Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!

Nem tudjátok, hogy az SV650S-re felmegy-e a 180-as hátsó kerék is? Ha igen, mi lehet az előnye és mi a hátránya? Esetleg tudjátok a váltóméretet is?
Köszönöm akkor holnap meg is veszem!
Motul 5100 10W 40
Valvoline Durablend.
Én ezeket ajánlom de szerintem itt mindenki
Nekem Valvoline Durablend van benne es nem tudom, hogy milyen a rossz oljal, de ezzel nem volt gond.
A valto mondjuk neha fura, de nem biztos, hogy ez az oka.
Motul 5100, 10W40.
Üdv!
Érdekelne a véleményetek tapasztalt motorosok!
Egy 2002 SV650-s-em van és most akarok olajat cserélni, az olajat nem eszi szépen jár a motor, MILYEN olajat vegyek bele?
Motul 10w40 -re gondoltam...
Tapasztalatok vélemények?
jaaa hogy ha sport van!Bocsi,azt hittem a gyáriról van szó!

(nekem gyári van benne)
a sport légszűrőt 1500km-enként illik hozzá való folyadékkal tisztítani és megfelelő olajjal beolajozni.Szerintem ez nem tartozik bele a köt.szervizbe.
Muszáj megcsinálni mert különben beengedi a koszt és az hazavágja a blokkot idővel
igazából ezeket a dolgokat én se takarítom,kötelező szerviznél cserélik,nem?
hol vannak a Dolomitok meghódítói?
kompressziót nem biztos,hogy módodban áll nézni,viszint a légszűrőházba ha benézel és az injektor felöli oldala (a ház alsó fele a szűrő alatt)és az poros akkor azt a szűrőt nem tartották karban,hanyagold a vételt inkább.
most nézem:)Tényleg:) Iwiwet nem szoktam,mikor elküldtem utána 1-2napig nézegettem hátha írsz aztán elmaradt:)

THX
Kiskomám, küldtem neked mailt is a freestartra, remélem láttad ill. a múltkori leveledre válaszoltam (ha nem olvastad volna).
Hát 2003 utánit,idomost,feketét vagy szürkét,hitelmentest,törzskönyvest:)
Szia!

köszi:)
kössz

rég láttalak:D
Milyet szeretnél évjárat? szín? típus? esetleg törzskönyves nem bankos? ha SV nem bánod meg.
- Hűtő egyenes, sértetlen-e!
- Oldal alkatrészek idomok, sértetlenek legyenek!
- Féktárcsák állapota!
- Ha hidegen van lehetőséged elindítani akkor ne csattogjon, lehetőleg ne órákig köszörüljön ha indul. (magyarul pöccröff)!
- Folyadékszintek (hűtő, olaj)! (mondjuk ezeket ha megvetted érdemes cserélni)
- Ha mehetsz vele akkor az egyenesfutás!
- Lánc lánckerekek állapota! Vesd össze a kilóméteróra állásával, mert ezek olyan 24-25 ezer kilométernél mindenképpen cserések, tehát ha a gyárira hivatkozik a mókus aki eladja és van a gépben 30-32 ezer km akkor fura.
- Ha a gyári gumi van fent akkor is nézd meg a kilométerórát, mert a gyári gimi bár bakelit de 12-16 ezer kilométer után elfárad, elkopik!

Ezek amiket szemmel tudsz észrevenni, ha sportszűrő volt benne akkor kell nézetni egy "kompressziót" mert, ha nem tartják karban a direkt/olajos levegőszűrőt akkor gatyára tud menni a kosztól a hengered.

Remélem nem nyúlsz mellé és jó gépet választasz!

Üdv köztünk, és ha megvetted feltétlen csatlakozz a túrákhoz és a pályanapokhoz!
Nagyon sok mindenre!
Sziasztok!

Megyek majd SVket nézegetni,mire figyeljek oda?
Nekem szeptemberben 24000 akkor majd Sanya ráolvasással megold mindent!
Én annyira parásnak nem látom a dolgot, mert a hiba elmúlt 10 perc alatt, ráadásul amíg "hiba volt", addig sem észleltem semmi rendelleneset.
Én hozzákötöm ahhoz, hogy nagynyomásúval lemostam ott is, ahol nem kellett volna, és amíg volt benne némi víz és nem párolgott el, addig az bezavart valamit. Remélem igazam van.

Azért nem ijedtem annyira meg, mert régen a kocsimmal is eljátszottam hasonlót (igaz, ott nem én mostam): az ablaklehúzó vezérlőjét áztatták szét és kábé 2 hétig véletlenszerű időközönként lehúzta az ablakot nekem .
hát ez nem a legvígasztalóbb így
viszont az ekuból ki lehet olvasni a hibát,mert tárolja a rendszer.
nekem is februárba írt ki hibákat,és a nyáron olvastattam ki őket.
De az FI visszajelzést egy idő után elveszi a műszerfalról és csak a piros fényt hagyja fent.
Nekem az a gyaúm, hogy a nagynyomású mosóval sikerült szétáztatnom valamit . Az ülés alatt a térképem is csurom víz volt.
világított a piros is (meg mellette írta, hogy FI), egészen "restart"-ig. Ezt játszottuk 2 perces intervallumokban kb. 10 percen át.