanyarodik, miért nem úgy ahogy a supermotosok. Azt mondta ő ehhez van szokva, meg ez sokkal nagyobb kihívás, szerinte úgy hogy fölemeli a lábát kanyarban nem nagy kunszt kanyarodni, így meg fél métereket sodródik kifele.
Jaj és még valami. Az adatlapodon a fotogalériád üres, de régebben voltak fent képek. Engem pontosan a Kakucson készült Inj-Actor kupás képek érdekelnének. Mi is kint voltunk páran, de elég kevés képet tudtam csinálni. Ha esetleg lenne pár supermotos képed, megköszönném, ha feltennéd ide.
a 7végén megoldjuk,jó?
Egyébként erről órákat lehetne beszélni ki hogyan kanyarodik és melyik könnyebb, meg nem nagy kunszt, de mindenki úgy motorozzon ahogy neki jól esik, és amennyit be mer vállalni.
Nem azért dobtam be azt a képet, hogy huuu, meg haaaa, hanem mert én csináltam és szerintem jól sikerült.
Van olyan hely Fehérváron ahol hétvégén is vállalnak gumiszerelést (motor)?