Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kunmadarra megpribalok en is kiugrani bár kicsi ra az esely de hatha. Csörgök ha ott lennék.
Én 10-ig melózok, aztán megyek én is. Valamikor 11-12 között érkezem.
De azért előtte holnap egy lájtos Kunmadár, ha az időjárás nem b@szik ki velünk...
Ha nem esik én is megyek.
Csövi. Nem tudok menni, program elintézni való van hétvégén, ráadásul mindkét nap. Sajnos.
az onzaró anya hova kell? kicsit kínai megoldasnak tűnik...
ez te vagy? uuu az az emlékezetes 3as kanyar :)
Üdv Urak! Szombaton akkor kinek játszik a H. ring? Mi Atival megyünk. kb en de. 10re ernek ki.
lehet betanulni!
Köszönöm!
Jó lesz az, én tudom!
minusz egy sírós fej, azt nem akartam odatenni...
Üdv!
Semmi különös, ez a projekt csak a motorom.
Nem tervezek vele semmit, csak a magam szórakoztatására fejlesztgetek rajta amit tudok.
Aztán ha ettől esetleg jobb is lesz, az nem lesz baj.
Hali!
A motorkódnak szerintem nincs jelentősége, a blokk belül tök ugyanaz mindnél. Annyi változás történt, hogy 2000-től rárakták a PAIR rendszert. Aminek értelme semmi, csak a károsanyag kibocsájtást csökkenti.
Hőfokjeladó, rotációs csillapító felfogatás és váztörés az S-nél probléma, R-nél nincs ilyen gond.
Mivel minden évjárat ugyanaz, mindegy hogy mikor gyártották a motort. Csak a gazdán múlik, hogy mennyire van karbantartva, esetleg szétcsapva.
Amit én néznék a kiszemelt motoron:
Természetesen gyári idomok, törés nélkül (némi karc nem számít, 20 éves motorról van szó).
Gyári nem rozsdás csavarok mindenhol.
Tiszta fék-kuplung folyadékok.
Kormányütközők sérülésmentesek-e.
Kormánycsapágy, kerékcsapágyak lógnak-e.
Lánckerék, lánc állapota, nincs-e túlhúzva.
Meg amúgy az összes többi hülyeség, amit bármilyen motornál megnézne az ember...
Ha normálisan karban van tartva, és nincs széthajtva, semmivel sem kell több odafigyelés, mint bármelyik másik tipusnál.
Szerintem...
Helló imi mi ez a projekt?
Sziasztok!

TL1000R vásárlásán gondolkozom. Ahogy utána néztem eddig kétféle motorkóddal elérhető, a régebbi T504 és az egyel újabb T505 blokkal. Vásárláskor mire figyeljek oda? Melyik évjárattal van a legkevesebb probléma? Gondolok itt a rossz hőfok jeladó elhelyezésre, vagy a hátsó rugóstag problémára..
Köszönöm a válaszokat..
Yepp, ahogy Luká mondja.
http://tlmods.com/push-rod-sea...
Nekem is át van alakítva az SV1000 megoldásra. (szívószálas okosság nélkül).
Ha már szét lesz szedve, cseréld a lánckerék mögötti szimmeringet is!
Amúgy oemparts.hu is megoldás lehet, cikkszám szerint...
asszem sv1000 e jo oda es tan jobb is. sztem motoralkatresz.eu vagy gyári.
Help mE!!!!! Kuplungrúdnál nagyon szépen kenni a láncott!
-Hol lehet venni rendelni hozzá szimeringet vagy oda való gumit???
-Lefogatója egyben van a lánckerék szimeringel?
Kis tulzassal a piaci ar fele. Mivel csodak nincsenek, gondolom kicsit elmegy a dolog szoporoller iranyba, de ennyiert nagyon vonzo.

Imrufo koszonom a segitseget.
Hali!
Az ár elég jó.
7. tulajnál van a motor.
2016 óta nem változott a km.óra állás.
2018-as eredetvizsgán valami zűr volt a papírmunkával...
Amúgy én sem ismerem a vasat, ezeket a szuf-on lehet megnézni rendszám alapján.
Hi,
Én nem ismerem, de jó árban adja.
Udv sracok, nagy TL fan vagyok, bar csak olvasgattam eddig a topicot, de most kerdeznek is.

Errol a mptorrol tudunk valamit?

https://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/tl_1000_r/suzuki_tl_1000_r-14287153