Van légkulcsom, de ehhez nem szabad használni, ha a váltót meg akarod őrizni az utókornak. Amúgy CSAK a lánccseréhez nem kell. Ráadásul nem a pénz teszi a szerszámot. Te is használsz eBayt nem? Lesz nitelőm. Profi. És az 8 rugó cakk&pack. A többi a forgalmazó haszna, meg a duma.
Akkor hajrá! Egy valamire való nittelő - ami nem pattan el az első használatkor 25-35eFt. Ráadásul az első lánckerék anyájának leszedése légkulccsal egy mozdulat, otthon meg nagy, zsonglőrködős cumi.
Szia! Igaz, nem vagyok most érintett, de szerintem nem vagyok egyedül azzal, hogy sokallom a 6000 Ft-os szerelést ez esetben. Vannak dolgok amiket szakembernek kell végeznie és meg kell fizetnia tudást, speciális szerszámokat, de egy lánccserénél..:$ hát nem hinném. Egy szakembernek ez nem lehet több 15 percnél. Amatőrnek pedig 30 perc. Sztem...
6000ft-ot sokallsz ?
egy órát simán elszopsz vele a garázsban. motor fel,kerék ki,hátsó lánckerék csere,első lánckerék csere,nittelés,kerék vissza....
bár ha van időd meg szerszámod....
Nincs fehérváron egy motorszerelő aki ráérne egy azonnali 10 perces szimpla lánccserére(!), meg szerszáma(8000,- ft!) is van, és a csúcs a 6 000,- Ft-os (arany)ár ajánlat! Elképesztő URAK vannak! Úgy látszik kicsi a konkurencia, vagy ennyire túlértékelik magukat ezek az URAK! Arra lennék kíváncsi mekkora a szakmabéli tudás az ár mögött!
Titeket is így húznának le?
Van valakinek nittelője 30 percre? Esküszöm visszaviszem!
Annak a fókának kb annyi köze köze volt a szériához, mint a nyeles fókának... Meg aztán nem ilyen "túlképzett" hajózó személyzet vezette, mint a búbosakat. Már PÁV se kell, hozzá hogy rendőrként a kormányt tekerd.
Jó a warnyúmocis trabi,de azért a fóka néhány évig a rallye királya volt!
Itt látszik a rendőrök böszmesége,meg hogy már nagyon rászoktak a háromlábú árnyékára,ahol nem a lét a tét!
Azért jó sokáig hajszolták a derék urak!Ámerikában mögé megy és megpördíti.Na jó,mondjuk azok ezt tanulják és nem a bokorból leskelődést,meg a polgárok szívatását.Go Trabi go!
És jól ki is próbáltad.
olyan jól aludtam a nyeregben amikor felébresztettél a jöttöddel
Amúgy érdekes, de a gyári karbatartási utasítás se írja, hogy együtt kéne cserélni...
egy órát simán elszopsz vele a garázsban. motor fel,kerék ki,hátsó lánckerék csere,első lánckerék csere,nittelés,kerék vissza....
bár ha van időd meg szerszámod....
Titeket is így húznának le?
Van valakinek nittelője 30 percre? Esküszöm visszaviszem!
Itt látszik a rendőrök böszmesége,meg hogy már nagyon rászoktak a háromlábú árnyékára,ahol nem a lét a tét!