Pl. a multkori elrettentő példának bemutató cikkben is a legbalfaszabb fotót sikerült betenni, plusz a túlzó állításai! (Tényszerűség helyett elfogultság/alkamazott pszihológia) Szar motorból annyit nem lehet eladni (mint TL-ből), ahhoz túl sok jó motort gyártanak a japánok, is...
Amióta megváltozott a tbike, azóta elfogult/megvett hülyék írnak cikkeket rá! 9 éve TL-em van, de a cikkben olvasott "típushibáiról" nem tudtam eddig. Ritka szerencsés lehetek, ha a mostani közel 100000 km-es gépem, meg előtte a 80000nél összetört nem produkálta egyiket sem.
Még nem jelentkezett azóta, van neki másik motorja azthiszem, de volt itt egy 1000 es annak lekönnyítettem a forgórészt, nagyon meg volt elégedve a srác!
kapott egy pár KTM kesztyűt aztán azt hiszi hogy ki tud cserélni egy hátsó kereket amit a fotó kedvéért a kezéba nyomtak!hát ezek után erősen kétlem hogy sikerült neki!
azért az sb 8as bimotába jó volt a blokk!arról miért nem ír a nyomorék!!ezzel a blokkal mentek a wsbk ban míg az aprilia egy cosworth blokkal ment aminek köze nem volt a széria motorhoz !!erről miért nem ír a pöcs!nem akarja degradálni a rotax ot vagy mi???
dumál baromságokat a tl ről de közben az sv hibáiról ír??????????ennyi erővel lehetne politikus is!!ráadásul egy olyan embert degradál a nullára ,aki vele a seggét sem törölné ki!
Az ülés alatt is kezd elfogyni a hely.