Megpróbálok valamilyen úton módon saját tapasztalatot szerezni ezügyben. 2004-6 és 750-850 ezer Ft körülieket nézegettem bizakodva abban hogy a kicsit drágább példányok megvigyazottabbak, jobb gazdájuk volt (lehet kicsit naiv vagyok )ismerosi körben többen inkább bandit 600 at hornet 600 at valami sor 4 et ajanlanak (tapasztalat híján idegenkednek a V2 től) az igazság hogy a sokak álltal emlegetett nyomaték "könnyű kezelhetőség" és hang ami miatt is húz felé a szívem na meg jól is néz ki bár nem az az elsődleges.
Köszönöm az eddigi válaszokat és bocsánat ha szőrszálhasogatónak tűnök
Szia,
Generátor mágnes hiba csak az 1000-res SV-nél és DL-nél jelentkezik. A 650-esnél nincs ilyen. Mindenképp 2003 utánit nézz ami már injektoros, mert ugye a karburátorok kopnak stb...
Ezt nem mondtam.
Olyat válassz kezdésre ami tetszik vezetés szempontjából.
Érdemes kipróbálni.
Az S és Csurka Kormányos,és a teljesítmény leadás tipikusan V2.
3e ig rangat 8-9e felett még csak hangja van.
Tehát gepeszkedni kell.
Tudd meg vásárlás előtt hogy szereted e.
A meghibásodásokrol még annyit hogy 10 év feletti motorokkal nem a tipushiba a lényeg hanem az előző tulajok gondossaga,és az általános állapot.
Amúgy 650 eseknel alapjarat gondokon kívül nemigen van más,és picit megemelése az allitoval oszt csá,főtengely is a karbisnal tört,az is ritkán.
De mivel sokat adtak el,olcsó is volt,nem nehéz leélt példányban futni.Igaz patika állapotú a se.
Az igazság, hogy nem nagyon van lehetőségem csak úgy kipróbálni. Nincs se ismerősi körben se a környéken. Az ismerős akinek volt már eladta, neki az első szériás gömbölyű volt. Ő szerette. Más típust esetleg márkát kéne néznem elsőnek?
Köszönöm szépen. A generátor felújításról jut eszembe nagyon sok helyen olvasni,hogy leszakadnak/lelazulnak/össze csúsznak a mágnesek ami komoly gondot akár blokk cserét is okozhat. Mennyire kell félni ettől? Egy pillanatra el is bizonytalanodtam tőle.
Szerintem a 2003 előttieket is veheted. Nálunk is van egy, de az asszonynak nagy így eladósorban van. 2001-es, semmi gondja. Nekem Dl van, a blokk kb ugyan az, szintén semmi hiba. Tudok olyan Dl-t amiben 300.000+ km van, és csak egy generátor felújítást igényelt. Szóval ha volt gazdája, akkor nem számít a km.
Sziasztok!
Véleményekre, tapasztalatokra lenne szükségem abban a kérdésben, hogy szeretnék vételezni egy sv 650s-t mint első nagy motor. Olyan kérdések merültek fel bennem, kezdő motornak megfelelő e? Valamint tipushibái vannak e? Esetleg mi az a km ami felett már nem szabad megvenni? Mire kell figyelni vásárláskor? Valamint blokkot érintő hibák mennyire jellemzők pl olvastam néhány esetben főtengely törést,hajtókar csapágyassagot? Kuplung, váltó hiba vezérműlánc zörgés gyakori hiba e? Illetve bármilyen ezekkel kapcsolatos tanácsot, véleményt szívesen fogadok nem szeretnék egy esetleg előzetesen észlelhető hiba miatt rossz vételbe bonyolódni.
Köszönöm előre!
Sziasztok. Jövőre váltanék 650-ről ezresre, a kérdésem főleg az SV1000-es tulajoknak szól, mennyire okés az alkatrész utánpótlás, be lehet -e még szerezni a kopó-fogyó dolgokat?
Sanyi és Zoli! + aki nincs facebookon a régi nagy bandából
Régi sv-s összeröffenés most szombaton az andrettiben,este 6-tól.
Huszonsokan biztos leszünk,bicegve de én is megyek :-)
Üdv,volt már valakinek hogy a SV1000-nél 4500-5500rpm között dadog,ingadozik ,ha lejjebb veszem vagy feljebb akkor nincs gond?A helyzet hogy pont az lenne az autópálya tartomány.
Semmit. Durván csapágyas a kihajtás, de van egy k6 blokkom, majdnem teljes, dekni, meg vízpumpa kell csak rá. Így gyorsabb, a másik blokkot is szét kell majd szedni. Amúgy elestem 30al körforgóban, kb 1 liter olaj volt csak a hátsó gumira kenődve. Szimering engedett a lógós csapágy miatt...... true story
Köszönöm az eddigi válaszokat és bocsánat ha szőrszálhasogatónak tűnök
Generátor mágnes hiba csak az 1000-res SV-nél és DL-nél jelentkezik. A 650-esnél nincs ilyen. Mindenképp 2003 utánit nézz ami már injektoros, mert ugye a karburátorok kopnak stb...
Olyat válassz kezdésre ami tetszik vezetés szempontjából.
Érdemes kipróbálni.
Az S és Csurka Kormányos,és a teljesítmény leadás tipikusan V2.
3e ig rangat 8-9e felett még csak hangja van.
Tehát gepeszkedni kell.
Tudd meg vásárlás előtt hogy szereted e.
A meghibásodásokrol még annyit hogy 10 év feletti motorokkal nem a tipushiba a lényeg hanem az előző tulajok gondossaga,és az általános állapot.
Amúgy 650 eseknel alapjarat gondokon kívül nemigen van más,és picit megemelése az allitoval oszt csá,főtengely is a karbisnal tört,az is ritkán.
De mivel sokat adtak el,olcsó is volt,nem nehéz leélt példányban futni.Igaz patika állapotú a se.
Kezdomotorkent.
Mentrl mar vele?
Bejott, foleg az S?
Véleményekre, tapasztalatokra lenne szükségem abban a kérdésben, hogy szeretnék vételezni egy sv 650s-t mint első nagy motor. Olyan kérdések merültek fel bennem, kezdő motornak megfelelő e? Valamint tipushibái vannak e? Esetleg mi az a km ami felett már nem szabad megvenni? Mire kell figyelni vásárláskor? Valamint blokkot érintő hibák mennyire jellemzők pl olvastam néhány esetben főtengely törést,hajtókar csapágyassagot? Kuplung, váltó hiba vezérműlánc zörgés gyakori hiba e? Illetve bármilyen ezekkel kapcsolatos tanácsot, véleményt szívesen fogadok nem szeretnék egy esetleg előzetesen észlelhető hiba miatt rossz vételbe bonyolódni.
Köszönöm előre!
Régi sv-s összeröffenés most szombaton az andrettiben,este 6-tól.
Huszonsokan biztos leszünk,bicegve de én is megyek :-)
Régi TL-es ismerős...
Motorvezérlőt kell cserélni, úgy lehet.
Meleg a hűtőd ha rárakod a kezed?? Ha nem akkor termosztát hiba van...