Sziasztok!
Én szeretnék vasárnap menni hogy megismerjelek titeket, bár a programom elég bizonytalan, ha mást nem, az útnak egy részén becsatlakoznék.
Hol-mikor-merre lehet?
Ehh.Más.
Rájöttem hogy van ördög.Mégpedig befészkeli magát hátra és ha gyenge az ember ki is használja.Álltam a garázsban kezemben az esőruha.És megszólalt:"minek neked esőruha nem fog esni hétágra süt a nap."
Na ki lehet találni mikor esett.
Hazafelé 10 percig.Míg betoltam a motort.
Öröm az ürömben hogy csizmát nem kell mosnom ujfent és a hálós kabát némileg vízálló.Csak a zipzárak adják fel a hősi küzdelmet.Viszont a protektoros farmer és a cross kesztyű nem vízálló.
Pont a rohadt murva miatt szokom rá a hátsóra.Első mindíg megy azzal nincs gáz.Csak parázom a köves részektől így első+stabil hátsóval szoktatom magam.Nem kellemes érzés egy hétig köpködni a murvát a pofáraesés után.
Nameg a tempóm is olyan autós lett ezután.Kanyar előtt fékfékfékfék majd ha bevettem gázgázgáz.
De már kezdem levetkőzni.Csak bigm féle kanyarmajszterek szintjét nem érem el.
Fuhúú én meg várom már a Mecsek kanyargást :)
Szombaton a Mátrába is már feszegettem a határokat 1-2mm választott el attól hogy úgy döntsem a vasat ahogy a Hringen!
Nem akarom fényezni De nem csodálom hogy az angoloknál kupasorozat van ezekkel a gépekkel.
Erőssen elgondolkodtam 1 fórumtársam cselekedetein... hogy veszek bele nagyom fúvókákat
Ha meg is akarsz állni, kelleni fog az első. Nekem SV-n hátulra elég szokott lenni a combos motorfék. Utas nélkül a hátsó keréken alig van súly, erős fékezésre hamar blokkol, cserébe alig lassít. Az a lényeg hogy ne blokkoljon egyik kerék sem: az útfelület minőségét folyamatosan figyelni, ha az aszfalt elfogy és murva lesz helyette, leheletfinoman ésszel fékezni...bio-ABS
Aki tud az tud.Leszereled akkor én eladom ha kő.
Bár valahol valami okos írta hogy azt kéne használni.
Én az 577-óta erősen próbálom mindkettőt.Néminemű sikerrel.
Jobban megáll a szekér de van hogy túl lelkesen taposom az picit parás de murinak sem utolsó.
Én szeretnék vasárnap menni hogy megismerjelek titeket, bár a programom elég bizonytalan, ha mást nem, az útnak egy részén becsatlakoznék.
Hol-mikor-merre lehet?
T szervezők, várom a felleményeket
Ehh.Más.
Rájöttem hogy van ördög.Mégpedig befészkeli magát hátra és ha gyenge az ember ki is használja.Álltam a garázsban kezemben az esőruha.És megszólalt:"minek neked esőruha nem fog esni hétágra süt a nap."
Na ki lehet találni mikor esett.
Hazafelé 10 percig.Míg betoltam a motort.
Öröm az ürömben hogy csizmát nem kell mosnom ujfent és a hálós kabát némileg vízálló.Csak a zipzárak adják fel a hősi küzdelmet.Viszont a protektoros farmer és a cross kesztyű nem vízálló.
Nameg a tempóm is olyan autós lett ezután.Kanyar előtt fékfékfékfék majd ha bevettem gázgázgáz.
De már kezdem levetkőzni.Csak bigm féle kanyarmajszterek szintjét nem érem el.
Szombaton a Mátrába is már feszegettem a határokat 1-2mm választott el attól hogy úgy döntsem a vasat ahogy a Hringen!
Nem akarom fényezni De nem csodálom hogy az angoloknál kupasorozat van ezekkel a gépekkel.
Erőssen elgondolkodtam 1 fórumtársam cselekedetein... hogy veszek bele nagyom fúvókákat
igy van leírva a nagy könyvben
Bár valahol valami okos írta hogy azt kéne használni.
Én az 577-óta erősen próbálom mindkettőt.Néminemű sikerrel.
Jobban megáll a szekér de van hogy túl lelkesen taposom az picit parás de murinak sem utolsó.
ilyen szép kacska pedál nincs is másnak,lehet szabadalmaztatom
mint az állat