Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nálam 2 hétnél tovább csak kétszer állt a motor!
Tőlünk keletebbre meg az uazoknál ugyanezt integrálták a hűtőbe
akkor érdemes lenne 2 hetente beindítanom a gépet?
Az északabbra lévő országokban jár a volvokhoz gyári műanyag hűtőrács takaró Ilyen kis vacak,ami pont ráillik és két ilyen egyszerű kallantyúval felrakható
Joccakát!
na hétvégén én gépet be nem kapcsolok az hétszentség :)
szóval jóéjt és jó hétvégét.

off: elfogyott a söröm, szóval innentől kísérő nélkül megy az unikum. reggel pedig 6.30-kor kelés (= semmi extra, gyerek ébreszt minden áldott nap, kösssssz)
Hát... A Dízel Opel Combonál is használtam már a szitut ne keljen finoman közlekedni vele télen hajnalban
Akkor gyártok valami szárt oda aztán ha hó lesz és nem lehet motorkázni rálesek a termosztátra.
ez így van csak figyelni kell, hogy ne melegedjen mert túl sokat takartál le, de ha mégis akkor csak egy csíkot letépsz és ennyi.....hidegebb országokban a letakarás még a mai napig is általános dolog még a jobb autóknál is, lehet kapni hűtőtakarót hozzájuk.......a régi autóknál pedig járt a szerszámosládában mindhez, tgk-knál pedig egy szabályozható roló volt a hűtő előtt...
Én csapvizet nem. hogy az előző tulaj mit tett bele gőzöm sincs! esésnél utána lett töltve hűtőfolyadékkal.
Áh.Én? ? ? ?
Soha.
Szóval ha nyitva van a termosztát az nem gáz? max letakarom 1 kartonnal azt csókolom? nem lesz baja a gépnek ha mindig nyitva van az a szar?
kosz csak vízkő lehet ha csapvizet tettél bele, de az lehet, hogy nem zár rendesen és valamennyi víz megforog hidegen is a hűtőben....
Hát ez csak általánosság.Legtöbbször egyszerűen nyitva marad mint a csuka a szárazon.
Nekem már volt félig leszakadva is.
A legegyszerűbb letakarni ahogy mondtad majd venni egyet és ha nyugi van kicserélni oszt csá.
Pláne idősebb gépnél.
Mind1 ha időm engedi meglesem a termosztátot. Hátha csak koszos és megszorult.
vagy megint 200-al vesszük azt a kanyart
némely típusnak túl nagy a luk vagy van egy kis kerülőkör amin túl tud hülni pedig a fazék próbán jó a termosztát így azt szemrevételezve esetleg egy nagyobb hőfokon nyitóra lehet cserélni mint az RF-nél....
Tervezni semmit de KB ugyanazt.
Akkor éhes leszek 12-re csak nem kajálok.
Termosztát legjobb hibája ha nyitva marad és túlhül.
Képzeld el ha csukva marad.
Amúgy rohadt eccerű elméletben.
Fazék víz fel a tűzhelyre.
Bele a kiszedett termosztát és egy 100 fok felett mérő hőmérő.
Elkezded melegíteni és ha nyit x foknál azt megjegyzed majd összehasonlítva megtudod rossz vagy jó.
Esetleg már nyitva van és úgy is marad tökmindegy mit csinálsz vele.
És van a mégegyszerűbb.Veszel egyet és kicseréled ha visszaáll a normális hőfok körülre és minden jó.
Vagy nem.
Útvonalra mit terveztek?........ha az mint tavasszal akkor délre nem leszünk ott 10-es indulással...
A hűtőn ha csak egy van(hacsak nem combo) az a ventillátor gombája nem a jeladó.......akkor takard kicsit a hűtőt és go...
A hűtő bal oldalán van 1 sarus csatlakozás gondolom az lesz a műszer csatlakozása. Hmmm... Marad a takarás. De akkor hogy derül ki ha szar a termosztát?

Dél körül már éhes szokom lenni.
Amúgy ha a hűtő felét letakarod egy darab műanyaggal vagy kartonnal akkor nem fog túlhűlni és ha melegszik azt könnyű ledobni...
Amit mondtam.......a termosztát, ha másnak is ilyen akkor a típusnál ez általános......ki kell venni és megnézni, de először meg kell nézni, hogy hol van a hőfokmérő jeladója mert ha a hűtőn akkor nem csoda ha így mér(van olyan gép bár baromság szerintem) és semmi gond, de ha a termosztát vagy hengerfej környékén akkor hideg...
A másik az, hogy hazafelé nem igazán hagyta el az alsó tartományt a műszer... Nem szívesen megyek vele, amíg nem tudom mivan. Nehogy nagyobb baj legyen