Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem a régihez elvileg van egy komplett forgórész, majd holnap előkeresem ha nem felejtem el, amúgy melyikhez kéne?
Sziasztok.
SV 650 szabadonfutó fogaskerekek keresek, van valakinek?
Bakker! Épp tegnap adtam be egy esztergályoshoz. Ha nem lesz semmi, jelentkezek. Köszönöm.
Van még egy pár bukógomba is.
Nekem van két féle is néhány pár, de csak a végsúly, egy van kompletten.
Sziasztok!Sv 1000ről a következő alkatrészeket adnám el...
Gyári kormányvégsúlyt keresek! Az acél érdekel csak, nem az alu. Tudok helyette adni Rizoma súlyokat cserébe (lásd kép).
Melyik a legnagyobb és legnehezebb a Suzukinál?
Sziasztok!
Vettem szombaton egy motort, és felesleges GIVI dobozokat eladnám róla.
A szett tartalma:
Plx3111 konzol és platni
V37N 2db oldaldoboz
V47N Hátsó doboz
E13414 Háttámla
+Ajándék index tartó!
A hátsó doboz és a háttámla használt, de kifogástalan állapotú. A két oldaldoboz viszont teljesen új, csak az eladáshoz rakták fel, én így vettem a motort.
+36-30-617-9348
Sziasztok!
k7 sv650 hez keresnék első hengerfejhez való szívótorkot. Valaki bont esetleg?
Sziasztok! Eladó sv1000s k3. Ha érdekel valakit :+36306643527.
Milyen színben kéne? Mondjuk azt nem tudom, hogy az 1000-es és a 650 megegyezik-e, nekem 1000-en volt bukógombájával együtt frissen fényezett gyári sötétkék.
Sziasztok!
Valakinél lapul esetleg felesleges oldalidom szett 2005-ös, 650-es SV-re? Vagy gyárt valaki ilyesmit?
Most vett egy jóbarátom egy tracert, 6500 van benne de az osztrák aki egy albán már ki is dobta belőle a gyári gátlót. Igazából egy tipikus japán motor… jó de azért lehetne jobb.

Egy hatalmas szégyenfolt ez a kormánycsapágy. Haverom kipróbálta az sp-t kecskeméten, azt mondta, hogy csak azért nem azt hanem a gsx1000-er hozta el mert elment mellette egy intruder és nem tudott menni utána mert 150-nél ki akart esni alóla a motor.
Nagy tempónál jellemzően a csapágy vagy a kevés húzófokozat miatt szitál persze azért lehet más oka is.
Na de a lényeg hogy a golyós kormánycsapágy nem tuti, nagyon hajszál az a pont amikor már nem laza de még nem feszes. Egy faja kúpos kell bele, én is szívtam az enyémmel, télen cseréltem a ktm-ben de csak az asztalon meghúztam, feszes lett és meg is roppant, aztán tavasszal vettem egy újat, kb 5x állítottam mire tökéletes lett. Most 200nál is 2ujjal lehet fogni a kormányt a murvàn 😅

Cserélj csapágyat, hátra kell egy wilbers, a szimeringre meg lehet megoldás ha kipattintod a porvédőt és a lakcímkártya sarkával benyúlsz a szimering alá és kitisztítod 😃
Ebből a csapàgydologból kiokosíthatnál. Tervezem télen a cserét meg a teló is ereszt egy kicsit, bár mostanában elhagyta (nem, nem kifogyott, annyira azért nem engedte) Vezlánc feszítőt meg abs kockát is cseréltek garanciában még, ott mondta a srác, hogy a kormánycsapágy nem a legjobb, de akkor ezek szerint ez ilyen !😆 Egyégként én szeretem, szerintem egyáltalán nem rossz motor, csak a helyén kell kezelni. Futóműből megérdemelt volna egy oda-vissza állíthatót....
Kormánycsapágy szar az összesben, kell bele egy kúpgörgős és tökölősen beállítani.
Van itt a faluban is 5-6darab… mindegyik szitál, hiába mondom nekik hogy a nyakcsapágy a baja, okos agyas az összes, vesznek rá stabilizátort 100ezerért. Az egyik srác visszavitte, neki húztak egy picit a csapágyon és azövé nem szitál 😂 de a golyós gyári csapágy szar.
Amúgy a kormány tényleg hajlamos beszitálni 150 felett, a futómű fapad, de a fék meg a blokk az fasza. Kivéve a kuplungot, az yamahásan kurva szar. Mármint a hangja.
Ratyi🥰
A jó kis kormányszitálós bepumpálós bicikli futómű 😂😂😂 zongora pffff
Jaja, triumph-hoz gondolom hasonló lehet a cucc. Sv-vel vigyázok, eddig egy kukázott 650, és egy 3szor fektetett 1000 a mérleg. 🤔
Hat,ben vagyok otthon a temban de a hirek szerint jo a cucc. 😄
Az sv-vel vigyazz,mer ledob ujra. 😄
Tavaly vettem, nem sokat mentem még vele. Nem egy erős motor, de a 3 henger szépen van hangolva, elég ideges is tud lenni. Picit gyengébb papíron, mint az sv1000, de jobbat lép.
09,ez uj,milyen?
Ja, amúgy testileg és lelkileg is bírom, csak szar mikor a kézfejedben lévő tűződrótok miatt a kesztyűt nem tudod felvenni, menni meg kell ugye. 😆
Legutóbb a saját olajomba estem el (kihajtás nem kicsit lett csapágyas), körforgóban 30kmh-al. Szóval csak szarul néz ki, de megy. Simogatni ott van az mt09.