Gyári kormányvégsúlyt keresek! Az acél érdekel csak, nem az alu. Tudok helyette adni Rizoma súlyokat cserébe (lásd kép).
Melyik a legnagyobb és legnehezebb a Suzukinál?
Sziasztok!
Vettem szombaton egy motort, és felesleges GIVI dobozokat eladnám róla.
A szett tartalma:
Plx3111 konzol és platni
V37N 2db oldaldoboz
V47N Hátsó doboz
E13414 Háttámla
+Ajándék index tartó!
A hátsó doboz és a háttámla használt, de kifogástalan állapotú. A két oldaldoboz viszont teljesen új, csak az eladáshoz rakták fel, én így vettem a motort.
+36-30-617-9348
Milyen színben kéne? Mondjuk azt nem tudom, hogy az 1000-es és a 650 megegyezik-e, nekem 1000-en volt bukógombájával együtt frissen fényezett gyári sötétkék.
Most vett egy jóbarátom egy tracert, 6500 van benne de az osztrák aki egy albán már ki is dobta belőle a gyári gátlót. Igazából egy tipikus japán motor… jó de azért lehetne jobb.
Egy hatalmas szégyenfolt ez a kormánycsapágy. Haverom kipróbálta az sp-t kecskeméten, azt mondta, hogy csak azért nem azt hanem a gsx1000-er hozta el mert elment mellette egy intruder és nem tudott menni utána mert 150-nél ki akart esni alóla a motor.
Nagy tempónál jellemzően a csapágy vagy a kevés húzófokozat miatt szitál persze azért lehet más oka is.
Na de a lényeg hogy a golyós kormánycsapágy nem tuti, nagyon hajszál az a pont amikor már nem laza de még nem feszes. Egy faja kúpos kell bele, én is szívtam az enyémmel, télen cseréltem a ktm-ben de csak az asztalon meghúztam, feszes lett és meg is roppant, aztán tavasszal vettem egy újat, kb 5x állítottam mire tökéletes lett. Most 200nál is 2ujjal lehet fogni a kormányt a murvàn 😅
Cserélj csapágyat, hátra kell egy wilbers, a szimeringre meg lehet megoldás ha kipattintod a porvédőt és a lakcímkártya sarkával benyúlsz a szimering alá és kitisztítod 😃
Ebből a csapàgydologból kiokosíthatnál. Tervezem télen a cserét meg a teló is ereszt egy kicsit, bár mostanában elhagyta (nem, nem kifogyott, annyira azért nem engedte) Vezlánc feszítőt meg abs kockát is cseréltek garanciában még, ott mondta a srác, hogy a kormánycsapágy nem a legjobb, de akkor ezek szerint ez ilyen !😆 Egyégként én szeretem, szerintem egyáltalán nem rossz motor, csak a helyén kell kezelni. Futóműből megérdemelt volna egy oda-vissza állíthatót....
Kormánycsapágy szar az összesben, kell bele egy kúpgörgős és tökölősen beállítani.
Van itt a faluban is 5-6darab… mindegyik szitál, hiába mondom nekik hogy a nyakcsapágy a baja, okos agyas az összes, vesznek rá stabilizátort 100ezerért. Az egyik srác visszavitte, neki húztak egy picit a csapágyon és azövé nem szitál 😂 de a golyós gyári csapágy szar.
Amúgy a kormány tényleg hajlamos beszitálni 150 felett, a futómű fapad, de a fék meg a blokk az fasza. Kivéve a kuplungot, az yamahásan kurva szar. Mármint a hangja.
Tavaly vettem, nem sokat mentem még vele. Nem egy erős motor, de a 3 henger szépen van hangolva, elég ideges is tud lenni. Picit gyengébb papíron, mint az sv1000, de jobbat lép.
Legutóbb a saját olajomba estem el (kihajtás nem kicsit lett csapágyas), körforgóban 30kmh-al. Szóval csak szarul néz ki, de megy. Simogatni ott van az mt09.
SV 650 szabadonfutó fogaskerekek keresek, van valakinek?
Melyik a legnagyobb és legnehezebb a Suzukinál?
Vettem szombaton egy motort, és felesleges GIVI dobozokat eladnám róla.
A szett tartalma:
Plx3111 konzol és platni
V37N 2db oldaldoboz
V47N Hátsó doboz
E13414 Háttámla
+Ajándék index tartó!
A hátsó doboz és a háttámla használt, de kifogástalan állapotú. A két oldaldoboz viszont teljesen új, csak az eladáshoz rakták fel, én így vettem a motort.
+36-30-617-9348
k7 sv650 hez keresnék első hengerfejhez való szívótorkot. Valaki bont esetleg?
Valakinél lapul esetleg felesleges oldalidom szett 2005-ös, 650-es SV-re? Vagy gyárt valaki ilyesmit?
Egy hatalmas szégyenfolt ez a kormánycsapágy. Haverom kipróbálta az sp-t kecskeméten, azt mondta, hogy csak azért nem azt hanem a gsx1000-er hozta el mert elment mellette egy intruder és nem tudott menni utána mert 150-nél ki akart esni alóla a motor.
Nagy tempónál jellemzően a csapágy vagy a kevés húzófokozat miatt szitál persze azért lehet más oka is.
Na de a lényeg hogy a golyós kormánycsapágy nem tuti, nagyon hajszál az a pont amikor már nem laza de még nem feszes. Egy faja kúpos kell bele, én is szívtam az enyémmel, télen cseréltem a ktm-ben de csak az asztalon meghúztam, feszes lett és meg is roppant, aztán tavasszal vettem egy újat, kb 5x állítottam mire tökéletes lett. Most 200nál is 2ujjal lehet fogni a kormányt a murvàn 😅
Cserélj csapágyat, hátra kell egy wilbers, a szimeringre meg lehet megoldás ha kipattintod a porvédőt és a lakcímkártya sarkával benyúlsz a szimering alá és kitisztítod 😃
Van itt a faluban is 5-6darab… mindegyik szitál, hiába mondom nekik hogy a nyakcsapágy a baja, okos agyas az összes, vesznek rá stabilizátort 100ezerért. Az egyik srác visszavitte, neki húztak egy picit a csapágyon és azövé nem szitál 😂 de a golyós gyári csapágy szar.
Az sv-vel vigyazz,mer ledob ujra. 😄