50-60 Km és minden ujjam zsibbad.
Főleg városban ahol kénytelen vagyok támaszkodni.Enyém a két gyári verzió közt van.
Alacsonyabb és szélesebb mint az N-es gyári de nem annyira alacsony mint az S-es.
1henger, autópályán 8000ezres fordulat.(R)Az is vibrált Igaz nem annyira mint a TZR az arrébb mászott ha letámasztottam és húztam egy gázt (üresbe persze:D)Erre a vibrálásra kíváncsi leszek illetve vagyok
tud valaki hiteles infóval szolgálni mi a menete a gépjármű színváltoztatásának okmányirodára vonatkoztatva?
Forgalmi,törzskönyv csere okés de újra is kell műszakiztatnom?
50es De volt hogy mentünk le tuningékhoz (kecskemét mellé) aztán sietni kellett,így végig 100zal mentünk lakott területen kívül...a TZRrel marha sokat túráztam 2-3 száz KMek egy alkalommal simán megvoltak ha elmentem motorozni "csakúgy".R-rel ez már nem ment.Volt egy 540km/nap os etap (pomáz-békéscsaba-pomáz-solymár-p.vörösvár-pomáz) de az kicsinált Igaz már 200km után nem éreztem sokat szal...
mondom ezt csak az alapján hogy ültem rajta,de nekem az SV inkább a TZRhez hasonlít...pozíciót tekintve...és igen,azzal is marha jó volt menni Az R-en egy idő után már fájt a csuklóm,derekam.Vagy csak öregszem Ha elhozom az SVt kiderül
Főleg városban ahol kénytelen vagyok támaszkodni.Enyém a két gyári verzió közt van.
Alacsonyabb és szélesebb mint az N-es gyári de nem annyira alacsony mint az S-es.
tud valaki hiteles infóval szolgálni mi a menete a gépjármű színváltoztatásának okmányirodára vonatkoztatva?
Forgalmi,törzskönyv csere okés de újra is kell műszakiztatnom?
De akkor ott 2 perc alatt nem zsibbadt halalra a csuklom
Az mas kerdes, hogy azota ultem kenyelmesebb motoron, ami biztos sokkal jobban kimeli a kezemet, de a feelinget megiscsak ezen erzem jobban.
itt is megnézheted hátha tetszik és még piros motoron van bemutatva :http://auto-motor.vatera.hu/al...
én bírom, h lehet a gyári kormánycsutkákkal hasalni...olyan kényelmes velem az ótópálya 150je, mintha otthon a kádban lazulnék...
ki hallott már pl. 650ml-es tejről?