Érdekes is lenne, ha lenne bármi jelentősége, elvégre indításkor szinte csukva vannak a pillangószelepek
Padozás nélkül én se sok mindent vettem észre miután megcsináltam a tuningot.
Annak a csapóajtónak semmi köze a hidegindításhoz. Abban igazad van, hogy nincs rendes szívató a TL-eken, a szívató kar csak a pillangószelepeket nyitja, mintha a gázt húznánk. Az elektronika állítja a hidegüzemet a jeladók a alapján, épp ezért viszonylag szarul is indul a legtöbb hidegen...
A csapóajtó(k) fordulatszám alapján nyílnak. Az a lényege, hogy alacsony fordulaton zárja a levegő útját, ezáltal kevésbé lesz ideges a motor, vagyis felhasználóbarátabb. Ez kisebb teljesítményt jelent, ezért is számít tuningnak, ha kivágja az ember a kukába. Persze padozás nélkül semmit nem ér...
Akkor meleg motornál miért is van csukva bizonyos fordulat alatt?
Hidegen miért is ne lenne dúsabb a keverék? Injektor a hőmérséklet heladok értékéből állítja össze a keverék arányát.
Az a csapóajtó a hidegindítást segíti, mivel ezeken a motorokon nem dúsítja a keveréket a szívató, csak kicsit emel az alapjáraton(mintha gázt adnál). Tehát a hideg motoron bezár a csapóajtó elzárja a beáramló levegő útját és így lesz a motornak dúsabb keveréke. Vákum mozgatja, elektronika szabályozza, ami a hőfokjeladóval van szinkronban. Ennyi.
Ezzel a hőtükörrel le van választva a blokk hője a légszűrőházról. Ugye annál jobb a hatásfok, minél hidegebb a beszívott levegő. Befecskendezést hozzáállítva hozhat szerintem 1-2 lovat... Nem sok, viszont legolcsóbb mod-ok egyike, rosszabb meg nem lesz...
Szia,
Kíváncsiskodhatok miért raktad rá ezt a szigetelő anyagot? Nekem egy Raptorom van ugyanezzel a motorral. Aztán még egy kérdésem lenne..
érdemes-e 5w-s olajra váltanom vagy jó a 10w-s is szerinted/tek?
Köszi a válszt!
Jöhet a rugócsere!
Na ha egy ilyennel megtanulnék pályázni, akkor sok ember lesne csak bután az 5-6 milliós motorján
egy ilyet a jelenlegi mellé.
http://www.subito.it/moto-e-sc...
Padozás nélkül én se sok mindent vettem észre miután megcsináltam a tuningot.
A csapóajtó(k) fordulatszám alapján nyílnak. Az a lényege, hogy alacsony fordulaton zárja a levegő útját, ezáltal kevésbé lesz ideges a motor, vagyis felhasználóbarátabb. Ez kisebb teljesítményt jelent, ezért is számít tuningnak, ha kivágja az ember a kukába. Persze padozás nélkül semmit nem ér...
Hidegen miért is ne lenne dúsabb a keverék? Injektor a hőmérséklet heladok értékéből állítja össze a keverék arányát.
Maradt nekem a cuccból?
Mondjuk biztosamibiztos alapon megrendeltem a 800C°-os hőtükröt is. Az akksidobozra az megy majd.
Kíváncsiskodhatok miért raktad rá ezt a szigetelő anyagot? Nekem egy Raptorom van ugyanezzel a motorral. Aztán még egy kérdésem lenne..
érdemes-e 5w-s olajra váltanom vagy jó a 10w-s is szerinted/tek?
Köszi a válszt!
Armaflex