Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Oh Jezus!
Pedig ez még nem minden...
Nem is tudtam, hogy ekkora spanod a putyin
Na ez már nekem sok(k).
Akkor ezt kapd ki!
Az ego.....
Ezek után tuti rémálmaim lesznek.
Ezt kapd ki!
Cuki a benzintyúkod
ERre varrjá gombot. Én és öcséd
Voltál állásinterjún?
Aztaaaa.....ez melyik adón van? Jó szelet!
Pá, elpályáztam.
Ismerős dolgok... Én többet tuti nem újítok fel egy motort sem. Mindíg a háromszorosa lesz a a vége,mint amennyit először számoltál. Tanács: Hengerfejtömítést és szelepfedéltömítést csak gyárit! Nem olcsóbb az u.gy. és még szar is.
Most számoltam össze, az alkatrész lesz hozzá 100. Plusz a szerelő, plusz a hengerfejes...
Sőt a hurka is drága!
Szép kis bárca, akkor biztos jó lesz utána. Szelepek nem olcsók.
Beszippantott valamit, és kapott két szelep ütést . Ezen felül szelephézag lesz állítva, csak mivel kicsik a szelepek, lesz egy pár cserés szelep, és ha sokat kell, akkor veszek egy komplett hengerfejet 30ér, ami futott kb 35ezer kilómétert, és a kettőből összerakjuk. Kell cserélni szelepszárszimmeringeket, illetve ahol kell, ott szelepkorongot, kelleni fog szelepfedél, hengerfej, hengertalp(?) tömítés, lelessz cserélve az olaj is benne, illetve új gyertyákat kap. Ninja találkozó kilőve, nemtudom mikorra lesz kész szegényem. Ja, a hátsó gumit is lekell cserélnem, a láncot most cseréltem lánckerekekkel, 200km-t ment, a vezérműláncot meg tavaly összel.
Én nem ismerem. Mit javít rajta? Te jössz ninja találkozóra lellére?
Heló!
Várpalotán Terényi Zolit ismeritek? Szerelés szempontjából, csak mert Nála van most a mocim felújítás alatt. Eddig nincs rossz tapasztalatom, de azért másra is kiváncsi lennék
Mivansemmi?
Ilyen lenne az új R1 2009-ben? Nem is rossz.
Mi van mi? Ne csak tátsátok itt a mocskos pofátokat. Há nehogymá a Lali meg én vigyük oda