1. képnél a dobfékház.
2. képnél a difiház, és azon bekarikázva a mágnes (semmilyen morzsa sincs a mágneson! dicsérte is a szerelő. a fogaskúpkerekekre is aztmondta :mint ha még nemis lett volna hajtva a quad, olyan jó állapotúak)
megoldjuk mostmár. találtam netes áruházat.
darabokban nemvinném, mert az egész hátulja összevissza rázkódna.
azt mondják nem olyan vészes a kardánkereszt kopása, az még több évet kibír. pláne ha énnálam van.
lehet hogy csak a tömítéseket cseréljük le, meg kitakarítjuk a dobfékházat mert abba van gané.
mégis jobb lett volna ha boci szedi szét a qvadot.
legalább ő megtudná rendelni a szükséges alkatrészeket. én meg csak itt pislogok gép elött mert semmit se találok...
difiházhoz kéne tömítés szett, 1db csapágy, és 1db kardáncsukló
na jó de azt számold bele,hogy ezekkel túrára nem fogsz menni ...
EXCvel is necces csak úgy "találomra" bevállalni egy 800-1000km-t egybe , egy DRZ vagy XR meg simán .
Teljes más világ :) igaz csapatni narancs kell csak futózni kell ha nem akarja az ember ,hogy a gatyája is rámenjen :D
De most legalább lesz egy SX a környezetbe aminek tudni fogjuk mennyire kopik szét a valóságban mert arról nagyon rémek szólnak :S
egyébként nemakarok egyenlőre endurot, csak olcsón láttam, és azért kérdeztem hogy miújság...
quad szétkapva. kardánkeresztet kell cserélni. nincs annyira megkopva, de illdomos lecserélni... http://www.sportmotor.hu/motor...
austin!
Hogy van-e értelme átülni a narancsra?
Én még véletlenül sem akartam KTM-et, korábban.
Egyszer aztán sikerült egy 2006-os 450EXC-hez hozzájutnom occsóóóééé. Gondoltam kipróbálom aztán eladom.Ez így is történt, majd ahogy eladtam, rájöttem, hogy mekkora marha vagyok.
Az elmúlt 2 évben alkalmam volt kipróbálni egy pár endurót, de nem győzött meg egyik sem, kivéve a narancs. Hát beszereztem egy 400EXC-t. Most ezzel eszetlenkedek, de nem adnám csak egy másik narancsért....
Egyszerűen nem tudom, hogy mi a titka, de remegek érte annyira bejön..
Abból kiindúlva,hogy a motoros társadalmunkban hány fő büszkélkedik lc4-el sztem nem egy jó választás báár ktm..Ezt csakis az tudná megmondani aki ilyennel mozog de één ha motort vennék drz helyett 200 v 250 2t exc-t vennék.. :)) De azt is 2x meggondolnám,hogy van e előnye átülni egy megbízható,kis fogyasztású mociról a legendás narancsra!
Bocinál nincs jobb hozzáértő hidd el ,) engem meg anno legalább 5-6an lebeszéltek a 400as LC4ről .
de neked kell vagy mi ? inkább vegyél egy DR-t ha papírtalant akarsz vagy jogsizz le akkor betonra is jó lesz
te akarod venni ? nehéz ... én néztem anno egy ilyet makón még amikor a DR-t vettem.
EXChez képest lomha ... meg sztem drága is 300é ha azt nézem ,hogy SDI 400é hozta el a 400EXC-t .
mert papírnélküli motor azért sok ez az ár , ráadásul én felhívnám Bocit a helyedbe mert engem anno azért győztek meg ,hogy ne ezt mert szarabb hozzá az alkatrész ellátás mert már egy ideje nem gyártják.
Taki vezetésével Romániába megyünk.
10-15 körül
2. képnél a difiház, és azon bekarikázva a mágnes (semmilyen morzsa sincs a mágneson! dicsérte is a szerelő. a fogaskúpkerekekre is aztmondta :mint ha még nemis lett volna hajtva a quad, olyan jó állapotúak)
itt vannak képek egy másik hondáról. látni a külömbséget:
http://picasaweb.google.com/sz...
ha valaki tud segíteni kérem írjon
bibor009 kukac citromail.hu
köszönöm előre is.
darabokban nemvinném, mert az egész hátulja összevissza rázkódna.
azt mondják nem olyan vészes a kardánkereszt kopása, az még több évet kibír. pláne ha énnálam van.
lehet hogy csak a tömítéseket cseréljük le, meg kitakarítjuk a dobfékházat mert abba van gané.
Bár lehet, hogy valaki kitolt veled, és beletette!
legalább ő megtudná rendelni a szükséges alkatrészeket. én meg csak itt pislogok gép elött mert semmit se találok...
difiházhoz kéne tömítés szett, 1db csapágy, és 1db kardáncsukló
Megnyugtatlak, hogy az SX kormányának a vége fog a legjobban, és leg gyorsabban kopni...
Már bele is kezdtem!
EXCvel is necces csak úgy "találomra" bevállalni egy 800-1000km-t egybe , egy DRZ vagy XR meg simán .
Teljes más világ :) igaz csapatni narancs kell csak futózni kell ha nem akarja az ember ,hogy a gatyája is rámenjen :D
De most legalább lesz egy SX a környezetbe aminek tudni fogjuk mennyire kopik szét a valóságban mert arról nagyon rémek szólnak :S
quad szétkapva. kardánkeresztet kell cserélni. nincs annyira megkopva, de illdomos lecserélni...
http://www.sportmotor.hu/motor...
Hogy van-e értelme átülni a narancsra?
Én még véletlenül sem akartam KTM-et, korábban.
Egyszer aztán sikerült egy 2006-os 450EXC-hez hozzájutnom occsóóóééé. Gondoltam kipróbálom aztán eladom.Ez így is történt, majd ahogy eladtam, rájöttem, hogy mekkora marha vagyok.
Az elmúlt 2 évben alkalmam volt kipróbálni egy pár endurót, de nem győzött meg egyik sem, kivéve a narancs. Hát beszereztem egy 400EXC-t. Most ezzel eszetlenkedek, de nem adnám csak egy másik narancsért....
Egyszerűen nem tudom, hogy mi a titka, de remegek érte annyira bejön..
de neked kell vagy mi ? inkább vegyél egy DR-t ha papírtalant akarsz vagy jogsizz le akkor betonra is jó lesz
EXChez képest lomha ... meg sztem drága is 300é ha azt nézem ,hogy SDI 400é hozta el a 400EXC-t .
mert papírnélküli motor azért sok ez az ár , ráadásul én felhívnám Bocit a helyedbe mert engem anno azért győztek meg ,hogy ne ezt mert szarabb hozzá az alkatrész ellátás mert már egy ideje nem gyártják.
http://www.kepesmotor.hu/ktm-e...