Ezzel én is így vagyok Balázs!
Közel a 40-hez egy olyan családban ahol a motorozás nem igazán elterjedt dolog legalábbis Apám óta, aki szintén motorozott egészen olyan idős koráig mint amilyen most én vagyok, de aztán végleg letette mert első a család. Így tulajdonképpen fekete bárányként, de mindig szapora szívveréssel várom már akkor a következő alkalmat amikor éppen csak hazaérek egy jól sikerült túráról. Így volt ez 20évvel ezelőtt is és most is ugyanazt érzem pedig azóta hatványozódtak a gondok is, amikre sokan nem hiszik, hogy gyógyír a motorozás. A vér nem válik vízzé és már a fiaim is motoroznak, persze én meg féltem őket jobban mint eddig bármit az életem során, de hogyan is magyaráznám nekik azt, hogy ez nem jó dolog. Nem tudom mi lesz 20-év múlva, de ha rajtam múlik én nyeregben leszek és amig át tudom emelni a lábam a motoron élvezni szeretném ezt a semmihez sem hasonlítható szabadságot.
Bocsánat amiért belerondítottam az SV-s csapat fórumába, de mostanság összefolytak az éjszakák a nappalokkal, aludni nem tudok ezért olvasgatok, Balázs mondatai pedig megindítóak voltak.
A futómű miatt lesz. Nekem is hintázott múltkor kanyarban, mikor hátul elállítottam. Mondjuk sajnos túl sokat nem lehet, de az a kevés is elég volt... Most meg nem mondom hogy van belőve, de sokat nem is érsz vele. Szerintem próbálgasd!
Voltam hetvegen egy vezetestechnikai oktatason es egeszen sikerult ledontenem a motort, legalabbis magamhoz kepest. Egy kisujjnyi se maradt a gumi szelen szerencsere :)
Viszont mikozben ledontve kanyarodtam, kb egyenletes gazallasnal kicsit mocorgott a motor. Valahogy ugy ereztem, mintha hintazna alattam. Elore szolt az oktato, hogy van egy el a gumiban, mivel sokat mentem egyenesen, dontve meg keveset es a gumiba kopott egy sarok. De nem ugy ereztem, hogy azon bukna at, mert a dolesszog nem valtozott. Nem ilyedtem meg tole, nem tunt veszelyesnek, csak nem tudtam eldonteni, hogy vajon a gumi kuszott (nem hallottam nyikorgast), vagy a futomu miatt lehetett.
Ma voltam lakott teruleten kivul, es nagy sebessegu kanyarodasnal is ereztem, hogy neha finoman moccan egyet a motor.
Nem tudom, hogy igy a leirasbol vajon ertheto volt-e.
Sajnos a V2-esek alapjában véve hangosabban működnek mint egy sor4. De ha SV mész vásárolni halgass meg elötte egy 640-es LC4-est ,vagy egy BMW F650-et és rögtön megnyugszol!
Mikor az asszonynak néztük az SVt, akkor kipróbáltam sokat, de csak a befecskendezős típusokból. Bemelegedés után mindegyiknek volt valami kereplő hangja a tank alól, szóval szerintem típushang.
A Banditon is hallani a benzinszivattyút, meg valami relét is, ahogy kattog.
Én a befecskendező "cicergését" folyamatosan hallom. Illetve van egy szűk fordulatszám tartomány valahol 3000 környékén, ahol kicsit szelephangú vagy valami hasonló (nagy melegben).
a szürkébe a képek alapján nem találok kivetni valót,a matrica hiányzik a faráról annyi hiányosságot látok de az le van szarva.
a 2. kérdésedre majd TSanya megmondja a tutit ha megjön külföldiából.
nagyon filozom rajta hogy megkéne nézni,csak aggaszt hogy nem venné be az Rt,csak ha ráfizetnék még,meg az a 12ezer km....
Ja igen!Tulajok:D! egy kérdés:
Tegnap néztünk egy SVt és miközben járt a motor a tank alól az ülés felöli részen ilyen elektromos "zaj" halladszódott ki.Olyan mint mikor az Rre ráadom a gyújtás akkor hallok egy kis "zümzüm" hangot...na csak ezt folyamatosan.Nektek is ilyen?Vagy ez beteg volt?Eladó (csonticaros...) aszonta hogy szelep...de ez nem "ciripelt",különben se hallottam még szelep hézagos motort szal nekem mondhatja...
Sziasztok. Valaki nem tudja hogy a benzintankhoz tartozo Ohm-os ellenalas vagy micsoda hol talalhato? :) Kilometerorat csereltem es az ellenalast is ki kene cserelni 100 vagy 510 ertekure.
Amúgy Balázs tiszteletbeli SV-s és ez a topic persze nyilvános!