Úgy értem hogy ketten toltuk. Összesen hárman voltunk :)
Amikor a pilóta ráengedi a kuplungot, akkor ré is ugrik a nyeregre, plusz akik toltuk megnyomtuk lefelé a hátulját, hogy forduljon a kerék. Izzasztó volt
Hétvégén történt olyan a motorommal, hogy egy 150km-es gurulás után megálltam az SV650s motorommal (2003-as) és utána nem tudtam gyújtásra kapcsolni. Akkut kimértem, jó. Biztik megnézve, jó. Azt csináltam, hogy a gyújtáskapcsoló egyik vezetékére az akkum pozitív pólusát rákötve, haza tudtam vele menni.
A kérdésem az lenne felétek, hogy ha a gyújtáskapcsolómban elfordítom a kulcsot (tehát gyújtást adok), akkor nem történik semmi, így nem tudom még betolni sem az SV-t. Várom a megoldásokat/ötleteket, hogy mi lehet a probléma.
Jaja, Zoli jól mondja. Mivel kisebb az eslp fogaskerék átmérője, így annyival közelebb került a lánc ehhez a gumi fezetőhöz, de nem tűnik vészesnek. Éppen csak látszik valami, vagy csak én képzelem bele... De nem, ha idővel gázos (amit ugye nem tudok biztosan), akkor már most jobb, ha elejét veszem és a láncot nem ehhez járatom be.
Azé egy blokkcsere nem az a kiveszembeteszem cucc lehet............ha egyáltalán megéri.
Bár a 40 liter olaj se az amit hétvégente bedobunk a madaras teszkóba hogy fincsi rántotthúst eszünk.
De nem ment.
Amikor a pilóta ráengedi a kuplungot, akkor ré is ugrik a nyeregre, plusz akik toltuk megnyomtuk lefelé a hátulját, hogy forduljon a kerék. Izzasztó volt
Hétvégén történt olyan a motorommal, hogy egy 150km-es gurulás után megálltam az SV650s motorommal (2003-as) és utána nem tudtam gyújtásra kapcsolni. Akkut kimértem, jó. Biztik megnézve, jó. Azt csináltam, hogy a gyújtáskapcsoló egyik vezetékére az akkum pozitív pólusát rákötve, haza tudtam vele menni.
A kérdésem az lenne felétek, hogy ha a gyújtáskapcsolómban elfordítom a kulcsot (tehát gyújtást adok), akkor nem történik semmi, így nem tudom még betolni sem az SV-t. Várom a megoldásokat/ötleteket, hogy mi lehet a probléma.
Köszönöm szépen a válaszokat előre is.
Széles utat mindenkinek! :-)
van egy új 5km-et futott 44 es Jt hátsó lánckerekem am. ha valakinek kellene...
Asszem.
Régóta álló és neki rozsdásak a csavarjai, ezt elvileg Fr ismeri, lehet hogy ti is
Esetleg érdekelne valakit egy 300 km-ert használt 14 és 45 fogszámú JT lánckerék?
Bár a 40 liter olaj se az amit hétvégente bedobunk a madaras teszkóba hogy fincsi rántotthúst eszünk.
Ezé maradok annál amit beváltnak gondolok.
Régen kísérleteztem.Mostmár nemigen.