Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Akkor a 6-os lesz?......nem érek oda időben, jó utat nektek!
M1-M7 OMV kút 8:20 az indulás utána ha jól tévedek a hatoson pécs irányában lötyögünk le.Majd Dozer tudja a fene hol csatlakozik.
Sziasztok!
Én szeretnék vasárnap menni hogy megismerjelek titeket, bár a programom elég bizonytalan, ha mást nem, az útnak egy részén becsatlakoznék.
Hol-mikor-merre lehet?
Nem.Hol?Me Gödöllő-kistarcsa távon nem láttam.
fedett pályárú még nem hallottá he?
Ki kéne tanáni a vasárnapi túra részleteit Várható indulás, becsati pontok, mennyit megyünk...
T szervezők, várom a felleményeket
Ma feltettem a dvd-t..Ha be nem húzza a posta akkor megkapod te is és Zsé is
Ott tuti nem ázok meg fing cuccban sem?
Menj ki a pályára és gyakorolj!
Hamar blokkol? Alig fékez? Akkor én vadászkutya vagyok a gyári fékemmel?
Nekem a murvás jutott.

Ehh.Más.
Rájöttem hogy van ördög.Mégpedig befészkeli magát hátra és ha gyenge az ember ki is használja.Álltam a garázsban kezemben az esőruha.És megszólalt:"minek neked esőruha nem fog esni hétágra süt a nap."
Na ki lehet találni mikor esett.
Hazafelé 10 percig.Míg betoltam a motort.

Öröm az ürömben hogy csizmát nem kell mosnom ujfent és a hálós kabát némileg vízálló.Csak a zipzárak adják fel a hősi küzdelmet.Viszont a protektoros farmer és a cross kesztyű nem vízálló.
Én meg inkább fényes fehér aszfalttól, olyat már felnyaltam eccer.Meg abbul több van, mint a kavicsosbul.
Pont a rohadt murva miatt szokom rá a hátsóra.Első mindíg megy azzal nincs gáz.Csak parázom a köves részektől így első+stabil hátsóval szoktatom magam.Nem kellemes érzés egy hétig köpködni a murvát a pofáraesés után.
Nameg a tempóm is olyan autós lett ezután.Kanyar előtt fékfékfékfék majd ha bevettem gázgázgáz.
De már kezdem levetkőzni.Csak bigm féle kanyarmajszterek szintjét nem érem el.
Fuhúú én meg várom már a Mecsek kanyargást :)
Szombaton a Mátrába is már feszegettem a határokat 1-2mm választott el attól hogy úgy döntsem a vasat ahogy a Hringen!
Nem akarom fényezni De nem csodálom hogy az angoloknál kupasorozat van ezekkel a gépekkel.
Erőssen elgondolkodtam 1 fórumtársam cselekedetein... hogy veszek bele nagyom fúvókákat
Ha meg is akarsz állni, kelleni fog az első. Nekem SV-n hátulra elég szokott lenni a combos motorfék. Utas nélkül a hátsó keréken alig van súly, erős fékezésre hamar blokkol, cserébe alig lassít. Az a lényeg hogy ne blokkoljon egyik kerék sem: az útfelület minőségét folyamatosan figyelni, ha az aszfalt elfogy és murva lesz helyette, leheletfinoman ésszel fékezni...bio-ABS
Rossznál vagy balfasz pilótánál meg csak a hátsót és a gázhúzó kezet hátrakötni.
jó utviszonyok közt mindkettőt kell használni.
igy van leírva a nagy könyvben
Aki tud az tud.Leszereled akkor én eladom ha kő.
Bár valahol valami okos írta hogy azt kéne használni.
Én az 577-óta erősen próbálom mindkettőt.Néminemű sikerrel.
Jobban megáll a szekér de van hogy túl lelkesen taposom az picit parás de murinak sem utolsó.
vann fék csak nem használom
ilyen szép kacska pedál nincs is másnak,lehet szabadalmaztatom
Na ja.Bár ahogy nézem jobb láb így mivel féked sincs ott nem is használod minek az.
az mán csülök pöri lett volna
Há csaje.A lábadat is belesütötted?
így főzők én gulááást
vagy megy ugyanúgy mint a többi
mint az állat
Henti, mi a Gekko telszáma?....most!