Olyan kérdésem lenne,hogy egy rm-et szeretnék venni /250/ és sajna nem tudom,hogy melyik évjárattól van a fordított teló elől!?
Illetve mit nézzek meg rajta,mi a "típushibája" ?
nemvolt vészes a légszúrő de hnap kitakarítom azért...ha ugyse akkor megpróbálok játszani a csavarral kicsit,de ha nem akkor vissza állítom mostani helyére és visszaviszem,bár mondták h lehet kell állítani a levegőcsavaron.
De amuyg megy rendese n,van is benen erő,csak mikor odapirítok akkor alacsonyabb fordulaton is nyitva marad,és akkor tényleg kicsit érezni h nem harap,de aztán megy megint rendesen.
Nem olajban dús, hanem a benzin levegő keveréked dús benzinben. Sok benzint kap.
Ha már az alapjárati rendszered köpi be, akkor levegőcsavar tekerd kijjebb vagy a keverék csavarnál állíts(már ha van olyanod), de előtte tényleg nézd meg a légszűrőt.
Esetleg át szokták fúvókázni, de menni kell a nélkül is.
Ha ez be van lőve és még mindig folyik a benya a kipuff végén, akkor meg power gondod lehet, nem zár rendesen, vagy korán, nyit, de ha ez így van alacsony fordulaton nem sok erő lehet a vasban. Most épp megszívta magát a kicsike, azért állt le és nem indul, ha jól értem. De a tuti, ha megnézeted szerelővel ő be is lövi neked, én nem vagyok az, csak kókányolok
hello,hát jah van 1 kis olajfolyás a kipufogó végén,a power meg néha nyitva marad ha jól hallom mert alacsonyabb fordulátszámon is hallom h "pattogósabb,hangosabb" a motor hangja,a keverékem nem hiszem h dús mivel 40est használok"csak" . am nem vettem észre h sokat fogyasztana az átlagosnál,bár 2 hónapja nem mentem vele,ment rendesen múltkor ,msot kicsit beindítottam azt elkezdett fulldokolni azt leállítottam,kicseréltem a gyíertyát azzal beindult rugásra de meg is állt.
A nafta csöpögés/nagy fogyasztás lehet power és/vagy rezo hiba is, mondjuk lyukas a rezo, vagy horpadt, illetve a power szelep a fordulatokon nem jó helyen van.
karburátor lesz az, az olaj lehúzó gyűrűnek nincs köze hozzá.
Azaz dús lehet a keveréked esetleg hót retkes a légszűrőd http://www.sportmotor.hu/motor...
A karburátorról meg itt találsz elméleti okítást. Nem tudom milyen tartományban üzemeltetted a motort, ha a fő fúvókán át kap sokat, akkor tedd lejjebb a súber tűt eggyel, esetleg a levegőcsavaron kell még nyitni ha másik kör köpi be. Egyébként hányas keverékkel mész?
Nem vetted észre, hogy sokat zabál a motor? Rezod és a végdob gyapot hogy néz ki?
Ha csöpög a nafta a végdobon, akkor tuti nem jó a beállítás
üdv srácok!
ha a gyertya fekete (nem kormos,hanem olajos vagy benzines vmi mert folyékony cucc) akkor az lehet azért mert a gyűrűk nem végzik 100%-osan a dolgukat?
Az a gond, hogy minden hétköznap fél 5-ig dolgozok.
Szerintem most egy ideig nem lesz alkalmas, leghamarabb kb februárban. Addig karácsony, szilveszter, vizsgák, sítábor. Max valamikor hétköznap amikor vizsgázok akkor délután tudunk menni.
Jövőre kap egy pár szép új gumit
Idővel a láncszett is esedékes lesz, az milyen árban mozog?
Szia!
Gyári minőségű épp nem maradt, olyan van(elraktam vésztartalékba), amin két oldalt kicsit meg van flexelve a menet, csak így tudtam leszedni róla a rárohadt küllő anyát.Csak küllőm van, anyám nincs. Darabra mennyiről lenne szó? Milyen hosszú, ami neked kell? Ezek 4mm vastagok, küllő fej átmérő 7mm, hossza talán 192, de ezt meg kéne mérnem újra, fene se emlékszik már, fej 15 fokban hajlik kb. a végén 10mm hosszon.
