Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát elköszönt egy legendás TLR..
Biztos jó nagy adag pénz, energia lett oda vele, de akárhogy is, az erős vígasz, hogy Neked nem lett bajod! Nincs az a drága kincs motor a földön amit együtt lehetne mérni az egészség mérlegén.
"Fasza"! Holnap felhívlak!
Azt a mocskos k. Va életbe....
Hát ezt rohadtúl sajnálom. Jó hogy egyben vagy.

Kell valami szóljál mindenképpen.
Ejj bazmeg, nagyon sajnálom! Szerencsére neked nem lett bajod. Ha tudok valamiben segíteni, szólj.
remélem legalább elismerte aki kikanyarodott, és volt biztosítása is.
Óóóó bazz!
😑
Örülök, h egyben vagy. Motor nem számít, majd újjáépül.
Inkább a nagy számok törvénye.
200000km alatt több esély van bármire...
Amúgy menthetetlen szerintem.
Váz, villa, kerék eltört, a blokk se úszta meg szerintem, folyt minden...
A tank sértetlen maradt, meg onnan hátrafelé megúszta minden. Nem sokat számít...
Hát ezt nagyon sajnálom, abszolút mentehetetlen a gép? Bár ahányszor megszívtad vele, lehet valami átok ült ezen a gépen 😪
Na srácok, én kihagyok mindenfajta megmozdulást a jövőben...
Első kép 11:00
Második kép 12:30
Hatvanban befordultak elém...
Nekem semmi bajom, motor tk.
A póló elejére meg kicsibe mehetne az adott motor logoja, illetve a név alá az eredezi SUZUKI betütípussal (igen megkerestem 😁)
Kicsit faragtam még a póló dizájnon, dobok fel pár képet. Ez a minta mehetne a póló hátuljára. A felirat színét lehet változtatni, illetve van külön S és R (az adott motor van bal oldalon, tükrözetlenül).
No, lenyomtam ma egy 300km-es kört, úgy tűnik jó lett a gép végre valahára.
Vasárnap ha nem lesz armageddon, akkor én fent leszek a Mátrában 🙂
Mátra felé Miskolc felöl..
Esetleg. Pestről?
Hétvégén - bár mindenféle időt mondanak - valaki valamerre gurul egyet?
Már akkor is megvolt a jelenség, de csak hidegen az első indításnál puffant vissza egy-két kisebbet. Úgyhogy nem is foglalkoztam vele. Úgy raktam el szezon végén ahogy vt. Gondolom a kb fél év állás alatt még tovább mállottak a csövek, úgyhogy tavaszra teljesen használhatatlan lett. Tervezem, hogy visszamegyek majd Ágóhoz egy újrabeállításra, ha végre jó lesz a szekér.
Imrufo - ha jól emlékszem tavaly került bele Agoéknál a 'csoda' Dynojet rendszer - akkor ez a jelenség fennállt már, vagy utána jelentkezett?
Én azért már láttam szétszedve párszor a motort, de hogy a gumicsövekben fúvókák vannak, az új volt. 😅
Nyilván kidobtam minden fúvókát a szétfoszlott csövekkel együtt. 3700Huf/db... 😂 😂 😂
külföldi fórumokon már láttam ilyet. és igen a fúvókák a csövekben rohadtól nem mind1 hogy melyik hova való.
Nagy élmény lenne a púpon
😆 😆 😆
Amúgy megvettem a proptech-es szinkrontesztert. 😉 Ami ugye mutatta is hogy nem jó a cucc.
Erre én beállítottam, 10 percig fasza is volt, aztán elmászott a szinkron, és elkezdett visszadurrogni. Gondoltam elbasztam valamit. Megint beállítottam, tíz percig fasza, aztán újra durrogás.
Az tiszta volt, hogy falsot szív valahol, de a vákuumcsövekre nem gondoltam volna. Szerintem én vagyok az első a földön, akinek szétmállottak a csövek a TL-en... 🙃
Max leviszlek én Szentesre a púpon 😆
hogy tudtad az injektor szinkront megcsinálni? Már ott is jelentkezni kellett volna nem?
Szentesre megyek, ha vonattal kell mennem, akkor is. 😁

Na szóval a történet a következő, hátha más tanul az én esetemből:
Már tavaly is eljátszotta párszor a motor, hogy visszadurrant az injektorba. De csak hidegen.
Idén az első tavaszi indításnál meg már olyan szinten durrogott vissza, hogy lefulladt tőle a motor. Teljesen használhatatlan lett. Én arra tippeltem, hogy nem zárnak a szelepek, de a szinkronteszter nem mutatott hibát, úgyhogy szelepek kizárva.
Aztán Attilával rájöttünk hogy szét vannak repedve az injektor alatti gumi átvezetők, szóval falsot szívott a motor. Ki lett cserélve újra, fasza is volt, hazajöttem a motorral, de másnap megint elkezdett durrogni.
Ezután cseréltem gyertyát, gyertyapipát, gyújtótrafót, injektort, ECU-t, de nem lett jobb... Idegbaj...
Na szóval végső elkeserdésemben lehúzgáltam az injektorról minden vákuum csövet, amiket amúgy már cserélgettem összevissza, hát szét volt repedezve mindegyik, úgyhogy mindegyik vákuumcsőnél falsot szívott...
Ráadásul a csövek különböző átmérőjűek, plusz különböző méretű fúvókák vannak bennük, én meg kidobáltam a szétrepedt csöveket a kukába. 😅
Most jön a pótlás oemparts-ról.
Szóval ellocsoltam egy csomó lóvét feleslegesen.
Ha egyből rájövök, hogy a kis nyomorult csövekkel van baj, már rég motorozhatnék.
Azért tudsz majd jönni Szentesre? Amúgy miért szedted szét?
Igen. A tárcsa egy excenteres csap. Az excenterrel kompenzálod a lánc méretváltozását, hogy tekergeted a tárcsát, és az közben leolvasható az érték a tárcsáról.
De mint mondtam, ha megfeszíted a láncot egy méröszalaggal mérhetö csapközeptöl-csapközépig a méretváltozása a láncnak.
Nézem azt a profi láncmérőt és ha jól értem a használatát akkor (az után hogy a mérő másik mágneses végét illesztettük a láncszem közepén + sebességbe tettük a váltót + behelyeztük a láncfeszítő műanyag pöcköt) a mérő 'tekerentyűt' kell abba a pozícióba tekerni ahol a mérőtárcsás láncszem két patentjának közepébe illik - és ekkor a mérőlécen lévő nyílra eső érték lesz a mérési érték? Stimmel?

https://www.profi-products.de/...