Ha esetleg ez segít,az egész úgy kezdődött,hogy a markolat fűtést próbàltam életre kelteni.Már bent volt,de nem működött,szét voltak húzva a vezetékei.Aztán a nagy lendületben körülnéztem 1-2csatit, kontakt sprayvel befujkàltam,ill a biztiket is kivettem,de az akksit nem kötöttem le.(sajnos)szóval ennyi kb
uh,látásból én is ismertem...
nincs faszbukom,de páromnak átküldve a linket ő megmutatta...
régen a srácnak is gs500 volt ha jolemléxem...kb 5-6éve.
nyugodjon békében...sok erőt a családnak...
Fú bazki,ezt kibogozni...
De megoldom.Van mellette egy fekete csati is,azon műanyag vakdugó van.A fehéten amit te mondtál gumisapka UP felitattal.
Kérdés:gyújtáson elég összezárni,vagy járjon a motor?
Ill ,ha megvan amit kiír,akkor magátol törlödok a hibakód?
Ha fuggolegesen tartod acsatit, hogy egymas felett 3-3pinlegyen, akkor a szélsőjet amelyikegymás mellett van. Van kettő egymás mellett, aztán kozvetlen alatta az egyik oldalon es a masik olalon a masik szelen, a szelso kettot kell ami egymas mellett van.
Ez így csak hogy hiba van. Az ules alatt kell legyen valahol egy fehér csati, vakdugóval. Abbanrövidre kell zárni 2szálat és ugy kiírja pontosan a hibakódot.
ezügyben reklámozta magát itt vki pár honapja!! emléxem.
Nekem most fejből a c24-25 azok a gyujtotrafo 1-2es henger de ez nem biztos, valaki hamarosan biztos megnezi egy konyvben
Valaki megtudja ezt fejteni?
Előre is köszi.
vidd el szervizbe'
nincs faszbukom,de páromnak átküldve a linket ő megmutatta...
régen a srácnak is gs500 volt ha jolemléxem...kb 5-6éve.
nyugodjon békében...sok erőt a családnak...
De megoldom.Van mellette egy fekete csati is,azon műanyag vakdugó van.A fehéten amit te mondtál gumisapka UP felitattal.
Kérdés:gyújtáson elég összezárni,vagy járjon a motor?
Ill ,ha megvan amit kiír,akkor magátol törlödok a hibakód?
Tudnátok segíteni, mit takarhat ez a hibakód?
A tank alatt a kábeleket átnéztem,ill a biztosítékokat.
Tudna valaki segíteni?