Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

OFF!Arról nem is beszélve,hogy pl:egy drz-vel több lehetőséged nyílik akár egy krosszpályára is bemerészkedni gyakorolgatni míg ez ugye a pitekkel nem nagyon lehetséges.
Van olyan ismerősöm aki egy kínai motorral olyat megy mint én egy márkásabbal sem.. ON
Lehet több százezreket is rálocsolni de akkor nincs miről beszélnünk ami a pitbájkokat illeti.Sok ember azért választotta a pitbájkot,mert olcsóbban szeretett volna hódolni a terep motorozásnak és relatív elfogadható áron szeretett volna hozzájutni egy olyan motorhoz amihez az alkatrészek is megfizethetőek..Kérdezem én mint akinek fogalma sincs a motorokhoz:
Miért vegyek több százezer forintért egy pit-et mikor ugyanennyiért már használt,nagyköbcentis suzukit/hondát/kawasakit vehetek?
Ahogy nézem még több is.
egyenlőre kevés pénzem sincs, csak egy elképzelés egy régi elképzelés
picit darabos ha megvan minden nem gáz
A Pannóniához nem SOK pénz kell,hanem KITARTÁS! ! !
Csak mert ezt a picit darabosat annyiért vettem.
tuti nem... de rajta a listán..hogyha egyszer sok pénzem lesz...
Az tuti nem 20e ft-os tétel lenne.
nézegettem a piteket is téli játszós motornak, aránylag olcsón lehetne venni. de nem kínait.
már egy kis simsonnak is örülnék... csak mehessek pár kört... qzadot kéne bérelni... csak a közelben nincs ilyen lehetőség
én egy p10-est újítanék fel szívesen, szentimentális okokból
Balu!

A kínai pitbike-ok közelébe se érnek például egy olasz Polininak. Árban sem...
Nem rosszak a kínai pit-ek sem, de egy "normális" pit, mindenben többet tud és többet bír. Egyszerűen jobb vezetni, jobb szerelni, jobban bírja a strapát, stb... Mindenben jobb. Nem véletlen kerül 2x annyiba.
Ha egymás után ülsz egy kínaira és egy nem kínaira, besírsz mekkora a különbség. Mintha MZ-ről átülnél egy ugyanolyan méretű japán gépre...
Kb igen.
Vagy megtartom ha picit is üzembiztos.
Még nem gomdolkodtam ennyire előre.
Most még a zsuvázás-összerakás a lényeg.
és mi a terv vele? csak az összerakás felújítás élménye?
Á arra csak pár deci benya és gyufa kell.
Lesz vele meló, mire gumit füstölhetsz vele
Az.
ez egy simson schul(l)?
Sziasztok

Tudja valaki pontosan,hogy a "régi" csővázas sv650-es hátsó kereke ugyan az mint az újé?
Azért gyártanak jó dolgokat is a kínaiak.. Van pár haver akik pitbike-oznak.Elég frankó kis motorokat gyártanak relatív olcsó áron.Kipróbáltam párat és élmény velük menni..Akár még kisebb pályákra is jók..
Na hallod.
Elesni viszont evvel is simán lehet.
Há 1,5 paci dübörög benne.
Ez lesz ám a kis költségvetésű pályamotor!
Nos jel pillanatban ezzel a nem kinai cuccal kezdtem foglalkozni.
Nem tom kell e bele egyáltalán akksi?
ja, és persze az akksival sosem foglalkoztam....ott van és kész......egyszer indított nehezen valamikor tavasszal, de akkor sem töltötttem csak amennyit magától.......úgy tűnik kifogtam egy EREDETI kínai akksit!
most jártam a garázsban és gondoltam beindítom a gépet 2 hónap után.......kínai 1.5 éves motobatt akksi és persze benya sem sok......és pár fordulat után beindult.....a szivatóbowden szorul, de azt majd szétszedem és megjáratom.....