Van Magyarországon 200 ezer fölött futott TL1000R hibátlan blokkal! Vstom 1000 még talán több is! Az enyémben 99700 fölött van. 80-valamennyinél kapott szelepszár szimeringeket, szelepcsiszolást. A hengerfalon látszott még a hónolás. Nem zörög, nem zabálja az olajat, nem füstöl és jól megy, a gyárilag megadott végsebességét tudja. Nagyjából az összes japán motort jellemez ez a strapabírás, ha megkapta amit kell és jól bántak vele. 20+-os motort kevés kilóméterrel megvenni, csak akkor szabad, ha úgy is néz ki! Egy motort nem a kilométer sem a idő koptat, hanem a használat és a karbantartás. Ez pedig még az esztétikáján is meglátszik.
Dönteni kellene a tali időpontjával kapcsolatban.Júli 19-20-21vagy 26-27-28.
http://futam.hu/hirek/loerok-e...
Nem sok felesleg maradt rajta
Km mennyi lett?
Nekem lájtos 490km
Balcsi a cél, egy Csesznek felől megközelítős kerülővel.
Ha jól vettem ki az itinerből...
De még azt se tudom merre induljak...
Nem ismerem, de azt látom, h nem 2000-res hanem 1998-as festésű idom van rajta. A farok idom festése meg egyáltalán nem stimmel...