önmagában az f1 hibakód.
amig nem világit vele együtt a piros lámpa addig nagy gáz nem lehet.
általában befecskendező rendszer hibát,vagy valami elektromos szelep hibát jelent.
ami csak lehet egy pillanatnyi hiba is.vagy saru levétel után is előfordul ilyen.
Tegnapelőtt lemostam a motort nagynyomású mosóval, majd tegnap elindultam Balatonról Pestre. Az első 5 km-en kb 5x gyulladt ki az "FI" lámpa. Ekkor motor leállít (piros kapcsolóval), majd újraindít, az "FI" eltűnt, majd pár perc múlva előjött.
Függetlenül attól, hogy égett-e a lámpa vagy sem, a motor ugyanúgy ment.
Lehetséges, hogy a nagynyomású mosóval valamit ügyesen beáztattam és amíg ki nem száradt a melegtől, addig bezavart valamit? Vagy ennél nagyobb a para és irány a szervíz? .
A maradék 135km-ben egyszer sem gyulladt ki a lámpa.
amig nem világit vele együtt a piros lámpa addig nagy gáz nem lehet.
általában befecskendező rendszer hibát,vagy valami elektromos szelep hibát jelent.
ami csak lehet egy pillanatnyi hiba is.vagy saru levétel után is előfordul ilyen.