HALI !
93-as RM 250 hez kellene nekem a powernyelv kisebbik darabja, mert sajnos az enyém eltörött :S
ha valakinek van esetleg az legyen szives írni !
Köszönöm !
kicsidani@citromail.hu
Olvastam h újra küllőzted a hátsó kereked. Nem maradt véletlen feleslegben még használható küllőd a hátsókerékből?
Mert engem érdekelne, ha adsz el belőle
Olyan kérdésem lenne,hogy egy rm-et szeretnék venni /250/ és sajna nem tudom,hogy melyik évjárattól van a fordított teló elől!?
Illetve mit nézzek meg rajta,mi a "típushibája" ?
Köszi előre is!
Boldog Békés Karácsonyt Mindenkinek!
De amuyg megy rendese n,van is benen erő,csak mikor odapirítok akkor alacsonyabb fordulaton is nyitva marad,és akkor tényleg kicsit érezni h nem harap,de aztán megy megint rendesen.
Ha már az alapjárati rendszered köpi be, akkor levegőcsavar tekerd kijjebb vagy a keverék csavarnál állíts(már ha van olyanod), de előtte tényleg nézd meg a légszűrőt.
Esetleg át szokták fúvókázni, de menni kell a nélkül is.
Ha ez be van lőve és még mindig folyik a benya a kipuff végén, akkor meg power gondod lehet, nem zár rendesen, vagy korán, nyit, de ha ez így van alacsony fordulaton nem sok erő lehet a vasban. Most épp megszívta magát a kicsike, azért állt le és nem indul, ha jól értem. De a tuti, ha megnézeted szerelővel ő be is lövi neked, én nem vagyok az, csak kókányolok
Azaz dús lehet a keveréked esetleg hót retkes a légszűrőd
http://www.sportmotor.hu/motor...
A karburátorról meg itt találsz elméleti okítást. Nem tudom milyen tartományban üzemeltetted a motort, ha a fő fúvókán át kap sokat, akkor tedd lejjebb a súber tűt eggyel, esetleg a levegőcsavaron kell még nyitni ha másik kör köpi be. Egyébként hányas keverékkel mész?
Nem vetted észre, hogy sokat zabál a motor? Rezod és a végdob gyapot hogy néz ki?
Ha csöpög a nafta a végdobon, akkor tuti nem jó a beállítás
ha a gyertya fekete (nem kormos,hanem olajos vagy benzines vmi mert folyékony cucc) akkor az lehet azért mert a gyűrűk nem végzik 100%-osan a dolgukat?
erről tud valaki valamit?
http://www.kepesmotor.hu/suzuk...
Az a gond, hogy minden hétköznap fél 5-ig dolgozok.
Szerintem most egy ideig nem lesz alkalmas, leghamarabb kb februárban. Addig karácsony, szilveszter, vizsgák, sítábor. Max valamikor hétköznap amikor vizsgázok akkor délután tudunk menni.
Jövőre kap egy pár szép új gumit
Idővel a láncszett is esedékes lesz, az milyen árban mozog?
Írj majd h tudsz-e jönni!
Melyik számú kellene innen?
93-95 ig kereshetsz, elvileg egyezik a power.
Gyári minőségű épp nem maradt, olyan van(elraktam vésztartalékba), amin két oldalt kicsit meg van flexelve a menet, csak így tudtam leszedni róla a rárohadt küllő anyát.Csak küllőm van, anyám nincs. Darabra mennyiről lenne szó? Milyen hosszú, ami neked kell? Ezek 4mm vastagok, küllő fej átmérő 7mm, hossza talán 192, de ezt meg kéne mérnem újra, fene se emlékszik már, fej 15 fokban hajlik kb. a végén 10mm hosszon.
93-as RM 250 hez kellene nekem a powernyelv kisebbik darabja, mert sajnos az enyém eltörött :S
ha valakinek van esetleg az legyen szives írni !
Köszönöm !
kicsidani@citromail.hu
Olvastam h újra küllőzted a hátsó kereked. Nem maradt véletlen feleslegben még használható küllőd a hátsókerékből?
Mert engem érdekelne, ha adsz el belőle