Nekem Valvoline Durablend van benne es nem tudom, hogy milyen a rossz oljal, de ezzel nem volt gond.
A valto mondjuk neha fura, de nem biztos, hogy ez az oka.
Üdv!
Érdekelne a véleményetek tapasztalt motorosok!
Egy 2002 SV650-s-em van és most akarok olajat cserélni, az olajat nem eszi szépen jár a motor, MILYEN olajat vegyek bele?
Motul 10w40 -re gondoltam...
Tapasztalatok vélemények?
a sport légszűrőt 1500km-enként illik hozzá való folyadékkal tisztítani és megfelelő olajjal beolajozni.Szerintem ez nem tartozik bele a köt.szervizbe.
Muszáj megcsinálni mert különben beengedi a koszt és az hazavágja a blokkot idővel
kompressziót nem biztos,hogy módodban áll nézni,viszint a légszűrőházba ha benézel és az injektor felöli oldala (a ház alsó fele a szűrő alatt)és az poros akkor azt a szűrőt nem tartották karban,hanyagold a vételt inkább.
- Hűtő egyenes, sértetlen-e!
- Oldal alkatrészek idomok, sértetlenek legyenek!
- Féktárcsák állapota!
- Ha hidegen van lehetőséged elindítani akkor ne csattogjon, lehetőleg ne órákig köszörüljön ha indul. (magyarul pöccröff)!
- Folyadékszintek (hűtő, olaj)! (mondjuk ezeket ha megvetted érdemes cserélni)
- Ha mehetsz vele akkor az egyenesfutás!
- Lánc lánckerekek állapota! Vesd össze a kilóméteróra állásával, mert ezek olyan 24-25 ezer kilométernél mindenképpen cserések, tehát ha a gyárira hivatkozik a mókus aki eladja és van a gépben 30-32 ezer km akkor fura.
- Ha a gyári gumi van fent akkor is nézd meg a kilométerórát, mert a gyári gimi bár bakelit de 12-16 ezer kilométer után elfárad, elkopik!
Ezek amiket szemmel tudsz észrevenni, ha sportszűrő volt benne akkor kell nézetni egy "kompressziót" mert, ha nem tartják karban a direkt/olajos levegőszűrőt akkor gatyára tud menni a kosztól a hengered.
Remélem nem nyúlsz mellé és jó gépet választasz!
Üdv köztünk, és ha megvetted feltétlen csatlakozz a túrákhoz és a pályanapokhoz!
Én annyira parásnak nem látom a dolgot, mert a hiba elmúlt 10 perc alatt, ráadásul amíg "hiba volt", addig sem észleltem semmi rendelleneset.
Én hozzákötöm ahhoz, hogy nagynyomásúval lemostam ott is, ahol nem kellett volna, és amíg volt benne némi víz és nem párolgott el, addig az bezavart valamit. Remélem igazam van.
Azért nem ijedtem annyira meg, mert régen a kocsimmal is eljátszottam hasonlót (igaz, ott nem én mostam): az ablaklehúzó vezérlőjét áztatták szét és kábé 2 hétig véletlenszerű időközönként lehúzta az ablakot nekem .
hát ez nem a legvígasztalóbb így
viszont az ekuból ki lehet olvasni a hibát,mert tárolja a rendszer.
nekem is februárba írt ki hibákat,és a nyáron olvastattam ki őket.
De az FI visszajelzést egy idő után elveszi a műszerfalról és csak a piros fényt hagyja fent.
Nekem az a gyaúm, hogy a nagynyomású mosóval sikerült szétáztatnom valamit . Az ülés alatt a térképem is csurom víz volt.
Nem tudjátok, hogy az SV650S-re felmegy-e a 180-as hátsó kerék is? Ha igen, mi lehet az előnye és mi a hátránya? Esetleg tudjátok a váltóméretet is?