Köszi az infót, hogy hogy kanyarodik egy gixxer nekem nem támpont mert sosem volt,mégcsak nem is mentem nagyon mással.kezdő vagyok ezen a téren de az egyértelmű hogy valami nem jó így ahogy van. Egyenlőre gyűjtöm a tapasztalatokat,meg agyalok hogy mi miért van....
190/55 de a tl-el meg kell tanulni kanyarodni!sose lesz vele olyan konnyu mint egy gixerrel vagy akarmi mas modernebb geppel. De ha egydzer sikerul akkor utana nem lesz gond. Az teny h a hatso futomu nincs a helyzet magaslatan de egy kelloen (feszes beallitassal elol is) orvosolhato ez is egy bizonyos hatarig! Ha meg tobb kell akkor csillapitas cssere hatul.
Sziasztok. Tegnap végre sikerült szert tennem egy R-re. Ezért érdeklődnék nálatok hogy milyen méretű hátsó gumit használtok. A gyári méret szerintem nem elég ballonos,és ezáltal (de lehet csak nekem tűnik így)elég nehezen fordul(dől) el. Igaz több dolog hozadéka is lehet a probléma pl.rugó előfeszítes is el van véve+ stb, szerintem a gumi is probléma lehet.
Emléxem pár éve a hírekben volt 1 ilyen kawával halálos baleset Dunaujvárosban,vagy környékén,a kawás ment az 1enes úton és a taxi visszafordult sajnos a srác már nem tudott korigálni,itt volt tag.
Vicces hogy pont ismerem kb az előző 3 tulaját!El se hinnétek hogy össze volt borulva ez a motor... és sajnos ember életet is követelt...
Amúgy 220Le valószínűsítem hogy nem annyi de közelvan!
Mert akarod kikotni?
Az a kis olajpara ami onnan kijon legalabb jobban megfigja a port amit meg a legszuro atenged! Bar nalam szinte mimdig szaraz odabent minden
Ki bizony. Mindenhonnan.
Én úgy csináltam, h a szelepfedélen blind, a blokkon meg hagytam kicsi csövet, aztán egy szűrőt rányomtam.
Viszont figyelni kell, ha megbillen a motor, ne tudjon kifolyni az olaj. Imrufo Tudna beszélni róla...
A kartelgáz visszavezetést kikötötted? Nézem, hogy a cső szakadt, szóval arra gondoltam, hogy valamit kezdeni kellene a dologgal. Kivezethetem csak úgy szabadon, vagy tegyek rá valami szűrőt?
Amúgy 220Le valószínűsítem hogy nem annyi de közelvan!
Multkor elmentem gyakorolni egy órát és mire belejöttem tele lett olajjal minden :D
Gondolom ez is megbillenésnek számít.
Az a kis olajpara ami onnan kijon legalabb jobban megfigja a port amit meg a legszuro atenged! Bar nalam szinte mimdig szaraz odabent minden
Milyen szűrőt tettél rá?
Én úgy csináltam, h a szelepfedélen blind, a blokkon meg hagytam kicsi csövet, aztán egy szűrőt rányomtam.
Viszont figyelni kell, ha megbillen a motor, ne tudjon kifolyni az olaj. Imrufo Tudna beszélni róla...