Ha lesz egyszer olyan és annyiért, akkor veszek. Az újról letettem. Nem óhajtok bebukni évi 2K értékvesztést és a márkaszervíz óradíját sem szeretném kifizetni, amikor én is meg tudom azokat a dolgokat csinálni itthon. Inkább egy 2-4 éves példány kell, amin valaki ezeket már bebukta.
gs500f az a gs500 fullidomos sorozata, és talán tavaly futott ki, és vm bagatell összegért szórták, de gs-t talán mégse... a gsx650f az meg fullidomos kisbandit. énszerintem túrakormányos. dizájnra nekem tetszik, csak kicsit képmutató, a gixxer fényezésével... mint amikor M-es optikát raknak egy 320d-re...
Jegember, ha én is tanácsolhatok valamit: ne flózz ennyit, vegyél motort :). Hogy mi mennyire kényelmes, meg hová jön a szél, az úgyis egyénfüggő. (meg zavar-e a szél, stb). Hogy mi mennyibe kerül... ...ezek folyamatosan változnak, mire oda jutsz, h kivitelezd, nem fog stimmelni az az összeg, amit most lejegyzetelsz. Harmadrészt: amit megveszel, azt örömmel fogod használni, és nem az átalakítgatáson fogod törni a fejed. (...Mondom én, aki 1 év után megunta a felegyenesedett tartást, és csutkát akart, végül egyenes kormány lett belőle, és elégedett lett).
Persze tudom. Nekem is GS500F-em volt. Onnan gondolom, hogy furcsa . Nem éreztem az idom fontosságát (azt leszámítva, hogy minden laikus hiperszuper sportgépnek nézte a GSöccát
Nálam a full-idom a sportosságot jelenti a túrakormány meg nem.
Az S-es üléspozíciót meg lehet szokni. (Én mentem már vele 1 nap 850 km-et)
Meg amúgy se a csuklódon kell támaszkodni az okos vezetéstechnikiai oktatók szerint.
Viszont városban akkor is kényelmetlenebb ha megszokod.
Szerintem.
Több cég árul ehhez magasított plexit jellmzően 20e körül.
Megszokni meg meg lehet rengetegen túráznak csutkással FR túljutott 100e Km en és még megvan a háta csuklója stb.
Én nekem nem jött be.Egyéni alkat kérdése.
Ha nagyon félsz a fúrástól egy aluhegesztéssel foglalkozó emberke belehegeszt a hídba alúlról egy 5 mm-es erősítést és atombiztos lesz.
Beleírok, abba amit mondtál, kíváncsi vagyok a véleményedre:
1.Vagy veszed az S-est és megszokod a sportos helyzetet így nics gond.
>> Hosszútávon megszokható ez a helyzet? Értsd 200-300km alatt sem rohad le a hátam?
2.Veszel nakedet ha találsz ABS-est az külön jó és megint nics gond.
>> Jelenleg naked motorom van és azért hajlok az idomos felé, mert annak talán jobb a szélvédelme. De ha már így szóbahoztad, jobb az idomos SV szélvédelme, mint a nem idomosé?
3. S-es és átfúrod a hidat így olcsón megúszod.És nincs gond.
>> Ezt tervezem.
4.Készletben megoldod az vátaklakítást és sok pénz de megint nincs gond.
>> Ezt nem tervezem.
4.a bubis plexivel a torokszelet fel lehet terelni.
>> Ilyet lehet külön venn? Ha igen, mennyiért?
5.Inkább hagyod a fenébe a sövöt és veszel egy ABS-es Honda CBF 600-ast
>> Nálam a képlet úgy áll, hogy a motor hengereinek maximális száma 2 legyen . Nem komálom a kiegensúlyozott "darázs zümmögés járású" gépeket. Jobban szeretem, ha "üt".
Amondó vagyok hogy több variációt kell átgondolni.Nekem személy szerint nem kapom torokra a szelet.
1.Vagy veszed az S-est és megszokod a sportos helyzetet így nics gond.
2.Veszel nakedet ha találsz ABS-est az külön jó és megint nics gond.
3. S-es és átfúrod a hidat így olcsón megúszod.És nincs gond.
4.Készletben megoldod az vátaklakítást és sok pénz de megint nincs gond.
4.a bubis plexivel a torokszelet fel lehet terelni.
5.Inkább hagyod a fenébe a sövöt és veszel egy ABS-es Honda CBF 600-ast.
szia !
nem reklámnak szánom.
tegnap kaptam tőlük levelet amelyben akciózzák a motul 5100 10w-40-et is. 1-3 napon belül viszi a futár és ha számlával igazolod a cserét akkor még garanciát is vállalnak ha később gond lenne a motorral az olaj miatt.
