ja, azért már láttam értelmes egycsöves átalakítást ami nem rossz teljesítményre, de hangra akkor is jobb a két cső...
tlatti épülő motorja még 2008-ból...
Igen, én egy kipufogóval vettem. De annyi volt az átalakítás, hogy levágták az egyik csövet(gondolom egy laza perec után), a lyukat meg behegeszették... Mondjuk a gyári rendszert máshogy nem is nagyon lehet átalakítani... Kell rá szerezni egy jó Yoshi rendszert, attól nem sok jobb van. Csak az M4-Blueflame rendszer! :)
na nem akarom tovább szarni a TréLeres srácok topikját ,de tényleg geci drága minden most egy 70et rá kell megint költeni ,és két hónapja vettem féket,meg első gumit ,hátsót meg havonta ,de nem panaszkodom ,nekem legalább nem kell szuzukival járnom , ...
Na igen. Én is azt várom. Aztán ha nem olyan számokat látok amilyent szeretnék, akkor kurvanagy balhét csinálok.
Gumi, fék, műszaki laza 50-es minimum.
lassan le kéne ,várom a cégtől a munkámért cserébe kapott számokat ami megjelenik egy monitoron ,és utalom is tovább a felét egy másik számokkal foglalkozó cégnek ,ennek semmi értelme ,de ilyen az élet .fék nélkül még műszakira sem vihetem ,a fék meg egy vagyon .
most el vagyok havazva,meg nincs mivel lemennem hozzátok ,se gumi,se fék,se műszakim ,még városba elmegy ,de kint nem tudok hová menekülni .majd megbeszéljük,hogy hogy legyen
tlatti épülő motorja még 2008-ból...
Gumi, fék, műszaki laza 50-es minimum.
Jólvan Cimbi. Gondolom lassan leműszakiztatod...
Nemtom, mikor ér rá a mester úr?
Jah, az S változat már 3 haveromnak is eltört pár helyen.
Az R-es már jobb konstrukció.
Kuplungbowdened?