nekünk itthonról 400 körül egy kinti tankolással(ugyanannyi a benzin)....kaját szerintem mi is viszünk vagy veszünk a határon a szokott szendvicsesnél, de ez még képlékeny...
mondjuk azért nem vettem pályaidomot mert az se mutat szépen.Fotón még elmegy de élőbe sehol se passzol.Elál itt is ott is.
Piszoár is azért van fent mert nélküle olyan hasba rúgottan néz ki szegényke.Nem olyan szép de szebb mint nélküle.
Az a legkevesebb.Sec-perc alatt csinálok hozzá.
A gond a 10 cm-es beszívódás volt meg jópár üreg ami a gyantázáskor keletkezik ha nem vákummal csinálják.
És az élek is elég trék kidolgozás ügyileg.
Nameg mintha torzult volna a forma is.
Nem egy észrevehető hibák de nekem baxa a csőröm.Megoldom azt is.
Viszont menni kő a géppel így félretettem a dolgot a félméteres hó idejére.
Akkor lekapom a tankot is meg a fejidomkát és együtt megy festésre.Farokidomon is van hiba de az még nem tuti hogy javítom mert nem vészes.
A dupla kipuffal együtt.
eeejjj...annyira nem Meg én amúgy is törekszem a gyári állapotra...az sv medián láttam hogy van hasidom,majd megnézem ott is...csak lenne már itt a gép
Nagyon hónap vége van nálam
meg ez is
ajánlom figyelmetekbe az árát.Igaz fényezve van....
Piszoár is azért van fent mert nélküle olyan hasba rúgottan néz ki szegényke.Nem olyan szép de szebb mint nélküle.
A gond a 10 cm-es beszívódás volt meg jópár üreg ami a gyantázáskor keletkezik ha nem vákummal csinálják.
És az élek is elég trék kidolgozás ügyileg.
Nameg mintha torzult volna a forma is.
Nem egy észrevehető hibák de nekem baxa a csőröm.Megoldom azt is.
Viszont menni kő a géppel így félretettem a dolgot a félméteres hó idejére.
Akkor lekapom a tankot is meg a fejidomkát és együtt megy festésre.Farokidomon is van hiba de az még nem tuti hogy javítom mert nem vészes.
A dupla kipuffal együtt.