szia !
nekem van egy eredeti akrapovic A4-es méretű műbizonylatom . ha kell akkor elküldöm e-mail-ben és színes nyomtatón kinyomtathatod. régen kaptam egy barátomtól aki apriliára rakatott gyári E betüs akrát és hozzá kapta. viszont van egy univerzális papír is amit autós boltban kértünk a műszaki vizsga miatt, simán elfogadták és meg volt a műszaki vizsga a motoron.
Megkérdeztem emailben Delkevicéktől hogy van-e műbizonylat a dobhoz. Kiderült hogy nincs, nem is értették minek az nekem. Azt írták, hogy a dobjaik becsavart hangtompító betéttel megfelelnek az angol BSAU kipufogós standardnak (szépen bele is van gravírozva), és hogy kinn nem olyan vérre menő a dolog, a police officer leállít igazoltat rápillant a gravírra+becsavart betétre és mosolyogva utadra bocsát. Ja és szerintük az EU-ban az a bevett módi hogy a tagországok elfogadják egymás kipufogós standardjait, vagyis E betű = BSAU stb. Ezt írták zárszóként: "That's all we can offer you." Vagy elhiszem vagy nem, mindenesetre kár hogy a magyar hatóságok nem ilyen rugalmasak.
a fecnit a rendőr tőlem többször kérte, és el is fogadta.
pecsétes fecni volt, de fénymásolva (pecsét is).
úgyhogy onnantól kezdve egymás közt másolgattuk, ha valakinek épp nem volt. (persze szigorúan csak az ugyanolyan típusú kormányokhoz mondom ;) )
mi ott az árvíz utáni helyzet Sátoraljaújhelyen?
akartunk menni (nem motorral, hanem családdal), csak én visszarettentem attól, hogy nyilván a sok dzsuva hordalék után mindent fertőtleníteni kell, minden büdös, stb... vagy nem így van?
A gianellinek is egy ótvar fénymásolt lap volt a műbizonylata..Ennyiből a mivv üdítő kivétel mert adtak hozzá egy kártya alakú műbizonylatot..Lehet ez sem ér semmit de legalább igényesen van megcsinálva.
a felső kanyar annak okán történt h eltévedtem de szép helyre jutottam, kis hegyi erdős kacskaringós utacska... megálltam megkérdezni egy bácsit h mi a következő falu? erre ő: arra van erre én: igen, de mi? erre ő: 5km erre én: kössz
hivatalosan csak együtt érvényesek.Amúgy a műbizonylat egy vicc .Az akrapovic-é legalábbis az egy ótvar fénymásolt papír.A műbizonylat nem hivatalos okmány csak azt hogy az alkatrész bizonyos szabványoknak és előírásoknak megfelel.Régen kellett a Lada meg a Trabant kormányhoz is....adtak is hozzá valami fecnit
De műbizonylat nélkül szerintem az E sem ér semmit, meg gondolom valami sorozatszám se árt amivel igazolod, hogy a műbizonylat ahhoz az adott kipuffhoz tartozik.
Általában a palást végén lévő "bilincsbe" gravírozzák az E-t amin a popszegecsek vannak! Oda viszont 1xű a gravírozás vagy marás mert azt ha van kedved leszeded és ugyan úgy vissza is tudod rakni
lézer gravír az igazi de nem találok olyan gépet ami jó lenne.
A cégnél van 4 is de egyik sem jó hozzá.Túl nagy macera lenná átállítani őket meg befogást csinálni a kipunak.
Először azt terveztem,h leszedem a kiömlő véget és arra gravirozok 1 céges lézerrel,de nem jött be...
nekem van egy eredeti akrapovic A4-es méretű műbizonylatom . ha kell akkor elküldöm e-mail-ben és színes nyomtatón kinyomtathatod. régen kaptam egy barátomtól aki apriliára rakatott gyári E betüs akrát és hozzá kapta. viszont van egy univerzális papír is amit autós boltban kértünk a műszaki vizsga miatt, simán elfogadták és meg volt a műszaki vizsga a motoron.