Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!

Én egy újdonsült TL-R tulaj vagyok. És gondoltam ez a legjobb hely arra ha egy kis segítséget szeretnék kérni. Egy pár alkatrészre lenne szükségem, főleg a kaszni elemekre. tudtok segíteni?!

Üdv mindenkinek. Karesz
Biatorbágyon lakik,egyszer találkoztam vele,mikor cuccokért mentem.
Korrekt srác.
Köszönöm szépen tarka mester!!!

Asszem őt kérdeztem emailben is! :)))
Állítólag mcsiból tud cucokat! Remélem igaz!!! e mailje is van??
Valaki ismeri is!???
Küldöm a számát privire!
hali!!!

Ki az a BENE??? Ki ismeri?? Mert állítólag amcsiba van valami ismerőse? Igaz ez? Ki tud segíteni ebben?????Kéne nekem 1 pár yoshi onnan!!:)
Help!!!!!!
Szasztok!

Jelentem marha vad lett...a Bene gépe!

Mellesleg az én gépem igenis szét van kapva...mert már mindjárt lesz lóvém!

És csinossá teszem...hátha így kapósabb lesz a szezonra!

A múltkor társalogtam a benével motorja ügyében...és iziben megérdeklődte hogy mit megy az R-em óra szerint max...mondtam hogy 283-at...alattam!!!

Azt mondta 270 fölöttit ment 5.-ben nyélen!

csak rövidtávra építkezik,ha lesz Cash-em nekem is kell ilyen dugó,de főtengely cserével ám!!!

Mert ő aztat is kicserélte!

Tegnap is kint volt a fagyoldában/Ő garázsnak hívja/...és optikailag próbált csiosabbá tenni egy amúgy is túlontúl giccses FZR-T!

Mostanában ráált a yamahákre...ja lehet hogy az jobb Cash!!!

Szasztok! Tasla
Én is benne vagyok a készletben!!!! Februárban hozhatod is!!!
Én elég "sokat" mociztam gixivel is,és nekem személy szerint nagyon tetszett.
160lós V2-vel még nem mentem,ezért nemtom milyen lehet.
Szerintem
Azért valljuk be, ha lenne 160 lóerő körüli V2, mondjuk 180 körüli súllyal, akkor a kutyát nem érdekelné az 1000-es Gixxer sem
Meg kell kérdezni Tasi egy barátját(bene)
Ő foglalkozott ilyesmivel.S-es blokk,R-es befecskendezés+kábelköteg meg computer,hátsó villa,középen kijövő yoshi RS3,wiseco dugók,karbon test.Nemtudom kész van-e,érdekelne milyen lett,de ha erősebb gép kéne biztos nem túrnám,hanem átülnék egy gixerre.
amúgy szerintem kb igen
Én nem tenném a vasamba az tuti
+20 lóerő, -4év vagy 50000km!
Engem személy szerint nem érdekel.
van egy nagyon jó kis Suzuki kereskedés és szerelde kikkel jó a viszonyom és ők gondoskodnak a "nagyobb" beavatkozásokról!
A TL-el semmi gond nincs,ezért nem is beszélünk róla,csak a kellemes kis összejövetelekről!
Én fél kiló almát szeretnék
Ugyanitt Wiseco dugattyúszett gyűrűkkel 60.000-ért. + 20 lóérő
Ja, TLR-hez, TLS-hez, és SV-hez is jók!
Mi benne vagyunk ,ezt Rock nevében is állíthatom!
A következő kérdésem vala... Tudok szerezni egy hézagolólapka készletet TL1000-hez, 140 darabos, ezzel örök időkre megoldódna a szelephézagállítás problémaköre mindenkinek... Ha szervízből rendeled meg a méretes darabot, akkor 2-3 hét míg megjön és 3000 Ft körül adják darabját, az a 8 szelep esetén 24.000 ha mindet cserélni kell. Én 17.000-ért tudok 140 db-os készletet, ami a teljes méretskálát tartalmazza.
A kérdés hogy lenne-e rá hajlandóság hogy klubszinten összedobjuk ezt az összeget, és megvegyünk egy szettet közösbe, vagy mindenki inkább maga járna utána majd a maga idejében?
Két lábon járó TL szervízkönyv
Itt is minden szakmai kérdésre azonnal lesz válasz, hiszen péter bácsi, minden TL-ek lelki bajainak ismerője segít ahol tud
na:)
engem nem zavar. miért zavarna? úgy h ismeritek egymást meg nincs is vele semmi gond.
bár a saját rs topicban jobban örülnék ha a sok hüyeség meg a nem motorról szóló diszkurzusok kikerülnének mert az egyetlen amire nem lehet használni az h a motorral kapcsolatban komoyabb kérdéseket feltegyél.
csak sztem attól még mert nem beszélnek mindenről még nem punnyadt:) ha viszont valamit a motorról akarsz tájékozódni akkor lehet ott gyorsabban megtalálod, mint itt vagy a GSR-ben vagy az rs 125ben:)

ennyi a véleményem, nem bántó szándékú volt
"Egész életemben azon gondolkodtam, hogy kéne valamit dolgoznom. Ezért aztán a végén nem is maradt rá időm!"