Ilyen, de ezen kívül nincs semmi más anyagom hozzá, pont azért ha a legegyszerűbb és legbiztonságosabb módszert sikerülne megtalálni. Volt olyan bekötési mód is ahol a gyári irányjelzőt is kellett volna használni, de nem szeretnék kettőt egyszerre nyomkodni csak hogy legyen vészvillogóm.
Srácok, van aki nagyon keni vágja az SV bekötési rajzát? Akkor segíthetne egy kicsit. Mutatok két képet, az első a vészvillogó bekötése, a másik az én SV-m bekötési rajza. Az érdekelne hogy a irányjelző relé-vészvill.kapcsoló bekötése a bekarikázott részen lenne e lehetséges.
Nem vagyok benne biztos hogy jól olvastam ki a rajzot.
Köszi. [/url] [/url]
Azé mert
A. a motor itt van melóban félig szétszedve,No brake,No speedo,No windscreen,no turn signal,no radiator cover.
B, kocsival is megfagyok nem hogy motorral 7 fokban,
C,már állva is csöpög.
D,innen jó nyerni pormentesítés címszó alatt.
6. söprés és még mindig fuldoklok.
És akkor ezt hogy kellene beépíteni? Tudsz segíteni? Rákattantam a témára hogy legyen ez is
Sajna ebayon nem találtam ilyen kapcsolót, lehet nem jól kerestem.
Nem vagyok benne biztos hogy jól olvastam ki a rajzot.
Köszi.
[/url]
[/url]
Illetve a többiektől is kérdem hogy oldottátok meg?
Csillogos,kell ra matt folia,nem a legpengebb,low budget kinai a belso szerkezet.
Nekem jo lesz.
A. a motor itt van melóban félig szétszedve,No brake,No speedo,No windscreen,no turn signal,no radiator cover.
B, kocsival is megfagyok nem hogy motorral 7 fokban,
C,már állva is csöpög.
D,innen jó nyerni pormentesítés címszó alatt.
6. söprés és még mindig fuldoklok.
A zöld lámpa is ég.