Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

önmagában az f1 hibakód.
amig nem világit vele együtt a piros lámpa addig nagy gáz nem lehet.
általában befecskendező rendszer hibát,vagy valami elektromos szelep hibát jelent.
ami csak lehet egy pillanatnyi hiba is.vagy saru levétel után is előfordul ilyen.
SOS segítséget kérnék!

Tegnapelőtt lemostam a motort nagynyomású mosóval, majd tegnap elindultam Balatonról Pestre. Az első 5 km-en kb 5x gyulladt ki az "FI" lámpa. Ekkor motor leállít (piros kapcsolóval), majd újraindít, az "FI" eltűnt, majd pár perc múlva előjött.
Függetlenül attól, hogy égett-e a lámpa vagy sem, a motor ugyanúgy ment.

Lehetséges, hogy a nagynyomású mosóval valamit ügyesen beáztattam és amíg ki nem száradt a melegtől, addig bezavart valamit? Vagy ennél nagyobb a para és irány a szervíz? .

A maradék 135km-ben egyszer sem gyulladt ki a lámpa.
Szerintem ne hajtogasd ,merta köv. féktávon nem biztos hogy megállsz! ( persze ha használod egyátalán a hátsó féket)
150 is elég hozzá (6ikban 5000 körül megy ennyit...)
Na ez itt a kert:
köszi Ürge!Nekem egy másik féle van de a tiéd az jobb
mindjárt mutatom...
Küldtem Emilt!
Bontó!
Ha netán nem sikerül találni nézhetek neked a ricsibontóba valami szebbet...
Mennyire hajlott el?

akkor majd kell egy új ha szépet akarok.
Nagyon minimálisan.
Törik, mint a ropi.
és köszi Ürge Bá
az én manualomból ez a kép hiányzik
Szerintetek a fék pedált ki lehet vajon egyengetni valahogy?
Ha jól láttam belülről imbusz kulccsal.........
Az ausztriai brigád nem jött még?
Szerintem elég amorf méret a 170!

Próbáld a gyárit!

Illetve ha nagyon mahinálni akarsz akkor előre /70-est.
a lábtartó vajon hogyan jön le
Csavaros?De hogyan kell leszedni?
Valaki tudja?
próba cseresznye...szerintem igen
Sziasztok gumicsere előtt állok szerintetek a 170es gumit rakhatok rá ?nem lesz másabb valamibe a motor?
Jobb mintha papírkosarat mondtam volna!
Mászókát a fejemre?!?!?
És minden magától értetődő!
Akkor neked is aktuális lesz?