Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A váz ép?
Ez a szám komolyan impresszív és lenyűgöző.
Fizikálisan hogy birod? 😆
Hú bazd.... Most végeztem sv1000 k4ről k6ra blokkcserével. Nem kis kínlódás volt, de most már beindult. Lehet újra elesni vele, ja jól számoltam eddig 3 volt. 😫
Köszönöm szépen!
Szia,
Letöltés gomb. 🙂
https://www.manualedereparatie...
Sziasztok!
Szeretnék segítséget kérni. Csővázas SV 650 service manualt keresnék. Akinek van és meg tudja velem osztani kérem írjon!
Köszi!
sportosan megültetve
Sziasztok!
Jó rég nem jártam erre !
Nincs valakinek esetleg eladó olyan konzol ami kompatibilis lehet nyeregtáska tartására? Vagy valami ötlet ami bevált!
Köszike!
Asszem remegnének a térdeid rajta... na nem platóson.
Yes!
Vagy sor3at.
Egy darabig abban a hitben voltam, hogy a sor4m alapjáraton kevesebbet megy (araszolás) mit a V4 (V2). Aztán a kalkulátorok és az ismerősök sztender kisérletei megcáfoltak ebben.

Nagyon becsapós a hang. Az viszont igaz, hogy egy sor4 3 ezres fordulat alatt is el van, legfeljebb nem vagy nem úgy gyorsul, de a V2 hajlamos ilyenkor tiltakozni már a fordulat ellen is, nemhogy a gyorsítás ellen
Az sv kevés nőnek jött be, hamar áttértek a sor4-re mert kezelhetőbb, de ahohy az ősi és igaz mondás tartja: az Ember V2-őt hajt!
Későn sikerült leraknia a jogsit, igazából az idei év lesz az első “tiszta” szezonja. Erőltetni nem akarom a dolgot, nincs meg a magabiztossága a motoron pedig jól motorozik. Ha ebben a szezonban se jön meg, akkor a Duke is megy. A motor egy élvezeti cikk, nem lehet félelemmel vagy tartással motorozni.
Nem ismerve a részleteket, de biztos, hogy a párod akar motorozni (pontosabban élvezi)? Ok, hogy a SV nagy, de a 2 éves Duke-ban a 380 km (kb 1,5 tank benzin) akkor is kevés.

Évi 150-300 km-ért nem érdemes motort fenn tartani, olcsóbb a bérlés. Ez kb évi 1-2 nap motorozást jelent
Az asszony SV-jét most áruljuk, mert három év alatt ment kb ezer kilométert. Nem tudja használni, mert nagy neki. A majdnem két éves Duke-jában van 380 km. Az én Dl-em 1 hónap múlva lesz 4 éves, most 9.500 km van benne. Szóval lehetséges az alacsony futás.
Véleményem szerint sokkal előrébb lennénk ha ez lenne a jellemző mentalitás. Kerek perec a valósat állítani bármiről, nem csak a motorokat értem ez alatt.
2 volt kollégám akik szomszédok, közepes anyagi helyzettel (van 5-6 kamionjuk fejenként) és mindkettőnek van 1-2 motorja, egyiknek egy busa másiknak VZ 1600......mindkettő 2004 körüli és mindkét motorban 7000km körül van, egyik sem használja és a km-ek valósak.
Miért?
azóta is áll az a Sv 1000....
De lehet. A nyilvántartás 2012-től van. Ha ilyet találsz mint amit irtál az gyanús. Persze olyan lehet, hogy két műszaki közöttd minimálisat ment valamiért (gyerekszületett, építkezett, lábáttörte, stb) de ha ez éveken keresztül igy van akkor azon már elgondolkodnék...

De ha beleírom, hogy 13 éves, 2. tulajdonos 69.000 km akkor felhívsz?

Na ugye, hogy nem.
Azért nekem van itthon 99-es SV főtengely kettétörve, nemrég ráakadtam, de megint eltettem valahova.
Nekem voltak évek amikor 1000km-t motoroztam összesen, a tavalyi is hasonló volt míg régebben 15-20000 is összejött, az előző SV-mel ami 8 évig volt meg az első 2-3 évben kb 16000 míg az utána következő 5 évben összesen nem mentem 6000km-t. A motorozás hobbi, ha van idő, kedv és pénz pörög az óra ha nincs akkor meg a garázsban telik az idő.
Nagyon sok motornál bármilyen típus is azt tapasztalom hogy ugye km adatok csak 2012 tol vannak fent 2012 ig sztem a 95% ot vissza tekerik vagy akár utána is. Pl sok esetben azt veszem észre hogy írok egy példat:2012.10. /13.400km majd 2014.10./szinten 13.400 km vagy csak valami minimális elteres. Már ezis alapból gyanús. Dehát nem tekert órájú használtmotort talán nem is kapni 15-20 éves motoroknál jellemzően 5-6-7 tulajdonos volt már eddigi bármilyen típusú lekérdezésem után.
Köszönöm!
A dl gyengebb,de gyakorlatlan korforgoban siman le tud fulladni vele.
Nyugodtan vegyél SV-t. Nekem a DL az első és nem bántam meg. Az SV fejenállósabb, ezért a csuklót jobban terheli. Nem kell beszarni tőle, de ismerd a képességeidet és légy fokozatos.