Mit lehet rajta napokig ápolni ? Az hogy én is hetente legálább egyszer lemosom az egy dolog, de minek leszedegetni a tankot 2000km-enként. Mi tud elromlani benne? 7500km az olajcsereperiodusom, minden masodiknál cserelek levegőszűrőt pedig ebbe nem sv áron van a szűrő hanem majdnem a duplàja. Olajcserénként kuplungolaj csere, ennek meg 6000ft decije...
nem értem mit kell rajta nézegetni 2000km-enként
Na meg 2000km... egy jobb hosszúhétvégén összejön. Aztán ha tárcsáznak kis szélben te már moshatod is a sportszűrőt.
Túl kevés az amit ad és túl sok az amit kell tenni vele azért a pici pluszért.
Hát ki, hogy van vele ez olyan dolog, én szeretek akár egy napig is ellenni azzal, hogy végignézem az egész motort az utolsó csavarig és mindent leápolok.
Mondjuk aki keveset motorozik, az legalàbb babusgathatja a motorját :) hülyét is kapnék ha a mosáson kivul kellene valamit csináljak az olajcserék kozott :D
Igen, jobban szűr abban a pillanatban amikor berakod. Után a sportnak romlik a szűrőképessége míg a papírnak nő.
Plusz teljesitményt nem ad a sportszűrő magában akkor sem ha aportsob van a motoron, cserébe kell tisztogatni. Megéri? Nem.
Haverom 1000es gsxr-ébe meg 24e kmer óta van benne ápoljuk és semmi gond vele és a motorral sem, ja és mindegyik utána van állítva nekem a szűrőhőz és végdobhoz neki meg amúgy is kellett az akra rendszer miatt...
Sok a gond vele, használd oszt megtudod vagy ha használod akkor sűrűbben mérj kompressziót (tudom végnyomás, de leszarom), eddig egyetlen motornál láttam, hogy a sűrítés jó maradt a sportszűrő ellenére, de Ő igen gyakran takarította ezt ellenben nagyon kevesen hajlandóak megtenni és egy kiszáradt sportszűrő rosszabb mintha nem is lenne benne semmi hisz az addig megfogott redvát is beleengedi amikor száradni kezd.
Nemtudom mi a gond a sportlégszűrővel, azon kívül, hogy ápolni kell minden szempontból jobb egy vékony olajfilm sokkal jobban szűr mint egy papírbetétes. Másrészt meg sokkal jobban passzol bele pl, a K&N mint a gyári, mert szilikon a kerete nem kemény műanyag.
Szia
Elég persze,az 5000 az jó.
Ülés alatt találsz mindkét oldalon egy műanyag takaróelemet,ezeket szedd le és alatta megtalálod az ülés csavarjait.
Olyan gumit vennék előre amilyen a hátsó,nem vagyok híve a különböző gumiknak.
Regébben kibeszélték a témát,jobb a gyári
Sziasztok
Multhéten megvettem az első nagymotorom, egy sv1000s-t :D
41ezer km van benne, mit érdemes átnézni rajta ilyenkor?
Olajcsere intervallum? cbr125 ösömbe 4-5ezrenként cseréltem, ebbe is elég annyinál?
Az első ülést hogy lehet leszedni? :D
Milyen gumit ajánlotok? A hátsó az új, de elől már lassan cserélni kell.
Adtak hozzá 1 sportlégszűrőt is, de gyárit tettek bele,énis maradjak a gyárinál vagy legközelebbi cserénél visszategyem a sportot?
Sziasztok!
Gyors kérdésem lenne.Van arra valami reális esély hogy az előző szerviz után 40 ezer km futott motoromon semmit nem kellet cserélni a szelepek vagy a vezérérles körül? Csak egy szinkronizálás kellet? K4 Sv650 75 ezre van benne.
nem értem mit kell rajta nézegetni 2000km-enként
Na meg 2000km... egy jobb hosszúhétvégén összejön. Aztán ha tárcsáznak kis szélben te már moshatod is a sportszűrőt.
Túl kevés az amit ad és túl sok az amit kell tenni vele azért a pici pluszért.
Plusz teljesitményt nem ad a sportszűrő magában akkor sem ha aportsob van a motoron, cserébe kell tisztogatni. Megéri? Nem.
Nagyon összejöttek a dolgok.
Majd személyesen elmesélem,remélem össze tudunk hozni egy tarjáni motorozást :)
Elég persze,az 5000 az jó.
Ülés alatt találsz mindkét oldalon egy műanyag takaróelemet,ezeket szedd le és alatta megtalálod az ülés csavarjait.
Olyan gumit vennék előre amilyen a hátsó,nem vagyok híve a különböző gumiknak.
Regébben kibeszélték a témát,jobb a gyári
Multhéten megvettem az első nagymotorom, egy sv1000s-t :D
41ezer km van benne, mit érdemes átnézni rajta ilyenkor?
Olajcsere intervallum? cbr125 ösömbe 4-5ezrenként cseréltem, ebbe is elég annyinál?
Az első ülést hogy lehet leszedni? :D
Milyen gumit ajánlotok? A hátsó az új, de elől már lassan cserélni kell.
Adtak hozzá 1 sportlégszűrőt is, de gyárit tettek bele,énis maradjak a gyárinál vagy legközelebbi cserénél visszategyem a sportot?
70/6321-829
Gyors kérdésem lenne.Van arra valami reális esély hogy az előző szerviz után 40 ezer km futott motoromon semmit nem kellet cserélni a szelepek vagy a vezérérles körül? Csak egy szinkronizálás kellet? K4 Sv650 75 ezre van benne.
Eladó szeretett 25 KW-os motorom.
https://new.hasznaltauto.hu/motor/kawasaki/er-6f/kawasaki_er-6f_25kw_35kw-11460039