Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Támogatom, 185cm-el nekem nem kényelmetlen, és jobban is néz ki ;-)
N-est keress, annak kényelmes a kormánya. (Meg jobban is néz ki...)
Hát vagy a 650es SV vagy honda CBf500 .182 vagyok de nem volt annyira kényelmetlen a kis sv
Mérj végnyomást :D nem nagyon derül ki hogy mennyire volt gyilkolva. Mondom, évek óta mindig eladó, biztos nem véletlenül.
Biztos elírta,most nem ez a lényeg.Csak tud valaki a mociról valamit?
Ill kérdezném ,ha esetleg meglesem,a kuplung zörgésen kívűl mire figyeljek nagyon?Mármint amiből kiderűl az sv-nél,hogy mennyire gyilkolták.
177hp............
Persze hogy megfelel, 250-es után én is egy ilyenre ültem át.
Hogyne felelne meg. Sokat látni az utakon oktató motorként is.
Ha mindenképpen kihagyod az 500-as lépcsőt és 180cm alatti a magasságod, akkor jó lehet. Persze ez attól is függ, hogy mik az elvárásaid. Karbisban vagy injektorosban gondolkozol?
Holnap felhívom,de addig gondoltam szedek róla egy kis infót
Sziasztok!
A tanácsotok érdekelne,hogy első nagymotornak jó lenne e a 650es SV? Ültem ilyen jószágon és a V2 nagyon megfogott.
Nagyjából 3éve de lehet már 4éve is rendszeres feltűnik a hirdetések között majd el el tűnik. Nézd meg és írd be ide a tapasztalatokat :)
Sziasztok!
Ismeri valaki ezt a mocit? Ha tudna róla pár infót,akkor szívesen meghallgatnám a véleményét róla.Köszi.
https://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_sv_1000_s-11031903
na,majd ránézek vmikor,hogy mit is kéne csinálni. motip ragasztóm van, acéllemez van...
Én egy 5-ös acéllemezt vágtam be alá, az nem fog oválra kopni ha a csavar fellazul akkor sem.
nekem is furva van a villahid..de ahogy láttam nincs alatta aludarabka...meg akartam csinálni,de nemtom hogy fogjak neki...
Igen, képesmotoron most van is egy olcsó (5000ft-os) befogó 22-es kormányhoz. Leveszed a felsővillahidat, az aljára beragasztasz egy méretre köszörült alu darabot (loctite fémragasztó) és kifúrod, én az egyik furatot 1mm-rel nagyobbra fúrtam így be is tudtam tökéletesen középre állítani a kormányt. Kormányt vagy mz kormányt teszel rá, de szerintem a nagyvas.hu-ról a lucas alu kormánya sokkal jobban mutat rajta, szélesebb is, ugyaninnen lehet olcsóbban fékcsövet rendelni, vagy ha nem bízol az otthon összeszerelősben akkor csináltatsz hozzá xbike-nál. Gázbowdenből vagy N-est veszel vagy a gyáriba toldatsz bele ~10centit, ha 1000-es a gép akkor kuplungcsövet is kell csináltass vagy gyári N-est veszel, 650nél ugyanez, de ott trükközhetsz, babetta fékbowden és a végére kis csavaros réz pöcök, így nem lesz meg a fenti acél merevítés de legalább olcsó. A duda vezetékébe kell beletoldani, a többit ha átrendezed simán elfér, illetve az új kormányon nincsenek a gyári furatok meg a kapcsolóknak.
Kifúrjátok a kiflit?
Köszönöm! Ez ugyanaz mint a gyári?
Köszi! Az megvan igen :)
Ilyen autósboltos?
Aszittem valami firlefrancos gyári.
Nem egyezik, de lehet kiflicsere nélkül is túrásítani, sokunknak így van megoldva, kijön csövekkel mindennel együtt 40-50-ből.
Sziasztok!Érdeklődnék, hogy sv1000 N és sv1000 S kormány felsőkifli méretben megegyezik e?Magyarul S-ből szeretnék naked kormányút, illetve az évjáratok változtatnak e valamit?
Az fix hogy az izzó foglalat T10, de hiába kerestem a másik felét szerelési könyvben nem találtam.