Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ahhoz fel kene szedned egy par kilo izmot.
Plusz egy erv a hornet mellett 3. Ban kis lejto egyedul betolom na majd az sv1000et egyedul

De nem ment.
Pedig neked van sulyod ami lenyomja a hatsokereket
En probaltam.Lejton le.Meg 6 ban is csak blokkolt a kerek es csuszott.
A MotoGP gépeket is betolják a pálya szélén,még próbálkoznotok kellett volna!
Értem, mi csak ketten voltunk, én a nyeregben, meg egy aki tolta. Mondanom sem kell nem sikerült.
flex vagy köszörű van? akkor dobócsllag.
Úgy értem hogy ketten toltuk. Összesen hárman voltunk :)

Amikor a pilóta ráengedi a kuplungot, akkor ré is ugrik a nyeregre, plusz akik toltuk megnyomtuk lefelé a hátulját, hogy forduljon a kerék. Izzasztó volt
Mi is ketten voltunk sík terepen nem tudtuk betolni, mindig blokkolt a hátsó kerék. Lehet mi csináltunk valamit rosszul?
Tavasszal egy régi svt toltunk be párszor (fesszab behalt rajta és haza kellett menni valahogy). Igaz, ketten kellettük hozzá
Betolni? Azt te nem fogod, de még ketten sem ha csak nem egy óriási lejtőn lefelé próbáljátok.
Alul a vaznyaknal levo harom csatlakozot nezd at.
Sziasztok.

Hétvégén történt olyan a motorommal, hogy egy 150km-es gurulás után megálltam az SV650s motorommal (2003-as) és utána nem tudtam gyújtásra kapcsolni. Akkut kimértem, jó. Biztik megnézve, jó. Azt csináltam, hogy a gyújtáskapcsoló egyik vezetékére az akkum pozitív pólusát rákötve, haza tudtam vele menni.
A kérdésem az lenne felétek, hogy ha a gyújtáskapcsolómban elfordítom a kulcsot (tehát gyújtást adok), akkor nem történik semmi, így nem tudom még betolni sem az SV-t. Várom a megoldásokat/ötleteket, hogy mi lehet a probléma.

Köszönöm szépen a válaszokat előre is.

Széles utat mindenkinek! :-)
Épp csak te beszéltél bele , igy arra válaszolgattam
Jaja, Zoli jól mondja. Mivel kisebb az eslp fogaskerék átmérője, így annyival közelebb került a lánc ehhez a gumi fezetőhöz, de nem tűnik vészesnek. Éppen csak látszik valami, vagy csak én képzelem bele... De nem, ha idővel gázos (amit ugye nem tudok biztosan), akkor már most jobb, ha elejét veszem és a láncot nem ehhez járatom be.
Vagy karcórát a garázsba.
Csinalj belole nyaklancot
Mit kezdjek vele?
Ja tényleg...
van egy új 5km-et futott 44 es Jt hátsó lánckerekem am. ha valakinek kellene...
Kisebb az első fogszáma.
Asszem.
Mitől is?
Sanyi, EZ van közel hozzátok
Régóta álló és neki rozsdásak a csavarjai, ezt elvileg Fr ismeri, lehet hogy ti is
Amúgy Sanyi, igazad volt, elkezdett fényesedni a láncvezető felső része, úgyhogy sajna újra meg kell vennem a fogaskerekeket

Esetleg érdekelne valakit egy 300 km-ert használt 14 és 45 fogszámú JT lánckerék?
Azé egy blokkcsere nem az a kiveszembeteszem cucc lehet............ha egyáltalán megéri.
Bár a 40 liter olaj se az amit hétvégente bedobunk a madaras teszkóba hogy fincsi rántotthúst eszünk.

Ezé maradok annál amit beváltnak gondolok.

Régen kísérleteztem.Mostmár nemigen.