Szállítási díjak magyarország területén:
0-10kg : 1200ft, 10-20kg : 1500ft, 20-30kg : 1800ft, 30-50kg : 2300ft, 50kg- 0ft
igaz most cseréltettem a szírvízben olajat de most rendelek tőlük én is kár, hogy messze lakunk egymástól mert rendelhettünk volna együtt is felezve a postát.
érdemes megnézni szerintem.
Per pill én Isaszeg felé tekergek.Olyan mint az 577-es csak ez magyar verzió.Kisebb is meg kevesebb a kanyar de a mienk.
És útba esik melóba menet.
Nem tesz jót a fogyasztásnak.
Nálam a full-idom a sportosságot jelenti a túrakormány meg nem.
De amúgy GS500F? GSX650F? Ezek is ilyenek.
Az S-es üléspozíciót meg lehet szokni. (Én mentem már vele 1 nap 850 km-et)
Meg amúgy se a csuklódon kell támaszkodni az okos vezetéstechnikiai oktatók szerint.
Viszont városban akkor is kényelmetlenebb ha megszokod.
Szerintem.
Igazából ha lesz valaha SV-m, akkor ezt a fúrás dolgot tervezem meg valami teljes oldalidomot. Ha jól néztem 50-60 körül lehet kapni fullos idomozást.
Megszokni meg meg lehet rengetegen túráznak csutkással FR túljutott 100e Km en és még megvan a háta csuklója stb.
Én nekem nem jött be.Egyéni alkat kérdése.
Ha nagyon félsz a fúrástól egy aluhegesztéssel foglalkozó emberke belehegeszt a hídba alúlról egy 5 mm-es erősítést és atombiztos lesz.
1.Vagy veszed az S-est és megszokod a sportos helyzetet így nics gond.
>> Hosszútávon megszokható ez a helyzet? Értsd 200-300km alatt sem rohad le a hátam?
2.Veszel nakedet ha találsz ABS-est az külön jó és megint nics gond.
>> Jelenleg naked motorom van és azért hajlok az idomos felé, mert annak talán jobb a szélvédelme. De ha már így szóbahoztad, jobb az idomos SV szélvédelme, mint a nem idomosé?
3. S-es és átfúrod a hidat így olcsón megúszod.És nincs gond.
>> Ezt tervezem.
4.Készletben megoldod az vátaklakítást és sok pénz de megint nincs gond.
>> Ezt nem tervezem.
4.a bubis plexivel a torokszelet fel lehet terelni.
>> Ilyet lehet külön venn? Ha igen, mennyiért?
5.Inkább hagyod a fenébe a sövöt és veszel egy ABS-es Honda CBF 600-ast
>> Nálam a képlet úgy áll, hogy a motor hengereinek maximális száma 2 legyen . Nem komálom a kiegensúlyozott "darázs zümmögés járású" gépeket. Jobban szeretem, ha "üt".
1.Vagy veszed az S-est és megszokod a sportos helyzetet így nics gond.
2.Veszel nakedet ha találsz ABS-est az külön jó és megint nics gond.
3. S-es és átfúrod a hidat így olcsón megúszod.És nincs gond.
4.Készletben megoldod az vátaklakítást és sok pénz de megint nincs gond.
4.a bubis plexivel a torokszelet fel lehet terelni.
5.Inkább hagyod a fenébe a sövöt és veszel egy ABS-es Honda CBF 600-ast.
http://www.sv650.org/sv_faq.ht...
Aszondja:
Total cost of my ABM kit (triple tree, handlebar and weights) was: 198,97 euro/ 258,25 US dollars/ �139.27 pounds including shipping.
nem reklámnak szánom.
tegnap kaptam tőlük levelet amelyben akciózzák a motul 5100 10w-40-et is. 1-3 napon belül viszi a futár és ha számlával igazolod a cserét akkor még garanciát is vállalnak ha később gond lenne a motorral az olaj miatt.
Szállítási díjak magyarország területén:
0-10kg : 1200ft, 10-20kg : 1500ft, 20-30kg : 1800ft, 30-50kg : 2300ft, 50kg- 0ft
igaz most cseréltettem a szírvízben olajat de most rendelek tőlük én is kár, hogy messze lakunk egymástól mert rendelhettünk volna együtt is felezve a postát.
érdemes megnézni szerintem.
És útba esik melóba menet.
Nem tesz jót a fogyasztásnak.
Gumi van használtban sok helyen jóféle.
Mostanában jól kihaltunk vagy mifene.