én szérétni kihíwásh...mély vízben mennie kell az úszásnak, nincs mese...Az a szitu, h csak a kocsiig kell eljuttatni a cókmókot!Utána egy kisótó viszi a motyónk, afféle safetycar
Mi meg kergethetjük lájtosan a kanyarokat.Mondjuk az autó miatt nemtom mennyire fogunk tudni haladni a dugókban, meg a szerpentinen, de ennyi belefér, hisz viszi a konzervjeink
Sziasztok!
Jobb első indexet keresek SV650s-re (fekete rész kéne, nem a búra!). Viszem jövő péntek reggel műszakira a vasat és ki szeretném addigra cserélni rajta!
Akinek van 1db ép, az kérem, hogy jelezze és megejtjük a business-t! :-) előre is köszi!
Széles utat, gumifákat.
A K5 rendkívül kényelmesen laza csuklóval pörgethető akár tiltásig bár sok értelme nincs: egyrészt a V2 konstrukciójából fakadóan nem szereti a tartós magas fordulatokat, másrészt ott már csak hangja van, ereje nem sok. A maximális teljesítményt már 9000-es fordulatnál leadja, míg a sornégyesek 11-14 ezer körül. A V2-t azért szokták szeretni mert alulról tol. Én olyan 7-8 ezer körül el szoktam váltani.
Ez az őrült rángás viszont nem egészséges jelenség. Magasabb fordulatokon pont hogy ki kellene simulnia a motor járásának. Nézesd meg hozzáértővel, gyújtásprobléma vagy üzemanyagellátási gond is lehet akár. Valószínűtlen tipp: nincs kilazulva valamelyik blokkrögzítő csavarod? Nehogy elhagyd a blokkot valahol...
Eladnám motorom:http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_sv_650_s-3973636
.
Hátha valakit érdekel...
Mi meg kergethetjük lájtosan a kanyarokat.Mondjuk az autó miatt nemtom mennyire fogunk tudni haladni a dugókban, meg a szerpentinen, de ennyi belefér, hisz viszi a konzervjeink
Viccet félretéve, most agyalok a megoldáson...Ha előbb le tudom juttatni a cumókat, akkor állazalkúúú vágópista
Balu köszi a dvd-t, meggyüttt, nagyon baró .Valahogy meghálálom!
Jobb első indexet keresek SV650s-re (fekete rész kéne, nem a búra!). Viszem jövő péntek reggel műszakira a vasat és ki szeretném addigra cserélni rajta!
Akinek van 1db ép, az kérem, hogy jelezze és megejtjük a business-t! :-) előre is köszi!
Széles utat, gumifákat.
Nincs valakinek Sv 1000-re eladó jobb első indexe, illetve fékpedálja?
Bontókban már érdeklődtem...
Köszi
Bár élvezeti értéke van más nincs.
Ez az őrült rángás viszont nem egészséges jelenség. Magasabb fordulatokon pont hogy ki kellene simulnia a motor járásának. Nézesd meg hozzáértővel, gyújtásprobléma vagy üzemanyagellátási gond is lehet akár. Valószínűtlen tipp: nincs kilazulva valamelyik blokkrögzítő csavarod? Nehogy elhagyd a blokkot valahol...
V2!
az enyém nem rángat, csak ha szabályoz