Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát a gixxer telóból itélve összedobálva nem volt az biztos.Elég igényes meló.
Viszont reálisan törve volt vagy nagyon szerette a gépet és rálocsolt csak úgy 250-300e-ret.
Váz blokk átnézve megfelelőnek találva rá lehet repülni rendesen.
Sziasztok!

Ez most hogy is áll? S-es nek írja szóval törve volt és csak össze van dobálva vagy átalakított rendesen. Érdekelne ti miket láttok rajta me én nem értek az sv-khez ... (még)
Köszi.
Nem?


De.



1465
Mikor mentél kilóhatvannal?
Mi a helyzet?
majd megbeszéljük valamikor most viszont én leléptem
szia
Sziasztok!
majd akkor most max jövőre
csak msn ről, régről, még amikor a 125ös volt mindig beszéltük, hogy majd megyünk együtt de soha nem került rá sor, egyébként itt lakik tőlem 5 utcára
pont hozzá megyek nem tudtam hogy ismered
ok, majd valamikor megnézném élőben, szép nagyon ,grat waro is itt recsegteti a V2-t pár utcára, most már Te is
meg lepencét kerülném Az Rrel is majdnem megjártam ott Aszittem TZR...azt nem
sajna nem tudok elhozom talán még elszaladok haverhoz,aztán jövök haza,mert esti "programom" van:S:(
du nem jössz lepencére?
Akkor csaphatod!
most hívtak a Suzutól,kész a gép...mehetek érte.
1,5nap alatt elintéztek mindent...nem sámli!
4,5éve ülök lassú "speeden" nekem már vannak
Na ja!
Remélem majd megadatik!
Inkább boxer!
Kiló60-nál már támaszt a szél.
Sornégy a megoldás.....
Nekem az első 1000 km halál volt az SV-vel, úgy fájt a kezem. Aztán idővel megtanulsz rajta rendesen ülni és hátból tartani magad, akkor már a kezed nem fáj, csak a hátad, mert olyan tartóizmaid még úgysincsenek . Pár ezer km útán "kifejlődnek" a tartóizmok és már simán elvagy vele és a hátad se fáj.
Az L2-esek vibrálása nem számottevő.Még kiegyenlítő tengely se kell beléjük!
Azéé annyira nem zsibbaszt!A kormánnyal kapcsolatban pedig(és most nem a Viktorékra gondolok),néhány milliméter szélesség-magasságkülönbség sokat számít,érezhetően!