Lehet lemaradtam, de mi a konkrét kifogásod a karbi ellen? Nálam tavasszal lesz két éve a gép, SV 650N K1. Egyetlen probléma volt a két év alatt, a bal hátsó index kiégett... Nyáron pöcc-röff egy hónap állás után is, 5 fokban kicsit nehezebben indult, de probléma nélkül (garázsban áll, az igaz). Fogyasztás: egyszer apóssal túráztunk, ő jött egy 400-as Burgmann-al , mi két személlyel az SV-n, max. 100-as tempóval 4.7 lett a fogyasztás. 2x200 km két személlyel 140-150-et tartva 6-7 között jött ki. Én imádom, de lakás projekt miatt lehet meg kell tőle válnom, mert azért luxus évi 3000 km miatt fenntartani a gépet. Ja és jóval olcsóbban adnám, mint a Cagiva
Szevasz te bitang Remélem jól vagy és oké minden olaszban. Hallom szervízkocsit akarsz venni a kittinek Helyes, tetszik az ötlet, akár még taszáron is hasznát vennénk E-mailban jelentkezem. Jah és remélem pár olasz fehérnéppel már felvetted a kapcsolatot....
Kéne nekem egy kis segítség. Kaptam haveromtól egy Leo Vince dobot. Hol lehet hozzá összekötőt venni vagy csináltatni? Neten nem nagyon találtam. K4-es Sv 650S-re kellene.
azt hallottam hogy R-esben olyan szeleprugók vannak amik kikészítik a szelepeket Raptor miatt gondolkodtam rajta mert abban is tl blokk van, de akkor kukás az 1000es
Én a janodobnál csináltattam.
Kéne nekem egy kis segítség. Kaptam haveromtól egy Leo Vince dobot. Hol lehet hozzá összekötőt venni vagy csináltatni? Neten nem nagyon találtam. K4-es Sv 650S-re kellene.
Februártól,lent,már 13-17 fokok is vannak.
Köszi az ötleteket,megnézem az autókat amit írtatok,de ha nem fér bele akkor lehet utánfutó lesz a vége
http://www.facebook.com/photo....
Sok a gond vele.
SV-n már kiküszöbölték ezeket.
Nem akarsz leszakadt szelepeket.
De körbe az fix.
Úgyhogy egyenlőre ezen nem kell törpölnöm.