Sziasztok!
Szeretnék saját részre vásárolni egy gyári, szép állapotú TLR-t (csak ne fekete legyen)
Volt már szerencsém hozzá annó, lehet pont ezért is.
Ha estleg lenne valakinek eladó.
Hali!
Van egy-két képem a fékcsövekről, de nem hinném, hogy úgy akarnád elvezetni ahogy nekem van.
Nekem se sokáig lesz ilyen, vissza fogok térni a legjobb -két hosszú fékcső a két külön nyereghez- stílushoz.
A nyergeknél sima egyenes fittingek kellenek, persze nekem nem olyan. Talán 15fokos.
Főfékhenger nálam radiális Nissin, oda két 90fokos kell. Nagyjából ennyi.
Én csak az EBC-t próbáltam, és hasonló véleménnyel vagyok. Talán annyi negatívumot tudok említeni, hogy nekem esőben ha nagyon vizes minden akkor szart se fog.
Sokat Bremboztam (07YA23SA ) az zavart hogy néha nyikorgott.
Aztán kipróbáltam a EBC (FA380HH) fékbetétet az nem nyikorgott viszont nem éreztem különbséget a brembo után.
Jó mind a kettő!
Ezek szerint nem vagyok képben. Komolyan nem próbáltam még.
Kaptam 2 új párat még nem tettem be de akkor nem sokat kell várni tőlük. Most elszomorítottál.
Nyergeket persze megnéztem dugattyúkat nyerget kitakarítottam átjárattam, új fék olajat raktam bele és az ebc szinteres fékbetétek. És a fék olyan mint a satu.
Killer, játszod a hülyét, vagy tényleg nem vagy képbe?
Ha nem hallottál rosszat majd mesélek.
Az egyik barátom nyert ilyen betétet motoros találkozón, beleraktam a K5 600-ába, egy hét múlva hívott, h csináljak valamit a motorjával mert nem fékez csak lassít... Kicseréltem Brembo-ra, és lám lett fék a motoron. A satupad lába alá használom hézagolónak ezt a minőségi márkát. Hayabusába is ment hátra, hasonló szar teljesítménnyel...
Túrázásra - ha bírod az üléspozícióját O.K. (hiszen ez az egyik leg kíméletesebb felhasználási mód nagyobb motoroknál normál körülmények között) Ha facebook csoportot keresel akkor pedig egyszerűen keress rá a facebookon... (külföldi csoport biztos van)
Szervusz!
Az örök igazságok erre a típusra is érvényesek - azaz ha hozzáértő szakértelemmel bánnak ezekkel a motorokkal és karban vannak tartva, vagy ha lepukkantak szakszerűen fel vannak újítva (ami semelyik típusnál sem olcsó dolog) akkor megbízhatóak most is. Városba viszont minimum megnövelt hűtőkapacitás ajánlott (kitisztított, jól átjárható lamellák, egészséges vízpumpa + kapcsolható hűtőventillátor a nyári melegekben is elkel), tudomásul kell venni hogy a városi dugóban piros lámpákkal teletűzdelt közlekedéshez robogó vagy valami kisebb, könnyebb motor ajánlott eredetileg..
Sziasztok! Érdeklődnék mennyire megbízhatóak ezek a teknikák így 20on évesen? Igazából ilyen mindenesnek (munkába járni, hétvégi túrák, néha egy kis csapatás ) lenne véve, de főleg túrázgatás belföldön és külföldön egyaránt amint engedi a vírus meg az időjárás. Utcán összesen kb 3-4ezret mentem egy zzr400 és egy drz400smel, ebből kifolyólag lehet vele óvatosan túrásan közlekedni? Súlya miatt nem aggódnék mert a zzr is 200kg fölött van. Esetleg van facebook csoport is tl-eseknek? Meg persze Tlr-t néztem nem az S verziót.
Előre is köszönöm szépen a válaszokat!
A negatívot köthetném akárhova a motoron, de ha már ilyen a doboz, akkor arra kötök mindent...
Nekem is ott figyel a relé, az egész doboz arról megy. Szóval csak gyujtáson kap áramot minden amit rákötök.
De kajak lövésem sincs a villamossághoz, úgyhogy vért izzadtam mire ez ilyen lett.
Azt akarom összekombinálni, hogy csak gyújtáson legyen a pótkörön áram. Gondoltam akksiről veszem a "+" és közbeiktatok egy relét amit csak gyűjtáson "engedi" tovább az áramot..
Szeretnék saját részre vásárolni egy gyári, szép állapotú TLR-t (csak ne fekete legyen)
Volt már szerencsém hozzá annó, lehet pont ezért is.
Ha estleg lenne valakinek eladó.
Van egy-két képem a fékcsövekről, de nem hinném, hogy úgy akarnád elvezetni ahogy nekem van.
Nekem se sokáig lesz ilyen, vissza fogok térni a legjobb -két hosszú fékcső a két külön nyereghez- stílushoz.
A nyergeknél sima egyenes fittingek kellenek, persze nekem nem olyan. Talán 15fokos.
Főfékhenger nálam radiális Nissin, oda két 90fokos kell. Nagyjából ennyi.
Aztán kipróbáltam a EBC (FA380HH) fékbetétet az nem nyikorgott viszont nem éreztem különbséget a brembo után.
Jó mind a kettő!
Kaptam 2 új párat még nem tettem be de akkor nem sokat kell várni tőlük. Most elszomorítottál.
Ha nem hallottál rosszat majd mesélek.
Az egyik barátom nyert ilyen betétet motoros találkozón, beleraktam a K5 600-ába, egy hét múlva hívott, h csináljak valamit a motorjával mert nem fékez csak lassít... Kicseréltem Brembo-ra, és lám lett fék a motoron. A satupad lába alá használom hézagolónak ezt a minőségi márkát. Hayabusába is ment hátra, hasonló szar teljesítménnyel...
Nekem is van egy pár yamaha nyergem. Idén teszem fel csak még variálok hogy vigyem el és hogy rögzítsem a csöveket.
Az örök igazságok erre a típusra is érvényesek - azaz ha hozzáértő szakértelemmel bánnak ezekkel a motorokkal és karban vannak tartva, vagy ha lepukkantak szakszerűen fel vannak újítva (ami semelyik típusnál sem olcsó dolog) akkor megbízhatóak most is. Városba viszont minimum megnövelt hűtőkapacitás ajánlott (kitisztított, jól átjárható lamellák, egészséges vízpumpa + kapcsolható hűtőventillátor a nyári melegekben is elkel), tudomásul kell venni hogy a városi dugóban piros lámpákkal teletűzdelt közlekedéshez robogó vagy valami kisebb, könnyebb motor ajánlott eredetileg..
Előre is köszönöm szépen a válaszokat!
Nekem is ott figyel a relé, az egész doboz arról megy. Szóval csak gyujtáson kap áramot minden amit rákötök.
De kajak lövésem sincs a villamossághoz, úgyhogy vért izzadtam mire ez ilyen lett.
Hirtelen ránézve a negatívokat felesleges visszavinni a tábláig nem?
Plv
https://www.aliexpress.com/ite...