Meg a **** anyját! Az a vicc, hogy full bőrben voltam, olyan gyorsan kaptam le magamról mint a huzat, de már késő volt... Szarni rá, még mindig jobb, mintha a sisakba ment volna be (azt mondjuk múltkor épp megúsztam)
Bazzeg ma megborultam a hídunkon.Füves,úgyhogy nincs karc meg horpadás meg ilyenek hála égnek.
Egyszerűen kicsit nagyobb volt a sebességem (nem mentem gyorsan ,de a füves hídnak ez is elég volt).
Fékpedálom elgörbült,meg fejidom belső műanyag borításának az egyik pöcke letört,így picit elál a fekete rész.(nem nagyon de ha ezt figyeled észre veszed.)Van műanyagos haverom majd megnézi azt mond rá valamit.
Hát nagyjából ennyi.
Utóirat:A bukógomba nem hülyeség ajánlom figyelmébe annak akinek nincs
Nekem is SV az elso motorom.
En azt mondom, hogy ne a motorra alapozz, ha a tulelest keresed! :)
Arra ott a szakoktatas, ovatossag, mertekletesseg.
Ha meg nem ultel ilyen motoron, akkor nem tudod, hogy mire kepes, de azert friss jogositvannyal felelmetes. Azt is mondhatnam, hogy tulzottan es feleslegesen eros.
Nadehat kell a feeling, menjen 160-al egy csuklocsavarasra, migymas.
De pl ha nem viszed a fordulatszamot 7000 fele, akkor soha nem fogsz 160-al belefurodni egy hid tartooszlopaba.
En igy friss tulajdonoskent tenyleg azt mondom, hogy ep esszel megvizsgalva semmi szukseg ilyen eros motorra.
Aztan jelentkezzen, aki targyilagosan valasztott motort!
Egy simsonnal is meg tudod ölni magad
olyannal kell menni motort nézni aki ismeri a tipust különben semmi esélyed csak a szerencséden múlik hogy jó a motor vagy sem.
futómű és némi bizonytalanság ,szerintem ez a gond.Ha kicsit bizonytalanabbul megyek bele egy kanyarba akkor nekem is kicsit jobban táncol a hátulja.De persze a futómű sem mindegy.Ezeken az utakon meg minek a kőkemény futómű,csak szétrázza a belemet.
DE!
456221001.
Amúgy a viccet félretéve, jó motor, erős motor, de nem versenymotor. Kezes irányítható ha helyén az eszed!
Avatatlan kezekben a fagyis kanál is tömegpusztító eszköz tud lenni!