Köszi szépen!Kaptam egy 532-es DID-et,alig használt nem nyúlott és van hozzá első lánckerekem is már csak a hátsót kell megvennem.A láncot egy sérült gépről flex-szel vágták le.Ezért kéne a nittelős megoldás.
fasza jelenet lehetett. Haverokkal voltál + asszonnyal nem akartam zavarni sem............... na jó nem kertelek be voltam szarva,hogy mit szólsz , , , .
Azt a részeg seggfejt, aki odajött hozzám egy R1-essel és bizonygatta hogy ismerjük egymást és hogy 2006-ban mi valami telefonelőlapot bizniszeltünk, na azt hülyének néztem, téged nem néztelek volna
szóval 50 Le feletti motoroknál a nittelőszemes láncot használnak. Ez a kapcsolat nem oldható roncsolásmentesen, viszont a nittelés is külön szerszámot igényel. A motoromra fel tudtam tenni a végtelenített láncot, de más típúsnál lehet, hogy csak a lengőkar megbontásával lehetséges. A környéken 7-10 ezer Ft egy láncszett csere munkadíja.
Ne csak láncot, lánckerekeket is cserélj!
Nem rég zongoráztam végig én is a kérdést. 50 LE-ig szokták patentszemmel végteleníteni a láncokat. Ez roncsolásmentesen oldható, de ezáltal gyengébb is.
Ami neked kell, az a nittelőszem(50 LE
Hali!Van egy láncom amit fel szeretnék tenni de asszem nittelni kéne,ill nem tudom patentszem is kell-e?Ha valaki szaki ebben a témában,legyen szíves írjon választ.Köszi!
Szerintem ne babráld. Gyanítom rá van sajtolva a tengelyre a mutató, könnyen letöröd, vagy úgy jársz mint anno én a TZR-em fordszámmérőjével, elgörbítettem a végálláshatároló pöcköt, így álló helyzetben -1000-en állt a fordulat 0 helyett...
Tudja valaki, hogyan lehet leszedni a fordulatszám mérő óra számlapját? A mutató nem engedi, széttörni meg nem akarom, ezért gondoltam, hogy megkérdem.
Motor: SV650N '99
Szeva.Hát erre most nem tudok mondani semmit,mert nem tudom hogy mi lesz szombaton még.Ill. Hooker hozza a redőnyeinket úgyhogy most alszik egy kicsit a lóvé
szóval 50 Le feletti motoroknál a nittelőszemes láncot használnak. Ez a kapcsolat nem oldható roncsolásmentesen, viszont a nittelés is külön szerszámot igényel. A motoromra fel tudtam tenni a végtelenített láncot, de más típúsnál lehet, hogy csak a lengőkar megbontásával lehetséges. A környéken 7-10 ezer Ft egy láncszett csere munkadíja.
Ne csak láncot, lánckerekeket is cserélj!
Remélem segítettem...
Nem rég zongoráztam végig én is a kérdést. 50 LE-ig szokták patentszemmel végteleníteni a láncokat. Ez roncsolásmentesen oldható, de ezáltal gyengébb is.
Ami neked kell, az a nittelőszem(50 LE
Azt az infót kaptam hogy neked van Shiro SH-3700 ASSEN-ed.
Köszi az infót tutu
Érdeklődnék hogy milyen a tapasztalatod vele?
Senki másról nem találtam képet
Sokan videózták a felvonulást azokra is kíváncsi lennék
Tudja valaki, hogyan lehet leszedni a fordulatszám mérő óra számlapját? A mutató nem engedi, széttörni meg nem akarom, ezért gondoltam, hogy megkérdem.
Motor: SV650N '99