Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nagyon korrekt lett! Végre mehetek!
mármint a láncot próbáltad, nem a tehenet


És jól ki is próbáltad.
olyan jól aludtam a nyeregben amikor felébresztettél a jöttöddel
Ja! És fent van a láncom! Mégis van ember a gáton.
Láttam ma egy tehenet. Szerintem hazafelé tartott
Srácok, maradt egy doboz dot 3-as prevent fékfolyadékom(autóba). Akinek kell, apróért viheti.
Én is úgy "szoktam tenni" 25 ekm után. Ez a lánc gatya lett.
Amúgy érdekes, de a gyári karbatartási utasítás se írja, hogy együtt kéne cserélni...
mások a szokások, én kompletten szoktam....
Jahhh frázis. Nem cserélek le egy 5000 km-t futott 45z JT +1 16z Yamaha origin lánckereket. Vesszen egy olcsóbb féle lánc.
szimpla láncért sok, de aki szakinak tartja magát az nem cserél CSAK láncot....
Pedig ilyen árak vannak. Papír nélkül máshol is 6 ropi
Van légkulcsom, de ehhez nem szabad használni, ha a váltót meg akarod őrizni az utókornak. Amúgy CSAK a lánccseréhez nem kell. Ráadásul nem a pénz teszi a szerszámot. Te is használsz eBayt nem? Lesz nitelőm. Profi. És az 8 rugó cakk&pack. A többi a forgalmazó haszna, meg a duma.
Akkor hajrá! Egy valamire való nittelő - ami nem pattan el az első használatkor 25-35eFt. Ráadásul az első lánckerék anyájának leszedése légkulccsal egy mozdulat, otthon meg nagy, zsonglőrködős cumi.
Holnap este tüzijáték meg buli lesz a Bory várban. Jó buli, énekesekkel, meg vásárral, szinészekkel.
Nekem is 6000 volt a szett csere, pont ez volt a lèlektani határ, tekintettel hogy nincs középsztenderem. Igaz 2 napig ottvolt a tehènke
SZIMPLA lánc elvág, összefűz, behúz, nittel... 10 perc. De aki max 30 perc alatt nem tudja megcsinálni ne lásson hozzá, és ne hívja magát szakinak.
Szia! Igaz, nem vagyok most érintett, de szerintem nem vagyok egyedül azzal, hogy sokallom a 6000 Ft-os szerelést ez esetben. Vannak dolgok amiket szakembernek kell végeznie és meg kell fizetnia tudást, speciális szerszámokat, de egy lánccserénél..:$ hát nem hinném. Egy szakembernek ez nem lehet több 15 percnél. Amatőrnek pedig 30 perc. Sztem...
6000ft-ot sokallsz ?
egy órát simán elszopsz vele a garázsban. motor fel,kerék ki,hátsó lánckerék csere,első lánckerék csere,nittelés,kerék vissza....
bár ha van időd meg szerszámod....
Nincs fehérváron egy motorszerelő aki ráérne egy azonnali 10 perces szimpla lánccserére(!), meg szerszáma(8000,- ft!) is van, és a csúcs a 6 000,- Ft-os (arany)ár ajánlat! Elképesztő URAK vannak! Úgy látszik kicsi a konkurencia, vagy ennyire túlértékelik magukat ezek az URAK! Arra lennék kíváncsi mekkora a szakmabéli tudás az ár mögött!
Titeket is így húznának le?
Van valakinek nittelője 30 percre? Esküszöm visszaviszem!
Annak a fókának kb annyi köze köze volt a szériához, mint a nyeles fókának... Meg aztán nem ilyen "túlképzett" hajózó személyzet vezette, mint a búbosakat. Már PÁV se kell, hozzá hogy rendőrként a kormányt tekerd.
Jó a warnyúmocis trabi,de azért a fóka néhány évig a rallye királya volt!
Itt látszik a rendőrök böszmesége,meg hogy már nagyon rászoktak a háromlábú árnyékára,ahol nem a lét a tét!
Volt szerencsém Waresz motoros verseny Trazsantot próbálni... Cefet!
Azért jó sokáig hajszolták a derék urak!Ámerikában mögé megy és megpördíti.Na jó,mondjuk azok ezt tanulják és nem a bokorból leskelődést,meg a polgárok szívatását.Go Trabi go!
Hiába... a 2T az 2T
Jaja, most olvastam én is. A kis Trabival lehagyta a Focusokat.