Ismerős dolgok... Én többet tuti nem újítok fel egy motort sem. Mindíg a háromszorosa lesz a a vége,mint amennyit először számoltál. Tanács: Hengerfejtömítést és szelepfedéltömítést csak gyárit! Nem olcsóbb az u.gy. és még szar is.
Beszippantott valamit, és kapott két szelep ütést . Ezen felül szelephézag lesz állítva, csak mivel kicsik a szelepek, lesz egy pár cserés szelep, és ha sokat kell, akkor veszek egy komplett hengerfejet 30ér, ami futott kb 35ezer kilómétert, és a kettőből összerakjuk. Kell cserélni szelepszárszimmeringeket, illetve ahol kell, ott szelepkorongot, kelleni fog szelepfedél, hengerfej, hengertalp(?) tömítés, lelessz cserélve az olaj is benne, illetve új gyertyákat kap. Ninja találkozó kilőve, nemtudom mikorra lesz kész szegényem. Ja, a hátsó gumit is lekell cserélnem, a láncot most cseréltem lánckerekekkel, 200km-t ment, a vezérműláncot meg tavaly összel.
Heló!
Várpalotán Terényi Zolit ismeritek? Szerelés szempontjából, csak mert Nála van most a mocim felújítás alatt. Eddig nincs rossz tapasztalatom, de azért másra is kiváncsi lennék
Várpalotán Terényi Zolit ismeritek? Szerelés szempontjából, csak mert Nála van most a mocim felújítás alatt. Eddig nincs rossz tapasztalatom, de azért másra is kiváncsi lennék